Ken ik nietquote:
die in slaapkamer blijven dicht.. tenzij ik echt vol daglicht nodig heb. Slaapkamer is aan gallerij kant, niemand hoeft naar binnen te kijken daarquote:Op zondag 19 februari 2023 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Een van de eerste dingen die ik 's ochtends doe is de gordijnen open trekken.
Mijn slaapkamer zit ook aan de galerij. Gewoon open die handel. Raam open, bed opengeslagen.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die in slaapkamer blijven dicht.. slaapkamer is aan gallerij kant, niemand hoeft naar binnen te kijken daar
(geen enkel appartement op mijn verdieping heeft die kamer iets open staan, soms van dat blinderingsfolie op de ruit)
bij 1 of 2 is er wat zicht in de keuken...
ik heb wat klepraampjes, die gaan wel gewoon open ja als ik thuis benquote:Op zondag 19 februari 2023 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer zit ook aan de galerij. Gewoon open die handel. Raam open, bed opengeslagen.
M'n werkkamer zit ook aan de galerij maar daar heb ik nog vitrage voor het raam.
oh zelfs rolluiken dicht, dat is wel heel erg ja..quote:Op zondag 19 februari 2023 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Op de verdieping hieronder hebben ze ook alles potdicht zitten aan de galerijkant. Rolluiken dag en nacht omlaag. Dat lijkt me zo donker in huis.
Hey, dat is Coco.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn vogel
Waarom zou zo'n goede film verboden moeten zijn?quote:
Iets met pedogedoe?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n goede film verboden moeten zijn?
Uil van Minerva?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn vogel
Ik moet de eerste vrouw met een fucking vogel nog tegen komen maar ik ga deze tip zeker onthouden.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn Tinder-strategie zorgde er wel voor dat ik vrouwen met vogels weg swipete omdat die knettergek zijn.
Dimmy natuurlijk niet.
Ze zijn er hoor.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw met een fucking vogel nog tegen komen maar ik ga deze tip zeker onthouden.
Dat is andersquote:Op maandag 20 februari 2023 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde als vrouwen met cavia's, ratten, hamsters en/of konijnen of wel?
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:55 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, mijn kiesprobleem is ook weer terug. De pijn is gelukkig lang niet zo erg als bij jou, maar ik moet ook een wortelkanaalbehandeling, denk ik.
nu pas naar tandarts?quote:Op maandag 20 februari 2023 04:18 schreef bitterbal het volgende:
Oké die van vorige keer gaat de 23ste pas weer open dus ben naar die ander gegaan. Die zit vol maar verwacht vandaag wel annuleringen en dan kan k komen
mag er over een uur heen. ben benieuwd
Dit is de 3e keer nu. Van het weekend zeurde het maar niet te erg maar gisteren was het raakquote:Op maandag 20 februari 2023 06:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu pas naar tandarts?
dus al die tijd heb je pijn zitten lijden
maar wat deed/doet die tandarts dan dat het zo lang duurtquote:Op maandag 20 februari 2023 06:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is de 3e keer nu. Van het weekend zeurde het maar niet te erg maar gisteren was het raak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |