- Bowling for Columbine: In een woord fantastisch, erg goed, het Amerikaans wapenbeleid wordt pijnlijk helder en eenvoudig neergezet, en ook nog met (zwarte) humor.
- The Pianist: Prachtig en aangrijpend, not just another war movie.
- Jackass The Movie (heeeere's Johnny: Altijd lachen, ga 'm voor de gezelligheid ook nog in de bios zien.
- Adaption (Nicolas Cage Meryl Streep): Te ver gezocht, semi-Europees opgezet, kon me niet boeien:
- Being John Malcovich: Viel mee, vond 'm leuk!
- 1 Hour Photo: Met een goede gestoorde rol van Robin Williams waar ik normaal niet zo dol op ben))
- 8 Mile: Vond 8 Mile een beetje een saaie film eigenlijk. Zitten wel wat leuke stukjes in (rap-battles) maar ik zou 'm niet nog een keer gaan kijken
- Gangs of New York: Mooie plaatjes, goed gespeeld hier en daar maar wat mij betreft een beetje overschat. Misschien waren de verwachtingen wat hoog gespannen.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:14 schreef Pakspul het volgende:
Mars attack, droge film
quote:?
Op maandag 10 februari 2003 09:17 schreef hallo_mensen het volgende:
jackass mag k niet zien
laatste film voor mij was ... uhm ... owja, ze zonden gisteravond de eerste police academy uit ...
The Great Escape - lekker langdurig tweede wereldoorlog gedoe in een POW kamp.
Scarface - De film is minder goed dan Pacino's acteren.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:14 schreef Afzeiker het volgende:
De search gebruiken is voor een ouwentje als jij moeilijk he?
Welke film heb je vandaag gezien? deel XVII
Well exsqueeze me jongeman, heb niet gezocht naar 'vandaag'. Vandaag heb ik namelijk helemaal geen film gezien.
quote:die roelt!
Op maandag 10 februari 2003 14:21 schreef -Xerxes- het volgende:
The 51 state, wel aardig
voor de 3e x gezien. Blijft een mooie, spannende en duistere film. Vooral het eind is IMHO erg goed.
quote:als je gisteren of eergisteren een film hebt gezien mag je die ook gewoon daar posten hoor
Op maandag 10 februari 2003 14:20 schreef Manono het volgende:Well exsqueeze me jongeman, heb niet gezocht naar 'vandaag'. Vandaag heb ik namelijk helemaal geen film gezien.
een absolute must see aanrader voor iedereen die hem nog niet
kent
staat ook niet voor niets op nr2 op www.imdb.com
quote:Nja... daar zitten we ook wel op te wachten...
Op woensdag 12 februari 2003 23:31 schreef Pretzel het volgende:
Zelf ben ik als laatste naar The Ring geweest In Kinepolis Antwerpen.
Beste Film: Gladiator, Pulp Fiction, Braveheart, Saving Private Ryan.
Check anders even mijn dvd's
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=_Pretzel_
'k heb als laatste Jackass gezien... Een tijd daarvoor zag ik de 1e helft van Ringu 2 ('k viel in slaap... omdat ik moe was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |