Daar geef ik je gelijk in .. Hoelang heb je al die apparaten al ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil met die pc wel bij mijn bestanden komen.
Een jaartje ofzo. De eerste werkt naar behoren en even later heb ik die 2de gekocht. Die was voor in de hobby kamer en ik dacht ik zoek het later wel uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in .. Hoelang heb je al die apparaten al ?
quote:
Dus de Synolgy is het nieuwst .. ok daar kijk ik nauwelijks meer naar om ... (de mijne dan)quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een jaartje ofzo. De eerste werkt naar behoren en even later heb ik die 2de gekocht. Die was voor in de hobby kamer en ik dacht ik zoek het later wel uit.
Ohw, ik dacht die pc's. Ach maakt niet uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de Synolgy is het nieuwst .. ok daar kijk ik nauwelijks meer naar om ... (de mijne dan)
Ik schuif de vraag door naar BoonDockSaint.quote:
Ah ok ... gelijk 2 nieuewe gekochtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht die pc's. Ach maakt niet uit.
Dat mag ook ..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik schuif de vraag door naar BoonDockSaint.
Niet echt nieuw, via marktplaats. Maar het zijn verrassend leuke dingetjes.quote:
OK ... W10?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt nieuw, via marktplaats. Maar het zijn verrassend leuke dingetjes.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die WDs heb ik volgens mij ook en 1 op 10 de andere op 11
Die had je eerder deze dag moeten posten. Dan kon ik nog mijn geluid op max zetten.quote:
Kan morgenvroeg vanaf 09:00 uur ook weerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had je eerder deze dag moeten posten. Dan kon ik nog mijn geluid op max zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |