Nee, South Parc speelt altijd in op de actualiteit, maar sommige actuele kwesties zijn tijdloos, waardoor de sketches jaren later ook toepasbaar zijn.quote:
Momenteel ligt South Park weer es onder vuur vanwege Prins Harry en Meghan, omdat ze zichzelf zien in de nieuwe aflevering van de serie.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, South Parc speelt altijd in op de actualiteit, maar sommige actuele kwesties zijn tijdloos, waardoor de sketches jaren later ook toepasbaar zijn.
En dat is natuurlijk prijsschieten voor complottheorieën.
quote:
Zelfs opa Biden, en ondertussen zit de veroorzaker van deze oorlog nog veilig in zijn bunker in Moskou.quote:
Goh lekker belangrijk weerquote:Op maandag 20 februari 2023 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zelfs opa Biden, en ondertussen zit de veroorzaker van deze oorlog nog veilig in zijn bunker in Moskou.
Het dichtstbijzijnde wat hij in de periode is geweest was bij een trainingskamp in Rusland zelf.
Voor jou niet dat snap ik, maar voor Oekraïne is dit een aardige moraal boost.quote:
Waarbij - Knip- Poetin zelfs een kogelwerend vest droeg, want zo groot is het vertrouwen van deze man in zijn troepen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zelfs opa Biden, en ondertussen zit de veroorzaker van deze oorlog nog veilig in zijn bunker in Moskou.
Het dichtstbijzijnde wat hij in de periode is geweest was bij een trainingskamp in Rusland zelf.
Tuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2023 13:03 schreef theguyver het volgende:
Voor jou niet dat snap ik, maar voor Oekraïne is dit een aardige moraal boost.
Wederom, lekker belangrijkquote:En dat Poetin amper uit zijn bunker komt zegt ook genoeg over Poetin.
Het is zeker belangrijk. Het geeft een enorm signaal af (in beide gevallen). Waarom vind je van niet?quote:Op maandag 20 februari 2023 13:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk
[..]
Wederom, lekker belangrijk
Eigenlijk wel ja. Het is een goede indicator van hoe Poetin zijn eigen populariteit inschat en hoeveel vertrouwen hij heeft in de Russische bevolking.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk
[..]
Wederom, lekker belangrijk
Wie zei dat ook alweer? Oh ja, niemand.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:30 schreef UncleScorp het volgende:
Goh juist ja, met al die sancties en al ... ging Putin binnen de kortste keren afgezet worden door zijn eigen volk
Je was vergeten dat je zelf over "zijn volk" begon ?quote:Op maandag 20 februari 2023 13:37 schreef xpompompomx het volgende:
Snel! Probeer van onderwerp te veranderen!
ow en jij had toch zo'n probleem met offtopic posts ?quote:Op maandag 20 februari 2023 13:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wie zei dat ook alweer? Oh ja, niemand.
quote:Op maandag 20 februari 2023 10:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Momenteel ligt South Park weer es onder vuur vanwege Prins Harry en Meghan, omdat ze zichzelf zien in de nieuwe aflevering van de serie.
Grappig is er worden geeneens namen genoemd maar daarbij is South Park ook gewoon zo goed dat ze de spijker op de kop slaan als het gaan om personages.
Btw er zal vast ook wel een simpsons afl over de huidige situatie zijn.
Ik kan me niet herinneren dat ik me nou zo geweldig druk heb gemaakt over of posts al dan niet offtopic zijn..quote:Op maandag 20 februari 2023 14:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow en jij had toch zo'n probleem met offtopic posts ?
Opmerkelijk dat je hier geen bezwaar over maakt.
[..]
Ow klopt, twas een andere user.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik me nou zo geweldig druk heb gemaakt over of posts al dan niet offtopic zijn..
De ouderen zijn volledig met Poetin eens,onder de jongeren zijn de meningen nog verdeeld, en de rest is land uitgevlucht voor de draft.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:30 schreef UncleScorp het volgende:
Goh juist ja, met al die sancties en al ... ging Putin binnen de kortste keren afgezet worden door zijn eigen volk
Next week during Bidens visit to Poland? Hun agenda's niet zo goed bijgehouden? Biden was vandaag in Kyiv en Polen, volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |