Inderdaad. Er zijn nu eenmaal verschillen. Ik mag dit soort dingen ook iets vaker dan de gemiddelde fokker.quote:
Fraude? Je geeft het netjes door maar krijgt geen rekening.quote:
je rolstoel een dienstauto noemenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:45 schreef detaris het volgende:
Als ik een dienstauto oneigenlijk gebruik word ik gewoon aangepakt voor joyriding en ga ik mogelijk het hek over.
Maar voor de elite gelden andere regels.
Ja maar zij hebben een keuze om hun verantwoordelijkheid TE NEMENquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:34 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik kan ook gebruik maken van een dienstauto, maar als ik dat ding onterecht gebruik dan is het exit. Ik heb minder verantwoordelijkheid dan een burgemeester of minister, dus van hun verwacht ik eigenlijk beter.
Necrose ontwaar ik voornamelijk in jouw reactie. We hebben een minister die de overheid heeft misbruikt voor eigen gewin en zelfs kritiek erop zou al fout zijn. Ga lekker in een van de vele corrupte landen van de wereld wonen als je dat denkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:05 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Voor degenen die hier verlekkerd D66-bloed ontwaren, dit gaat vooral over necrotische CDA-stuipjes.
How about nog een boete en functie elders erbij?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:54 schreef MisChrartin het volgende:
Bizar dit stuk:
De Belastingdienst kijkt nu naar "een passende fiscale oplossing", zo zegt Bijleveld.
How about 22% bijtelling betalen net als de rest van de zakelijke rijders + rente over verschuldigde bedrag. Dat zou een niet politicus ook moeten betalen.
Ok, Pa...quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:34 schreef Het_Bokje het volgende:
"Ik heb je moeder geneukt"![]()
WATT!!!![]()
"maar ik betreur het!"![]()
OK!
Misschien moet je opzoeken wat fraude is en dan goed aandacht besteden aan de betekenis van "opzettelijke misleiding".quote:
Exit is vrij moeilijk in dit gevalquote:Op donderdag 16 februari 2023 22:34 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik kan ook gebruik maken van een dienstauto, maar als ik dat ding onterecht gebruik dan is het exit. Ik heb minder verantwoordelijkheid dan een burgemeester of minister, dus van hun verwacht ik eigenlijk beter.
En dan zijn we nog mild😉quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:27 schreef Enchanter het volgende:
De doodstraf lijkt me hier wel op z'n plaats
En de controle was niet goed.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:34 schreef Het_Bokje het volgende:
"Ik heb je moeder geneukt"![]()
WATT!!!![]()
"maar ik betreur het!"![]()
OK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |