Daar geef ik je gelijk in .. Hoelang heb je al die apparaten al ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil met die pc wel bij mijn bestanden komen.
Een jaartje ofzo. De eerste werkt naar behoren en even later heb ik die 2de gekocht. Die was voor in de hobby kamer en ik dacht ik zoek het later wel uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in .. Hoelang heb je al die apparaten al ?
quote:
Dus de Synolgy is het nieuwst .. ok daar kijk ik nauwelijks meer naar om ... (de mijne dan)quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een jaartje ofzo. De eerste werkt naar behoren en even later heb ik die 2de gekocht. Die was voor in de hobby kamer en ik dacht ik zoek het later wel uit.
Ohw, ik dacht die pc's. Ach maakt niet uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de Synolgy is het nieuwst .. ok daar kijk ik nauwelijks meer naar om ... (de mijne dan)
Ik schuif de vraag door naar BoonDockSaint.quote:
Ah ok ... gelijk 2 nieuewe gekochtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht die pc's. Ach maakt niet uit.
Dat mag ook ..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik schuif de vraag door naar BoonDockSaint.
Niet echt nieuw, via marktplaats. Maar het zijn verrassend leuke dingetjes.quote:
OK ... W10?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt nieuw, via marktplaats. Maar het zijn verrassend leuke dingetjes.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die WDs heb ik volgens mij ook en 1 op 10 de andere op 11
Die had je eerder deze dag moeten posten. Dan kon ik nog mijn geluid op max zetten.quote:
Kan morgenvroeg vanaf 09:00 uur ook weerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had je eerder deze dag moeten posten. Dan kon ik nog mijn geluid op max zetten.
Ik ben ook alweer aan het kijken naar een nieuwe pc.Wel wat leuks samengesteld maar het prijskaartje was wat minder.quote:
Mn tablet was eigelijk wel aan iets nieuws toe .. Dus laatst gegoogled en wat gevonden dacht ik ... kreeg ik dat ding binnen en was het van geen meter vooruit te branden ... teruggestuurd dan maarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer aan het kijken naar een nieuwe pc.Wel wat leuks samengesteld maar het prijskaartje was wat minder.
Ik wil ook nieuw speelgoedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer aan het kijken naar een nieuwe pc.Wel wat leuks samengesteld maar het prijskaartje was wat minder.
Koop een treintje.quote:
Windows 7quote:
W10 wel ondertussen ja,quote:
Die zijn net weggegevenquote:
En niet door mij ontvangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn net weggegeven
En nee, niet door mij
https://www.trenazul.es/quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En niet door mij ontvangen.
Nee, dat was jij niet idd.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En niet door mij ontvangen.
Ga je kijken?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:43 schreef chufi het volgende:
Speciaal een oude trein uit 1926 uit de boeken gehaald die dit weekend mn plaatsje aandoet ..
Misschien als het op een zender komt .... maar ik heb daar wel eens in van die oude treinen gezeten .... En ik weet mn eerste keer nog wel .. dat was met houten banken en met geiten of schapen inside .. serieus ... 1982 omtrent .quote:
Ow, je oude plaatsjequote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien als het op een zender komt .... maar ik heb daar wel eens in van die oude treinen gezeten .... En ik weet mn eerste keer nog wel .. dat was met houten banken en met geiten of schapen inside .. serieus ... 1982 omtrent .
Maar ook in de wat luxere verbindings treinen .. (Malaga - Irun) ... die zijn later afgeschaft ..
Goedemorgenquote:
Jaquote:
Is leuk tochquote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:40 schreef pullup het volgende:
Waarom denkt die dame hierboven dat het nog kerst is
Ja van mij mag ze zo blijven rondlopenquote:
Ik een keer, beetje per ongeluk. Een gewone bergwandeling werd toch op een gegeven moment zo'n soort klauterpartijquote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb vaker zonder klimtuig geklommen
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik een keer, beetje per ongeluk. Een gewone bergwandeling werd toch op een gegeven moment zo'n soort klauterpartij
Ik wil dat nu ook niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik een keer, beetje per ongeluk. Een gewone bergwandeling werd toch op een gegeven moment zo'n soort klauterpartij
Ja en halverwege stoppen was er niet bijquote:
Ik kan niet meer typenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:56 schreef pullup het volgende:
Wel de term 'via ferrata' leren kennen
Daar trap ik niet meer in
Mooi zoquote:
Ik heb ook veel in besloten ruimtes gewerkt dat kan ook niet iedereenquote:
Dansen ?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:01 schreef -Shii- het volgende:
Goedemorgen, nog een dagje werken en dan weekend.
Twerken ?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat kan nog wel voordat ik ga werken.
Lekker. Werk ze danquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:01 schreef -Shii- het volgende:
Goedemorgen, nog een dagje werken en dan weekend.
Pics?quote:
quote:
Kom een keer naar een meet, dan kunnen we dat beoordelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk geef ik mezelf wel een 8/10
Die meets van jullie geef ik niks omquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kom een keer naar een meet, dan kunnen we dat beoordelen.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die meets van jullie geef ik niks om
Ow in Belgie?quote:
Neequote:
Dat zou je kunnen stellen maar officieel hoort dit nog bij Nederland.quote:
Is het wel lekker?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen stellen maar officieel hoort dit nog bij Nederland.
Jazekerquote:
Ja die Duitsers kunnen ook niet echt patat bakkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker
Maar kom hier wel vaker op vrijdag dus weet wat ik kan verwachten.
Daarom zullen ze wel net over de grens komen halenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die Duitsers kunnen ook niet echt patat bakken
Geen enkele?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die Duitsers kunnen ook niet echt patat bakken
Niet dat ik weet neequote:
Pcies dom zijn ze nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zullen ze wel net over de grens komen halen
Maar het is gelukkig vrijdag.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik dacht dat het maandag was vandaag
Ik heb blof ooit live gezien en toen begreep ik de teksten ook niet. Wat ik wel mooi vind op één of andere manier is deze . Snappen doe ik het nietquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb blof ooit live gezien en toen begreep ik de teksten ook niet. Wat ik wel mooi vind op één of andere manier is deze . Snappen doe ik het niet
Tinnitus denk ik.quote:
A kijk, heb je weer hard gewerktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest een paar mensen wegjagen hier maar verder gaat het prima
Ik vind er ook niets aanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van dat is niet leuk
Duitsers?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest een paar mensen wegjagen hier maar verder gaat het prima
In Zeelandquote:
quote:
Te hard naar Blof geluisterdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van dat is niet leuk
Ik heb ze nogquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee werk ik kan er gelukkig mee leven
O lekker, eet smakelijk voor straksquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:52 schreef Soury het volgende:
Zelf gerookte kip saté ligt in de pan. Patat er bij en saté saus en mayo
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:52 schreef Soury het volgende:
Eet smakelijk Muisquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:52 schreef Soury het volgende:
Patatje oorlogquote:
Ik vind vrijdag weekend dus vette hapquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:56 schreef aloa het volgende:
Hier ook vette hap. Moet een keer kunnen...
De varkenssate hier van de chinees is echtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind vrijdag weekend dus vette hap
Ik vind pinda/Mayo wel een goede combinatiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:01 schreef aloa het volgende:
[..]
De varkenssate hier van de chinees is echt
Ik ben niet zo van de mayo.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind pinda/Mayo wel een goede combinatie
Lekker ik vind de saus wat laf meestal. Hier gaat er een teen knoflook door en wat druppels tabascoquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:01 schreef aloa het volgende:
[..]
De varkenssate hier van de chinees is echt
Oh lekker wat ?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Wij gaan uit eten. Dat is even geleden.
Spinnewiel. Bistro achtig.quote:
Dat ie mag smakenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Spinnewiel. Bistro achtig.
Jullie lopen er langs vanaf het hotel.
SF blij.. ik eet maar een kwart of zo (eerst even borrelen vooraf) De rest schuif ik op zijn bord.
Ik ga voor de tournedos
Lekker ...enjoyquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF blij.. ik eet maar een kwart of zo (eerst even borrelen vooraf) De rest schuif ik op zijn bord.
Ik ga voor de tournedos
Ben ik te laatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga voor de tournedos
Geen uitjes?quote:
Nee wel wat seroen dengquote:
We hebben half 8 tafel... Red je wel. Gezelligquote:
Bizar wel ik neem aan dat je denkt dood te gaanquote:
Daar kan je geen voorstelling van maken. Die ene man dronk zijn eigen urine om te overleven en zo zullen er nog wel meer verhalen zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Bizar wel ik neem aan dat je denkt dood te gaan
Er is dus altijd een kans dat.... Ook al zijn die super kleinquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar kan je geen voorstelling van maken. Die ene man dronk zijn eigen urine om te overleven en zo zullen er nog wel meer verhalen zijn
Dat moeten ze zelf weten ik ga me daar niet mee bezig houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar kan je geen voorstelling van maken. Die ene man dronk zijn eigen urine om te overleven en zo zullen er nog wel meer verhalen zijn
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:54 schreef chufi het volgende:
@:mario390 om 18 uur spelen onze meisjes tegen jullie meisjes
Moddergevechten?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:54 schreef chufi het volgende:
@:mario390 om 18 uur spelen onze meisjes tegen jullie meisjes
Ik zie zoiets hier niet snel gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is dus altijd een kans dat.... Ook al zijn die super klein
Daar ben ik ook niet van op de hoogte.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voetbalveld van Malta erbij ligt
Ik heb een vriend die woont op Maltaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voetbalveld van Malta erbij ligt
Ik zie het zo wel op de ESPNquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet van op de hoogte.
Een Maltezer?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die woont op Malta
Er zijn een hoop variabelen wat je overleving bepaald. Dingen als urine drinken zijn altijd discutabel, je krijgt wel vocht binnen maar ook zouten die vocht aan de organen onttrekken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is dus altijd een kans dat.... Ook al zijn die super klein
Hoop geluk ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn een hoop variabelen wat je overleving bepaald. Dingen als urine drinken zijn altijd discutabel, je krijgt wel vocht binnen maar ook zouten die vocht aan de organen onttrekken.
Het is ook denk ik een fabeltje. Vocht drinken wat uit wat nog uit de narigheid sijpelt is meer kansquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn een hoop variabelen wat je overleving bepaald. Dingen als urine drinken zijn altijd discutabel, je krijgt wel vocht binnen maar ook zouten die vocht aan de organen onttrekken.
Ik ken een Italiaanse man die een keer naar Malta ging.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die woont op Malta
Ja zekerquote:
Mijn buurvrouw komt van Malta..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken een Italiaanse man die een keer naar Malta ging.
Je kan je eigen pis opzuipen maar geloof mij dat is niet goedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is Mal, tjaquote:
Ik ben er een keer langs gevarenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken een Italiaanse man die een keer naar Malta ging.
Als ik die ellende ook nog eens moet snijden was ik er nooit aan begonnenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht al.. wat zijn die mooi vierkant
Film dan doorquote:
Echt?quote:
Ze hebben het overleefd, kan ik je vertellenquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben het overleefd, kan ik je vertellen
Klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben het overleefd, kan ik je vertellen
Ewa mattie.quote:
Er zijn genoeg mensen die in krappe doorgangen gaan duiken of kruipen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:16 schreef pullup het volgende:
Moet wel zeggen dat het ook als die schots niet omkiepert er niet heel slim uitzag
OMG is er een mini Haagsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ewa mattie.
Speel je nog een beetje op de switch? Ik zelf weinig meer hoor maar die kleine zo nu en dan speelt ze mij eruit
Klopt, maakt het niet slimmer natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die in krappe doorgangen gaan duiken of kruipen.
Nee ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt, maakt het niet slimmer natuurlijk
Jij bent toch maar 15 ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
3 zelfs. Al steken die andere 2 al bijna boven mij uit qua lengte.
Je bent in de war met zijn IQ.quote:
What the FUCK somsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent in de war met zijn IQ.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Denken zorgt voor verwarring.
Gewoon doen is beter
Choose one!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ewa mattie.
Speel je nog een beetje op de switch? Ik zelf weinig meer hoor maar die kleine zo nu en dan speelt ze mij eruit
Zeldaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hey vriend![]()
Wel heel stuk minder laatste tijd. Heb nog een paar spellen half uitgespeeld of amper aan begonnen liggen. Af en toe wat potjes Mario Golf maar veel meer ook niet.
In mei komt er een nieuwe Zelda game. Daar heb ik wel zin in.
Lekker maat. Die lijkt me ook wel wat. Momenteel is sploon platoon helemaal hot hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hey vriend![]()
Wel heel stuk minder laatste tijd. Heb nog een paar spellen half uitgespeeld of amper aan begonnen liggen. Af en toe wat potjes Mario Golf maar veel meer ook niet.
In mei komt er een nieuwe Zelda game. Daar heb ik wel zin in.
Nintendoquote:
Ik welquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook een commodore ´64 gehad?
Die van mij staat nog ergens bij mijn ouders op zolder. Hoop plezier aan gehad hoor.quote:
Geen zin meer in. Vroeger wel veel race spelletjes..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan is dat duidelijk... Hier nooit echt gegamed... wel eens wat geprobeerd maar nee
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker maat. Die lijkt me ook wel wat. Momenteel is sploon platoon helemaal hot hier.
Condor.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen zin meer in. Vroeger wel veel race spelletjes..
Ik vind het wel leuk maar het is wel vreselijk druk. Met die manier van bewegen, dat je zelf mee moet sturen zeg maar, ben je constant aan het wiebelenquote:
Ja het is ook helemaal niets voor mij hoor. Ik word er zelf leip van ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk maar het is wel vreselijk druk. Met die manier van bewegen, dat je zelf mee moet sturen zeg maar, ben je constant aan het wiebelenHeb splatoon 2 wel veel gespeeld maar de nieuwe nog niet erg veel. Ben er vaak na een paar potjes weer klaar mee en die intro word ik helemaal gek van. Ik wil gewoon ff lekker beetje verf knallen....duurt veel te lang voordat je aan het spelen bent.
Zeiknummer.quote:
Dat is beter.quote:
U twijfelt aan mijn woorden?quote:
Yepquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
U twijfelt aan mijn woorden?
Jij ook al niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik geloof ook niks van die eend
Jij mag de lapo hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:04 schreef -Shii- het volgende:
Zo nog even doorposten en die stomme TT kan weg.
Wil je beweren dat het niet waar is danquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:04 schreef -Shii- het volgende:
Zo nog even doorposten en die stomme TT kan weg.
Wou jij beweren dat het waar is dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je beweren dat het niet waar is dan
Ja, ik wil zeggen dat het waar is inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat het waar is dan?
Ben je al klaar met huilen na gisteren?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat het waar is dan?
Wat was er gisteren dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al klaar met huilen na gisteren?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik wil zeggen dat het waar is inderdaad.
Ze halen allemaal adem, hebben een hoofd en een hart
Of ze dat hoofd en hart gebruiken is weer een tweede.
En weet je wat, mannen zijn ook allemaal hetzelfde
Hij is een reactie van marcb1974quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:21 schreef pullup het volgende:
Maar hij was niet eens van jou die TT zie ik nu
Ow zover had ik niet teruggelezen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is een reactie van marcb1974
Beste groep everquote:
Als ik de lapo heb en geen TT weet dan kijk ik naar de laatste reacties of daar een TT van te maken is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow zover had ik niet teruggelezen hoor
Meestal wel de goede manier om de conversatie gaande te houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik de lapo heb en geen TT weet dan kijk ik naar de laatste reacties of daar een TT van te maken is.
QUEEN UITERAARDquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oke, ze is dik. Maar om haar nou een groep te noemen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |