quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Vanuit huis gewend dat het verwekken en vertrekken is.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
De vraag alsof ze relaties heeft gehad. Alsof het iets vies is.
Vaasje is 25cl en het glas is breed.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen fuck uit dan. Hij vraagt het alsof het om witte of rode wijn gaat
Onvolwassen bedoel je?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:46 schreef Poefbank het volgende:
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan de houding van Remi
ftfyquote:Op maandag 20 februari 2023 19:46 schreef Poefbank het volgende:
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan de houding van Remi
Hij 62 geloof ik. Zij 51.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is deze twee hun leeftijdsverschil? Hij lijkt wat een te ouwe lul voor haar.
Kaal maakt oud.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is deze twee hun leeftijdsverschil? Hij lijkt wat een te ouwe lul voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |