Gewoon om lachen, die sneutjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:40 schreef Momo het volgende:
En eerder werd Dami Im gebashed omdat iedereen vermoede dat Dami Im het zou worden want men wilde een slayende girl bop en geen ballad en nu janken in de comments dat ze queen Dami Im willen hebben
Valt mij mee dat jij het ook wel leuk vind. Want ik heb je wel eens andere nummers gestuurd een beetje in dat genre die vond je meestal wel wat te hard.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Greys het volgende:
Wat een toffe inzending!
En ik klinkt voor mij helemaal niet 'metal'-achtig maar bijna lieflijk en een beetje Duran Durannerig enzo.
Ohh ja verrek, ik snap wat je bedoelt! Duran Duran maar dan op volume 11 met extra amplifiers!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Greys het volgende:
Wat een toffe inzending!
En ik klinkt voor mij helemaal niet 'metal'-achtig maar bijna lieflijk en een beetje Duran Durannerig enzo.
Ze maken inderdaad een soort kruising tussen metal en Duran Duran. Inclusief keytar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Greys het volgende:
Wat een toffe inzending!
Wat dacht je dat 2022 zou worden dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:57 schreef Cee het volgende:
Echt bizar hoe 2023 wordt wat ik had gedacht dat 2022 zou worden.
Maar hier is toch echt NIKS hard aan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Valt mij mee dat jij het ook wel leuk vind. Want ik heb je wel eens andere nummers gestuurd een beetje in dat genre die vond je meestal wel wat te hard.
Metal is ook niet per se keihard he. Nogal een breed genre, van extreme teringherrie tot vrij commercieel. Dit is wel metal, beetje nu metal-achtig, met een stevig eighties sausje eroverheen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hier is toch echt NIKS hard aan?Eén schreeuw en verder juist best lieflijk? Had zelfs even het idee dat ik een verkeerd linkje had geklikt haha, ik las eerst de reacties hier want was iets te laat qua première en ik las metal en toen hoorde ik dit en dacht 'dit kan het niet zijn' haha.
Ja, qua gitaarwerk is het niet zo hard, het is heel synth heavy. Maar dat is ook progressive metal, het blenden van verschillende sounds.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hier is toch echt NIKS hard aan?Eén schreeuw en verder juist best lieflijk? Had zelfs even het idee dat ik een verkeerd linkje had geklikt haha, ik las eerst de reacties hier want was iets te laat qua première en ik las metal en toen hoorde ik dit en dacht 'dit kan het niet zijn' haha.
Idem. Dit is gewoon heerlijke pop met een grunt, die je nauwelijks een grunt kunt noemen, Ik denk dat ik een nieuwe nummer 1 heb voor nu. Zeer aanstekelijk nummer.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat het nu is dus: bands, gitaren.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dacht je dat 2022 zou worden dan?
Weet je wat het 'erge' (of leuke) is, ik vind dit jaar zelfs Cha Cha Cha van Finland geweldig. En dat is veel harder dan dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Metal is ook niet per se keihard he. Nogal een breed genre, van extreme teringherrie tot vrij commercieel. Dit is wel metal, beetje nu metal-achtig, met een stevig eighties sausje eroverheen.
Ja maar in dit geval vind ik dus dat de metal in deze blend amper overblijft haha. Maar niet erg, ik vind het veel toffer dan ik vooraf dacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, qua gitaarwerk is het niet zo hard, het is heel synth heavy. Maar dat is ook progressive metal, het blenden van verschillende sounds.
Eigenlijk gebeurt dat de afgelopen jaren steeds zo. In 2021 zagen we 2 edities na Netta opeens veel vrouwelijke popartiesten, in 2022 waren er 2 edities na Duncan opeens veel ballads en mannen die hoog in falsetto zongen en nu zien we in de tweede editie na Måneskin allemaal (rock) bands.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |