Door te verhuizenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Ja ik had ook geen tijd, was aan het zoeken hoe ik m'n woonplaats kon veranderen
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, dat verandert die app dat automatisch?
Oh, dan moet ik dus echt naar Utrecht toequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mij kun je je locatie niet instellen @:derLudolf maar pakt ie altijd de locatie waar je op dat moment bent.
Hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Beetje geen nieuw topic maken omdat je corpsballen zit te swipen
Oh ik zit weer eens te ver weg onder mijn steenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Bumble. Althans, daar was ik aan het swipen.
Ik roep de antwoorden gewoon meequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha
Dit is wel een betere optie dat het echte verhaal.
Eigenlijk was ik namelijk snel mn app weer aan het opstarten om op tijd terug te zijn om 'Weet ik veel' weer mee te spelenen had ik het daarom niet gezien.
Maar thanks![]()
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik roep de antwoorden gewoon meewie is die blonde deelneemster?
Oh ik dacht dat het bn'ers waren, maar die ken ik vaak niet.quote:
Ik kende alleen Thomas Dekker (die met bruine haar) vandaag, de andere twee niet. En hem ook vooral van naam, ik denk niet dat ik hem zonder naam erbij had herkend.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het bn'ers waren, maar die ken ik vaak niet.
Dat gebeurt mij niet vaak haha. Zelfs als ik mn km radius op heel klein zet niet. Ik heb de twee vrijgezellen uit het mannenteam destijds wel langs gehad op de app, maar die zag ik ook 2x per week dus dan is dat niet gek. En die kom ik buiten hockey eigenlijk nooit tegen haha.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken 1 persoon in mijn omgeving die op dating apps zit en ze zegt dat ze continu mannen krijg 'aangeboden' in de apps die ze al kentnadeel van een redelijk kleine woonplaats waar je ook nog eens elk weekend gaat stappen en veel mensen kent?
Zo, jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Lol, dat is snel afgelopen @:vlindertje89
En iedereen was lief voor je?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
394482 likes voor @:Vanyel en eenop het gemis van carnaval.
Ik snap dat. Want, ook al vier ik het nauwelijks, deze week zit mijn hartje er evengoed wel van vol![]()
O ja, en thuis van de meat. Was gezellig! Mensen gezien!![]()
Mensen mij gezien!
quote:
Ik heb ook best wat bekenden langs zien komen - oud-studiegenoten, mensen van m'n sportclub, mensen van m'n oude middelbare school, en m'n broertjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken 1 persoon in mijn omgeving die op dating apps zit en ze zegt dat ze continu mannen krijg 'aangeboden' in de apps die ze al kentnadeel van een redelijk kleine woonplaats waar je ook nog eens elk weekend gaat stappen en veel mensen kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |