Nee.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Is iedereen vrij ten zuiden van de rivieren?
Alleen de vrolijke feestvarkens, de introvertjes zijn gewoon aan het werk.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Is iedereen vrij ten zuiden van de rivieren?
Ligt toch niet lekker?quote:Op maandag 20 februari 2023 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje leuke auto en zonnig weer en menig vrouwenbeen hangt over het dashboard toch?
Zoals jijzelf.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de vrolijke feestvarkens, de introvertjes zijn gewoon aan het werk.
@Budapestenaar ?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de lengte van je benen.
Ik heb zachtjes golden oldies opstaan en zit een beetje mee te wiebelen en te smiespelen op mijn bureaustoel.quote:
Er loopt hier iemand met een koptelefoon langs.. wtfquote:Op maandag 20 februari 2023 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zachtjes golden oldies opstaan en zit een beetje mee te wiebelen en te smiespelen op mijn bureaustoel.
Sorryquote:Op maandag 20 februari 2023 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag het laatst ook in een restaurant.
Bumper of trekhaakquote:
Je bent zelf een golden oldiequote:Op maandag 20 februari 2023 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zachtjes golden oldies opstaan en zit een beetje mee te wiebelen en te smiespelen op mijn bureaustoel.
is dat raar?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er loopt hier iemand met een koptelefoon langs.. wtf
Waarom zit er een dashboard in een restaurantquote:Op maandag 20 februari 2023 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat zijn dan wel extreem wereldvreemde mensjes.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In een kantoortuin welquote:
Joejoequote:Op maandag 20 februari 2023 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zit er een dashboard in een restaurant
Daar ging mijn koffie.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een golden oldie
Benen op het dashboard?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben daar echt niet lenig genoeg voor, misschien als de stoel helemaal naar achter ligt.quote:
https://www.tubantia.nl/b(...)-nog-erger~a3699d85/quote:Studente sterft na val uit kermisattractie: ‘Ze schreeuwde voor ze viel, dat maakt het nog erger’
Frankrijk - Op een kermis in de Franse universiteitsstad Clermont-Ferrand heeft zich een onwezenlijk drama voltrokken. Een 22-jarige studente viel op grote hoogte uit een attractie en stortte te pletter. ,,Ze schreeuwde voor ze viel, dat maakt het voor mij nog erger", getuigt haar moeder tegen nieuwszender BFMTV. Volgens de eerste onderzoeksresultaten werden de veiligheidsregels niet gerespecteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |