5 diskettes voor doom ik heb ze nog liggenquote:Op zondag 19 maart 2023 12:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vroeger, toen alles nog op een diskette paste.
Je bedoelt toen altijd de laatste diskette in de reeks gecomprimeerde ARJ files een bad sector had.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vroeger, toen alles nog op een diskette paste.
Ik heb ook nog dozen vol voor Amigaquote:Op zondag 19 maart 2023 12:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
5 diskettes voor doom ik heb ze nog liggen
Wie gamed er dan ook op een Macquote:Op zondag 19 maart 2023 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Lijkt erop dat het niet draait op een M1 Pro Mac met Parallels. Dus geen D4 voor mij waarschijnlijk.
Ik ben dan ook geen gamer. Ik speel alleen Cities Skylines en Diablo qua games. En dat ging prima met de Intel Macs. Dus om alleen daarvoor een extra computer aan te schaffen vind ik dan weer absoluut zinloos.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie gamed er dan ook op een Mac
Das als neuken met de deur van de hema omdat er haar op zit..
Het is verschrikkelijk om een game te porten naar M2 CPU/GPU (want ARM) met de metal API engine is ook inhouse.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen gamer. Ik speel alleen Cities Skylines en Diablo qua games. En dat ging prima met de Intel Macs. Dus om alleen daarvoor een extra computer aan te schaffen vind ik dan weer absoluut zinloos.
Nee, ook niet meer. Dat was ook alleen voor de Intel Macs.quote:
En nu de rest nogquote:Op zondag 19 maart 2023 22:31 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
eeen klaaar
was wel een snoozefest
ultimate ligtning is idioot, ik heb ook een legendary chest die mij een shield geeft van 650 als iik een elite schade doe (30sec cooldown)
gg ez
chill ding dat, leuk gerolled ookquote:
constant DC in horadric dungeonquote:
Jammer wel, gelukkig is het nog niet de volle release I guess...quote:
Meerdere malen, achja wachten tot open beta en anders release.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer wel, gelukkig is het nog niet de volle release I guess...
Hele game al gereboot?
Ik vrees dat ik het ook even in de ijskast zet. Van het weekend nog Satisfactory op de kop getikt tijdens de steam sale, D4, Octopath Traveler II..heb haast weer vakantie nodig om de backlog bij te werken.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Tss ik ben nog lekker met D2R bezig...
Gister mijn eerste Dclone zelf gedaan....dat is echt een peulenschil. Gelijk er na maar even een stuk of 5 mensen geholpen er mee.
Ook weer wat ubers gedaan. Nu 3x unID torch er bij. Beetje getrade en heb nu nog 1 unID over en voor 4 andere ubers keys. Van 3 torches dus 5 gemaakt
Mocht er nog iemand spelen en hulp nodig hebben bij Ubers of Dclone, dan weet je me te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |