SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oempa loempia's van makenquote:
Zou je niet naar een andere gaan? Tot nu toe heeft ze je nog niet goed geholpen zo te horenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk k dan wel. Als het dan niet gemaakt is wel. Ga morgen weer naar de tandarts. Hopen dat ze mij weer kan helpen
In 1x oplossen doen ze daar niet als je er niet specifiek om vraagt. Nu kun je meerdere keren wat geld vragen.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je niet naar een andere gaan? Tot nu toe heeft ze je nog niet goed geholpen zo te horenHeeft al 3 dingen geprobeerd en het is nog steeds niet opgelost.
2 keer. K ga zo echt gewoon gillend ofzoquote:Op zondag 19 februari 2023 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je niet naar een andere gaan? Tot nu toe heeft ze je nog niet goed geholpen zo te horenHeeft al 3 dingen geprobeerd en het is nog steeds niet opgelost.
Wat een onzinquote:Op zondag 19 februari 2023 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In 1x oplossen doen ze daar niet als je er niet specifiek om vraagt. Nu kun je meerdere keren wat geld vragen.
Eerst die pijnstiller tussen je tanden toch? En toen 'kleine' wortelkanaalbehandeling, en ook nog eens antibiotica er bovenop.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 keer. K ga zo echt gewoon gillend ofzo
Nou ja dat weet ik niet. Maar krijg niet de indruk dat deze nou echt kundig is, meer dat ze maar wat probeert steeds zonder te weten wat nou eigenlijk het probleem isquote:Op zondag 19 februari 2023 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In 1x oplossen doen ze daar niet als je er niet specifiek om vraagt. Nu kun je meerdere keren wat geld vragen.
Ja das 2 keer toch. Maar goed ni helemaal geen zin deze discussie want loop hier huilend heen en weerquote:Op zondag 19 februari 2023 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst die pijnstiller tussen je tanden toch? En toen 'kleine' wortelkanaalbehandeling, en ook nog eens antibiotica er bovenop.
Ze zit heir al 10 jaar op het eiland en 99 procent goede recensies dus ze zal heus wel wat kunnenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dat weet ik niet. Maar krijg niet de indruk dat deze nou echt kundig is, meer dat ze maar wat probeert steeds zonder te weten wat nou eigenlijk het probleem is![]()
Het zijn wel je tanden bal, alles dat ze wegboort krijg je nooit meer terug.
Kun je niet naar een ziekenhuis? Daar hebben ze normaal gezien kaakchirurgen.. misschien kun je er dan zo achter komen wat er aan de hand is.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das 2 keer toch. Maar goed ni helemaal geen zin deze discussie want loop hier huilend heen en weer
Hier op het eiland hebben ze debk k geen kaak chirurgquote:Op zondag 19 februari 2023 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet naar een ziekenhuis? Daar hebben ze normaal gezien kaakchirurgen.. misschien kun je er dan zo achter komen wat er aan de hand is.
Oei, lastig.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier op het eiland hebben ze debk k geen kaak chirurg
Ook een ontsteking, denk je?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef bitterbal het volgende:
K denk dat er een diep gat zit wat nu bloot ligt
Ja of een stukje zenwu wat bloot.lig. al weet k niet of dat kanquote:Op zondag 19 februari 2023 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een ontsteking, denk je?
Word echt helemaal naar als ik dit lees, terwijl ik dat nog nooit gehad heb.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of een stukje zenwu wat bloot.lig. al weet k niet of dat kan
K wens dit ook echt niemand toe. Je krijgt de neiging om.op de scooter te stappen en tegen een boom te rijdenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Word echt helemaal naar als ik dit lees, terwijl ik dat nog nooit gehad heb.
Dan zou ik naar het ziekenhuis gaan voor betere pijnstillersquote:Op zondag 19 februari 2023 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wens dit ook echt niemand toe. Je krijgt de neiging om.op de scooter te stappen en tegen een boom te rijden
die heb je zelf, kan je zelf regelenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:05 schreef bitterbal het volgende:
Ja namen tijdje lopen zakt de pijn. Weer wat maar dat zal wel terug komen als k ga liggen![]()
Doe.mij maar een kunstgebit
Die heb k nietquote:Op zondag 19 februari 2023 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb je zelf, kan je zelf regelen
Ik heb ook geen kunstgebit op zak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |