Waarom die 100%?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:44 schreef Starhopper het volgende:
Level 39 en ik ben 52 uur bezig. Manmanman wat is die 100% trophy vermoeiend. Maarja, stoppen die ik niet want ik ben er bijna
Bijna is 10 uur?![]()
Eerst levioso casten en dan je tas pakken om het dier te vangen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:08 schreef Mazikeen het volgende:
Ik moet een thestral vangen. Maar fucking moeilijkvliegen steeds weg.
Iemand een trucje?
Ik wil platinumquote:Op zondag 19 februari 2023 23:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom die 100%?
Ik ben nu met een tweede poppetje bezig, slytherin, zo veel mogelijk evil choices, geen side quests, puur main story.
Moet zeggen het verhaal pakt een stuk beter als je de world map side quests en puzzles skipt.
Ook gisteren geunlocked. Het vliegbeest heb ik meteen geparkeerd in de wei. Vliegen doe ik heel weinig, en dat doe ik liever op de bezemsteel. Ik vond de besturing met dat vliegbeest niet zo fijn.quote:
Ik heb de afgelopen twee weken veel meer gegamed dan normaal. Véél meer. Ik weet alleen niet of ik de platinum trophy ga trekken.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:09 schreef dimmak het volgende:
Ik heb dit weekend belachelijk veel gegamed voor mijn doen. Mijn vrouw weet niet wat haar overkomt.Wat een vette game is dit zeg.
Same 96% collection nu.quote:
De vliegbeest sidequest heb ik 2x gefaaldquote:Op maandag 20 februari 2023 09:12 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ook gisteren geunlocked. Het vliegbeest heb ik meteen geparkeerd in de wei. Vliegen doe ik heel weinig, en dat doe ik liever op de bezemsteel. Ik vond de besturing met dat vliegbeest niet zo fijn.
Ik zit ook op 96% of 97%quote:Op maandag 20 februari 2023 09:50 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Same 96% collection nu.
Ben nu gewoon al die Merlin trials enz aan het af gaan op de map.
Kwam er van de week achter dat je bij alle verschillende enemies de ancient power moest gebruiken. Maar dus niet bijgehouden welke ik wel en niet gedaan had..
Gelukkig gisteren kunnen completen haha.
Ik schijn ook nog een paar quests te missen maar heb alleen nog de sleutel quest open staan. Vanavond maar ff kijken..
Als ik hem uit heb ga ik weer verder met GTA Vquote:Op maandag 20 februari 2023 10:22 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik de game uit heb, ben ik er voorlopig klaar mee.
Morgen komt Atomic Hearts uit (komt direct op Game Pass), 3 maart Wo Long Fallen Dynasty (ook direct naar Game Pass), dus daar richt ik mijn aandacht dan op.
Kan je deze verkopen? Hoe?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:10 schreef Questular het volgende:
37k alleen door als een autist beestjes te vangen en te verkopen
D'r is een winkel in Hogsmaede.quote:
Thanksquote:Op maandag 20 februari 2023 11:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Brood and Peck shop Hogsmeade 120 per beestje ongeacht welk beestje het is.
Daar heb ik ook moeilijk veel tijd aan gespendeerd, plantjes en potionsquote:Op maandag 20 februari 2023 10:38 schreef streamjohan het volgende:
Ben meer plantjes aan het poten en pets aan het vangen dan aan het combatten
Gisteren dat breeding ding gekocht, vandaag eens kijken hoe dat werkt.
24% ben ik nu, met 23 uur gespeeld.
Is eigenlijk meer om een soort `wauw` momentje te krijgen inderdaad. Bezem is 10x fijner.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:12 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ook gisteren geunlocked. Het vliegbeest heb ik meteen geparkeerd in de wei. Vliegen doe ik heel weinig, en dat doe ik liever op de bezemsteel. Ik vond de besturing met dat vliegbeest niet zo fijn.
Die House keys had ik allemaal redelijk snel gevonden, ik had verwacht dat de laatste(n) moeilijk zou worden. Ik heb nog maar een paar van die Dmiguise gevonden (maar daarmee ook pas begonnen).quote:Op maandag 20 februari 2023 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
Nog 4 Demiguise Moons en nog 4 van die House Keys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |