Dat is ook het fopspeenerige eraan, want dat komt alleen maar doordat Johannes al in de strafschoppenserie van het leven was. Zo was dat nummer nooit bedoeld, maar dat lijkt door die slijtstem wel zo, dat pakt voor Johannes tot 20 jaar zijn dood nog altijd perfect uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind die van Cash deprimerender ....
Ah juist. Ik vind cash mooier klinken en die originele juist deprimerend.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind die van Cash deprimerender ....
Ik geloof dat nine inch er zelf positief over is. En ter zake:quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is ook het fopspeenerige eraan, want dat komt alleen maar doordat Johannes al in de strafschoppenserie van het leven was. Zo was dat nummer nooit bedoeld, maar dat lijkt door die slijtstem wel zo, dat pakt voor Johannes tot 20 jaar zijn dood nog altijd perfect uit.
Deze knalt er wel in ja, Kierkegaard zou fan zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef RegularOrange het volgende:
Ik zou hier het hele oeuvre van Swans kunnen posten, maar voor nu deze. Mocht iemand zin hebben om vanavond in een depressie weg te zaken zet dan wat platen van Swans op.
Die wou ik ook posten.quote:
Goede keuze inderdaad. Vooral het album Soundtracks for the Blind klinkt alsof iemand je bij je strot pakt en de psyche van een mentale patiënt intrekt, met dit nummer als climax.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef RegularOrange het volgende:
Ik zou hier het hele oeuvre van Swans kunnen posten, maar voor nu deze. Mocht iemand zin hebben om vanavond in een depressie weg te zaken zet dan wat platen van Swans op.
Jammer dat ik maar 1x kan plussen, want Swans is altijd minstens 100 plusjes waard.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef RegularOrange het volgende:
Dit is wel mijn favoriete op plaat gezette uitvoering van dat nummer:quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:24 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Goede keuze inderdaad. Vooral het album Soundtracks for the Blind klinkt alsof iemand je bij je strot pakt en de psyche van een mentale patiënt intrekt, met dit nummer als climax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |