Oeh ik ben meteen gaan kijken!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:19 schreef rinardo het volgende:
ik lees allemaal gave tweets over vannacht maar weet niet hoe ik op mobiel een tweet link kopieer , kan de tweet aanklikken maar zie nergens hoe ik hem moet kopiėren, kan dat enkel op de laptop, dus helaas
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
De roeper was iets te vroeg.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Danny vannacht op bezoek geweest?
Ja iedereen heeft zijn eigen kijk er op.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is grappig om te lezen hoe verschillend mensen kijken naar dit programma.
Vannacht was het echt wel afzien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft zijn eigen kijk er op.
Heb nu wel te doen met de deelnemers, al 5 nachten geen fatsoenlijke slaap en dan nu ook nog eend in die regen en wind staan.
Hopelijk is het vandaag voor hun afgelopen.
Ik persoonlijk vind dit veel te lang duren, maar zal vandaag wel voor het laatst zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vannacht was het echt wel afzien.
Ik vind het ook veel te lang duren, maar dat had ik na 3dagen al als ik eerlijk ben..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dit veel te lang duren, maar zal vandaag wel voor het laatst zijn.
Heb het geluid maar uit gezet, niet om aan te horenquote:
Meteen even in SV gezet zodat de binnenkomers die niet scrollen door de cos, het ook kunnen zien , bedankt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:23 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Oeh ik ben meteen gaan kijken!
https://twitter.com/kim_f(...)1BBNUlh8vIs8G7vAeADw
Niet gezond om zo te moeten slapen, steeds wakker gemaakt worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:48 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel te lang duren, maar dat had ik na 3dagen al als ik eerlijk ben..
Nee, dat kan een mens wel even aan hoor, dat herstelt zich wel snel. Ik word allen gestoord van dat gezing en die domme gesprekken de hele tijdens het staanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gezond om zo te moeten slapen, steeds wakker gemaakt worden.
Maar goed we hebben niets te vinden
Beetje afzien moet kunnen toch?, het is alleen te eentonig aan het worden nu.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gezond om zo te moeten slapen, steeds wakker gemaakt worden.
Maar goed we hebben niets te vinden
Al was het naar koffie,thee,brood en beleg geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Beetje afzien moet kunnen toch?, het is alleen te eentonig aan het worden nu.
Daarbij hadden ze dan wel iets beter te te moeten krijgen naar mijn idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |