abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8385037
't Was net als met de microfoon van Stefan van K-otic die uitviel bij hun allereerste optreden (TMF Awards)
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 12:17:27 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8385043
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:16 schreef berney het volgende:

[..]

Maakt niet uit ,het blijft een vervelend begin.

Als artiest moet je dat kunnen opvangen, zeker als je 25 minuten later pas hoeft op te teden.
  maandag 10 februari 2003 @ 12:27:06 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8385274
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:17 schreef SunChaser het volgende:
Als artiest moet je dat kunnen opvangen, zeker als je 25 minuten later pas hoeft op te teden.
Wat dacht je van 5 minuten later? Marieke was meteen als eerste aan de beurt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 10 februari 2003 @ 12:28:36 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8385314
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:17 schreef SmashBro het volgende:
't Was net als met de microfoon van Stefan van K-otic die uitviel bij hun allereerste optreden (TMF Awards)
Lol.. dat was ook het eerste was ik zei hier. "Marieke is de Stefan van Idols".... 6 personen die optreden schijnt moeilijk te zijn ofzo!
  maandag 10 februari 2003 @ 12:30:24 #30
13973 ranja
image means nothing
pi_8385351
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:17 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat deed ze toch ook?
pi_8385385
Lijkt me lastig als je microfoon uitvalt en je moet een goed optreden neerzetten.
Denk je steeds o jee als dat maar niet weer gebeurt.
Je wordt zenuwachtiger voor het optreden enz.
En dan nog zo'n optreden neerzetten vind ik knap.
pi_8385468
Ik vond het optreden eerlijk gezegd ruk., maar dat komt vooral door het suffe dansje en het feit dat ik het nogal een truttig nummer vind. Ze zong niet zo slecht en leek niet heel erg van haar stuk door die microfoon. Ik vind overigens wel dat het slechts een klein tegenvallertje voor haar was en dat je van iemand die zo ver is gekomen mag verwachten dat ze zoiets wel kan handelen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8385596
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Lol.. dat was ook het eerste was ik zei hier. "Marieke is de Stefan van Idols".... 6 personen die optreden schijnt moeilijk te zijn ofzo!

Bij Starmaker waren het er toen nog 8... . (Stefan, Martijn, Sita, Rachel, Anna, Lieke, Bart en Bouchra)
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  maandag 10 februari 2003 @ 12:47:26 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8385638
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:45 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Bij Starmaker waren het er toen nog 8... . (Stefan, Martijn, Sita, Rachel, Anna, Lieke, Bart en Bouchra)

Dat ligt eraan welk optreden je bedoelt. Het is vaker gebeurd dat de mic van Stefan het niet deed. Ze moesten steeds hem hebben blijkbaar. Maar die eerste keer bij TMF waren het er idd 8 ... Dat kan de techniek van deze eeuw blijkbaar nog niet aan ofzo...
pi_8386283
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:37 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het optreden eerlijk gezegd ruk., maar dat komt vooral door het suffe dansje en het feit dat ik het nogal een truttig nummer vind. Ze zong niet zo slecht en leek niet heel erg van haar stuk door die microfoon. Ik vind overigens wel dat het slechts een klein tegenvallertje voor haar was en dat je van iemand die zo ver is gekomen mag verwachten dat ze zoiets wel kan handelen.
Over (muziek in dit geval) smaak valt niet te twisten gelukkig. .
Desalniettemin was zij een van de weinigen die 'meedansde' met het ballet.
De rest bakte er in mijn ogen niks van.
Ja Hind deed ook aardig mee.
  maandag 10 februari 2003 @ 13:25:52 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8386470
Jullie doen niet aardig over Dewi
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8386539
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
Jawel hoor ik vond Dewi erg leuk, iig beter dan die Jim .
pi_8386611
Marieke danste idd mee, maar ik vond het zo'n jazzballet niveau dat ik zoiets had van: laat maar.

Dewi zong gewoon niet goed deze keer vond ik, Semtex Dat is ook precies wat ik het grootste bezwaar vind bij haar: veel te wisselvallig. De ene keer prima, de andere keer gaat ze helemaal onderuit. Ik had wel medelijden met haar trouwens, ze zat echt als een geslagen hondje op die bank

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8386636
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
Dewi is een stuk beter dan Jamai of Jim!
  maandag 10 februari 2003 @ 13:41:23 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8386873
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:31 schreef Ripley het volgende:
Marieke danste idd mee, maar ik vond het zo'n jazzballet niveau dat ik zoiets had van: laat maar.

Dewi zong gewoon niet goed deze keer vond ik, Semtex Dat is ook precies wat ik het grootste bezwaar vind bij haar: veel te wisselvallig. De ene keer prima, de andere keer gaat ze helemaal onderuit. Ik had wel medelijden met haar trouwens, ze zat echt als een geslagen hondje op die bank

Hey, ik kan nog wel objectief zijn hoor Ze zong ook ruk dit keer
Maar ik zag Jane zeggen dat Dewi er de volgende keer uitmoet en dat vind ik te ver gaan. Als ze wel lekker in d'r vel zit zingt ze heel goed
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8386879
antwoord op de topictitel: nee

maar dat houdt t leuk natuurlijk

pi_8386944
Ik vind Dewi nu de minste van het stel qua zang en performance...
Ik denk dat het zaterdag tussen Dewi en David gaat
.
  maandag 10 februari 2003 @ 13:45:15 #43
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8386954
Ik vind ze allemaal goed kunnen zingen natuurlijk, maar als je het vergelijkt met de andere Idols, dan zie ik duidelijk wel verschillen.

Marieke: Geen opvallende uitstraling, hoe haar ogen opgemaakt waren vond ik ook nooit mooi. In het begin was ze nog naturel opgemaakt vond ik veel mooier. Qua zang vond ik haar wel ok, maar zeker niet de beste. Geen opvallende stem. Terecht er uit.

Jamaï: kan heel mooi zingen, vind dat brillen-image niet zo ok. Het is geen 'lekker ding' maar dat hoeft ook niet per se als je een idol wilt zijn Hij mag van mij in de finale komen Zeker een favoriet. Ik zou hem er niet uit willen.

Hind: de mooiste en in ieder geval de meest volwassenste stem van allemaal. Uitstraling zit ook goed. Niks op aan te merken vooralsnog eigelijk. Ook een favoriet. Ik zou haar er niet uit willen.

Jim: zeker een pretty boy dus het idool-zijn waard maar vergeleken met de rest is hij geen goede performer en zeker geen goede zanger. Een veel te eentonige stem, kan bepaalde tonen niet halen. Geen veelzijdig zanger dus. Leuk zingen kan hij, maar de slechtste zanger van de mensen die nu over zijn. Hij mag er uit van mij.

Dewi: kan ook best goed zingen maar dat Christina gilletje achter elk zinnetje kan echt niet. Ik vind hoe zij er uit ziet ook VEEL te overdreven, het lijkt net alsof ze ergens wilt voor compenseren. Komt (daardoor) erg onzeker over bij mij. Maar kwestie van smaak want je wenkbrouwen weghalen en overteken is echt not-done Zij mag er uit van mij.

David: een echte performer. Mooie stem waar hij bijna van alles mee kan. Daarnaast is het een lekkere en spontante jongen Nee zeker een blijvertje voor mij

Dus dan hebben we david, hind en jamai die mogen blijven. Wie van hen moet winnen weet ik nog niet.

edit: jeez wat een verhaal
edit2: en het hoort niet eens in dit topic :{

maandag 10 februari 2003 @ 13:46:55 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8386992
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:44 schreef Partygurl het volgende:
Ik vind Dewi nu de minste van het stel qua zang en performance...
Ik denk dat het zaterdag tussen Dewi en David gaat
Zal wel aan je leeftijd liggen
pi_8387007
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee hoor, krijgen we dat gezeik weer
.
  maandag 10 februari 2003 @ 13:48:19 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8387030
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:47 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Nee hoor, krijgen we dat gezeik weer

maandag 10 februari 2003 @ 15:03:06 #47
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8388864
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan heb je toch niet goed gelezen Vamos. Ik vind vooral de performance van Marieke boven die van de rest uitsteken. Qua zang is Hind veruit de beste en die is dan ook al sinds een week of 3 mijn favoriet (voor zover je over 'favoriet' kunt spreken).

Ok dan zie je het toch goed
Dan was het fanatisme waarmee je Marieke waarschijnlijk om het Jim publiek te pesten ... Ze had op zich wel een goede performance, maar er zijn nog 1000 andere dames die ook leuk kunnen performen maar qua zang te kort komen...
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  maandag 10 februari 2003 @ 15:06:33 #48
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8388956
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Welke leeftijd moet je hebben om fan van Dewi te zijn?

Maareh Semtex, dat Dewi er w.m.b. uit mag is mijn persoonlijke mening hoor. Ik zeg niet dat ze niet kan zingen, maar ik houd gewoon helemaal niet van haar manier van zingen. Ik krijg er de kriebels van. Sorry!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 10 februari 2003 @ 15:09:42 #49
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8389032
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:06 schreef Jane het volgende:

[..]

Welke leeftijd moet je hebben om fan van Dewi te zijn?

15 en je moet minimaal 2 cu2 pagina's hebben

en welke manier van zingen doet ze dan?

pi_8389187
quote:
Op maandag 10 februari 2003 13:45 schreef Flaman het volgende:

Dus dan hebben we david, hind en jamai die mogen blijven. Wie van hen moet winnen weet ik nog niet.

Daar ben ik het wel mee eens..

David wordt elke uitzending beter en alhoewel ik me kapot kan ergeren aan die overduidelijke over-articulatie van Hind vind ik d'r toch een dijk van een idool. Jamai is het anti-idol, en dat maakt 'm dan juist weer wel een idol (snap je 'm?)

Ben blij dat Marieke EINDELIJK (10 uitzendingen te laat) is weggestemd, blijkbaar helpt een beroemde zus je toch nog tot de laatste 6, want haar stem was het in ieder geval niet. Typisch zo'n 2unlimited geval: one, two, tree (oftewel een, twee, boom). Nooit beschaafd Engels geleerd.

Dewi mag wat mij betreft terug naar de barbie-fabriek (ze lijkt op zo'n jaren 80 my little pony met van die haartjes en een regenboog op d'r bips ), alwaar ze ook haar stem kan laten smeren. Brrrrrrr.. wat vals.

Jim is geinig, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een plaat van 'm koop. Alhoewel hij een prettige warme stem bezit denk ik niet dat ik ooit aan die paling-sound-stem kan wennen. "blaiven" ipv "blijven", je kent het wel.

Al met al is David mijn favoriet. En ik vind toch dat Idols behoefte heeft aan een excuus-neger, zeker tot aan de laatste drie! Dan kan Hind de excuus-allochtoon zijn en Jamai de excuus-homofiel!

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')