Ja ,maar ze doet het zelfquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:23 schreef marky326 het volgende:
Ik vind het echt sneu worden voor Kenzy. Ze zetten haar wel vaak klem
Ja, snap ik, maar als ik haar gezicht dan zo zie... vind ik het wel sneu. Ook al mag ik haar niet.quote:
Ja helaas ... hij stelt zich niet meer kandidaatquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:29 schreef woxxel het volgende:
Ik had jw wel sls manager willen zien
Hij kan zich nog steeds opgeven samen met betweter Erik en GJquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:29 schreef woxxel het volgende:
Die loopt dagelijks tegen de lamp want heeft geen idee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:29 schreef woxxel het volgende:
Waarom sneu. Ze word op de proef gesteld. Nu moet ze laten zien dat ze het kan managen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:23 schreef marky326 het volgende:
Ik vind het echt sneu worden voor Kenzy. Ze zetten haar wel vaak klem
JW klaagt altijd over van allesquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:35 schreef pingu66 het volgende:
Ben benieuwd of die JW nog te klagen heeft over het eten en zijn colaatje biertje en borrelnootje
Of jammer genoeg nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die loopt dagelijks tegen de lamp want heeft geen idee.
Dus beter dat hij het niet is geworden
Het is vooral de grote ego showquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef Korak het volgende:
Het is een boodschappenshow geworden, de rest is bijzaak
Juist..Vooral ikke ikke ikke voor een aantal..quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is vooral de grote ego show
Deed ze dat spoken word?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Als IK janet zo zie staan oefenen moet ik wel lachen, het ziet er een beetje raar uit
En dan ook nog op een heel schimmige manier, We zien nooit de daadwerkelijke lijsten die besteld worden, zien de boodschappen niet die binnenkomen. En de manager heeft een heel eigen voorraad boven waaruit dingen naar beneden gebracht worden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:37 schreef Korak het volgende:
Het is een boodschappenshow geworden, de rest is bijzaak
Ja,. De tekst is zeker goed. maar hoe ze kijkt, staat en doet is het net.. laat maarquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deed ze dat spoken word?
Ik vind de tekst wel goed.
Snap je punt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,. De tekst is zeker goed. maar hoe ze kijkt, staat en doet is het net.. laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |