quote:Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Klopt!quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:00 schreef OProg het volgende:
Ik kijk dit programma eigenlijk nooit en ik heb ook het meeste gemist. Maar ik heb afgelopen weken een keer een flits van die 'experts' gezien en nu en gisteren toevallig ook. En dan flits ik op met name die kale man die dan dus de expert is.
Die mensen lullen echt alles naar dat ze het goed gezien hadden maar dat ze al bang waren dat het tegen kon vallen. Of dat het zo is dat de kandidaten niet geschikt waren, is het niet?
Gedragsbioloog, 'nuff said.quote:
Ah, ok. Ik zag trouwens daarna dat hij niet eens echt kaal is.quote:
De andere 2 zijn vrouw, dit is de kaalste (denk ik).quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik zag trouwens daarna dat hij niet eens echt kaal is.
Die meiden, dat is ook enkel comfort en lust. Rooie is nu al bang voor een sleur.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:05 schreef Joop_W het volgende:
Wat een prachtig plaatje, die koppels in een rijtje!
Ondertussen zit daar een keihard mislukte match tussen
En voor mij andersom. Dus ze pakken het goed aan door veel soorten aan te bieden. Ja, ondanks sponsors.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:40 schreef Revanches het volgende:
[..]
Honderd keer liever Italië dan de Caraïben. Is maar net waar je voorkeuren naar uitgaan natuurlijk. Verre vakanties zijn niet altijd beter.
Kudo’s voor haar. Ze voelt geen vonk en is enthousiast en doet leuk mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze zegt dat zelf ook in een aflevering hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij zitten veel kandidaten in de irritatiezone. Maar goed, ik ban niet aan ze gekoppeldquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedragsbioloog, 'nuff said.
Over gedrag gesproken, Stephan zit in mijn irritatiezone. Maar zolang hij niet in de irritatiezone van z'n vrouw zit, dan dikke prima.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:59 schreef Ace1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Ik heb het met een half oog gekeken, maar was het geen Franse Bulldog?quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vrees voor Franswa en Wilfried, de dames op lange termijn ook, 🐱alijne is te vreemd en communicatief onbehouwen..
Loes en Wichian zie ik ook niet gebeuren eigenlijk.
Maarten en Richelle geef ik de beste kansen![]()
En flikker op met mopshonten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |