Heb er eigenlijk niet super vaka last van, maar nu echt 2x achter elkaar binnen 5 minquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja die buigen zijn irritant zeg
Ik heb het ook gehad 2 keer, 1 keer toen ik ging duiken, en 1 keer bleef ik in een boom hangen
Ik vind die hele room of requirement en vivaria inrichten geeen bal aan eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik was al blij met een voederbak en wat boompjes in mijn persoonlijke dierentuin, maar jeetje:
https://www.reddit.com/r/(...)uration_cap_reached/
Ik heb daar ook niks mee, net als met dat basebuilding gebeuren in games als Fallout 4 en Chernobylyte en zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die hele room of requirement en vivaria inrichten geeen bal aan eerlijk gezegd
Vind t een beetje een random sim achtig element in de game. Maar ieder z'n ding.
Ik heb er alleen noodzakelijke dingen in staan als een feeder en een kraamkamerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niks mee, net als met dat basebuilding gebeuren in games als Fallout 4 en Chernobylyte en zo.
Heb toevallig gisteravond die quest gedaan, die breeder erin gepleurd, vreetkraam erbij en klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er alleen noodzakelijke dingen in staan als een feeder en een kraamkamer
Ik nog niet in elk geval, ik doe dat nog wel handmatig. Maar even je diertjes bij langs voor enkel de borstel is zo gedaan. Bij mij dan, ik heb er ook niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:46 schreef Mazikeen het volgende:
hoe doe je ze borstelen dan? heb je daar een borstelkraampje voor?
dan zit het er niet in voor jouquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die hele room of requirement en vivaria inrichten geeen bal aan eerlijk gezegd
Vind t een beetje een random sim achtig element in de game. Maar ieder z'n ding.
Botanisch thema gekozen, en vervolgens heb ik 1 tafel met een stoel neergezet en dat was het.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was gaafquote:Op zondag 26 februari 2023 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
Enorm vage en freaky sidequest, als je op een gegeven moment van een House Elf een Shop quest krijgt
Ja die was echt heel gaaf. Creepy en soms lastig.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
Enorm vage en freaky sidequest, als je op een gegeven moment van een House Elf een Shop quest krijgt
Ik speelde die toen ik gisteravond thuiskwam na een avond met veelquote:Op zondag 26 februari 2023 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vond hem echt verschrikkelijk.Het begin wel leuk, maar ging wat mij betreft allemaal veel te lang door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |