abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8380308
Hoe ga ik de wintersport doorkomen zonder mijn vriendin?!?! ik baal echt SUPER erg dat ze niet mee kan ik ga zaterdag ochtend weg en dan zaterdag die week daarop kom ik terug, maar ik baal er echt SUPER erg van, maar ik denk maar zo, ik heb het 4 weken uitgehouden... ik zal d'r echt SUPER erg gaan missen
pi_8380325
Dan zul je wel SUPER-blij zijn haar weer te zien , na die SUPER-lange weken...
When does the hurting stop ? ...
pi_8380336
ik mis al 21 jaar een vriendin, kun je nagaan
[url=http://www.de-werkelijkheid.nl/n021.htm][b]Interview met Peter Siebelt, schrijver van Eco Nostra, over extreem-links in Nederland[/b][/url]
pi_8380346
Ergens is het goed voor jezelf om eens een tijdje zonder haar te kunnen. Er komt in een relatie vaak een moment dat je te veel bij elkaar bent... je moet niet helemaal afhankelijk van je partner worden, maar ook zelf een leven verder leiden, en niet alles hoeft daarin om haar te draaien.

Doe wat voor school/werk, ga iets leuks doen met andere vrienden, lees iets... whatever.
Ik kan m'n vriendin sowieso maar 1 maal per week zien, en nu bvb. 2 weken niet... het went wel, het is niet leuk... maar het maakt de momenten dat je elkaar ziet wel weer leuker.

Kortom, zoek wat afleiding... en als het goed zit tussen jullie zal je liefde daarbij zeker niet vergaan.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8380414
Ik ben door detachering vaak vier weken+ van huis, en da's wennen. Deste fijner is het als je weer terugkomt. Het blijft een 'thrill'
Eigen brokjes eerst.
  maandag 10 februari 2003 @ 02:03:55 #6
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8380457
Stel je niet aan man!

Lekker skieën, daarna zie je elkaar weer... Het is maar een wéék hoor!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_8380467
1 ding scheelt ik ben best wel afgelijd, wat voor mij de week sneller voorbij doet laten gaan, maar mijn vriendin zit thuis. Een HEEEEEEEEL klein pluspuntje: de mobiele telefoon!!! gelukkig kan je met Vodafone Izi in het buitenland smsen
pi_8380483
ik ben al op het punt dat ik blij ben wanneer ik mijn vriendin een poosje niet hoef te zien.. maar goed wie ben ik (zit met mijn 21 jaar al 4 jaar aan dezelfde geplakt)
pi_8380500
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:05 schreef dolledingo het volgende:
ik ben al op het punt dat ik blij ben wanneer ik mijn vriendin een poosje niet hoef te zien.. maar goed wie ben ik (zit met mijn 21 jaar al 4 jaar aan dezelfde geplakt)
ben je dan niet gelukkig met haar? als je er zo tegenaan gaat kijken....is ook niet echt o.k.
pi_8380525
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:07 schreef jwvink het volgende:

[..]

ben je dan niet gelukkig met haar? als je er zo tegenaan gaat kijken....is ook niet echt o.k.

ach, als je al 2 jaar samenwoont vind je het wel eens lekker als je het huisje voor jezelf hebt.. ik mag dan zelf weten hoe laat ik naar bed ga
pi_8380541
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:11 schreef dolledingo het volgende:

[..]

ach, als je al 2 jaar samenwoont vind je het wel eens lekker als je het huisje voor jezelf hebt.. ik mag dan zelf weten hoe laat ik naar bed ga

ik woon (nog niet) samen, en maak ook wel een beetje uit hoelaat ik naar bed ga (is ze soms niet thuis omdat het zo laat is )
pi_8380550
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:11 schreef dolledingo het volgende:

[..]

hm, moet je toch es met je vriendin praten.....
pi_8380565
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:12 schreef jwvink het volgende:

[..]

ik woon (nog niet) samen, en maak ook wel een beetje uit hoelaat ik naar bed ga (is ze soms niet thuis omdat het zo laat is )

ze is 3 dagen bij een vriendin in Ede als ze thuis was geweest moest ik al lang in bed liggen.. het irritante is nu wel dat ik alleen in een groot koud bed moet kruipen
pi_8380582
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:13 schreef SliderTPP het volgende:

[..]

hm, moet je toch es met je vriendin praten.....

had je ook nog een bepaald gespreksonderwerp in gedachten?
pi_8380594
ik ben jaloers op je dat je Überhaubt bij je vriendin kan slapen......ik kijk daar ECHT naar uit! ok ik ben dan nog een jonge puber......18 jaar jong....maar ja ik kijk er zeer naar uit....
pi_8380615
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:17 schreef jwvink het volgende:
ik ben jaloers op je dat je Überhaubt bij je vriendin kan slapen......ik kijk daar ECHT naar uit! ok ik ben dan nog een jonge puber......18 jaar jong....maar ja ik kijk er zeer naar uit....
hoe lang hebben jullie al wat?
pi_8380661
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:19 schreef dolledingo het volgende:

[..]

hoe lang hebben jullie al wat?

8 maanden + 3 daagjes maar de ouders werken niet echt mee, ik kan het een beetje begrijpen van hun kant....maar ja zelf vind je het echt SUPER jammer..... maar das wel iets om naar uit te kijken
pi_8380693
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:23 schreef jwvink het volgende:

[..]

8 maanden + 3 daagjes maar de ouders werken niet echt mee, ik kan het een beetje begrijpen van hun kant....maar ja zelf vind je het echt SUPER jammer..... maar das wel iets om naar uit te kijken

ik heb nu 4 jaar met mijn kip.. ik was 17, we lagen na 2 week al bij elkaar in bed.. ze moest bij mij blijven slapen, want we gingen naar een tv opname van paul de leeuw.. en mijn schoonouders vonden me zo liev dat ik eigelijk alles met haar mocht/mag doen.. mij hoor je niet klagen
pi_8380697
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:27 schreef dolledingo het volgende:

[..]

ik heb nu 4 jaar met mijn kip.. ik was 17, we lagen na 2 week al bij elkaar in bed.. ze moest bij mij blijven slapen, want we gingen naar een tv opname van paul de leeuw.. en mijn schoonouders vonden me zo liev dat ik eigelijk alles met haar mocht/mag doen.. mij hoor je niet klagen

mijn kip.....mijn kip????
pi_8380703
mzzlaar! ach ik denk maar zo....tkomt OOIT nog wel eens
pi_8380707
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:28 schreef SliderTPP het volgende:

[..]

mijn kip.....mijn kip????

je moest eens weten hoe ze mij noemt..
pi_8380711
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:31 schreef dolledingo het volgende:

[..]

je moest eens weten hoe ze mij noemt..

NOU?!?!?!?!
pi_8380718
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:31 schreef jwvink het volgende:

[..]

NOU?!?!?!?!

ik vind wat zelfspot wel leuk.. maar dit gaat me iets te ver onder de gordel
pi_8380729
naaaah flauw hoor
pi_8380739
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:35 schreef jwvink het volgende:
naaaah flauw hoor
De kip of de gordel?
Goan!!!
  maandag 10 februari 2003 @ 02:40:22 #26
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8380743
Een week, big deal
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8380750
een HELE week lang ja.....echt TE erg....en in mei gaat zij ook nog op werkweek...... valt ook wel te overleven...........HOOP IK.......
pi_8380755
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:42 schreef jwvink het volgende:
een HELE week lang ja.....echt TE erg....en in mei gaat zij ook nog op werkweek......
dat word ook wel afwerkweek genoemd.
pi_8380766
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:43 schreef dolledingo het volgende:

[..]

dat word ook wel afwerkweek genoemd.

Dat ging er wild aan toe daar. .
Goan!!!
  maandag 10 februari 2003 @ 03:55:08 #30
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_8380861
Er gaat eem tijd komen dat je gaat huilen van blijschap dat ze ff een week weg is
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_8381393
Je mag wel thuis blijven dan gaat ik wel skien
  maandag 10 februari 2003 @ 08:53:52 #32
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_8381418
Sommige mensen overdrijven wel hoor.... sorry dat ik het zeg, maar wat is nou een week
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_8383819
te lang.........
  maandag 10 februari 2003 @ 11:22:50 #34
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_8383851
Oh possessief gedrag, dat betekent gevaar voor de continuiteit van de relatie!

Kom op man doe niet zo zielig. Alsof je zonder haar de dag niet doorkomt.

pi_8384370
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:20 schreef jwvink het volgende:
te lang.........
dabn blijf je lekker thuis
pi_8384401
Ik zou er maar niet aandenken dat ze elke dag dat jij weg bent met een andere gozer in de koffer duikt, dan duurt zo'n week zowat een maand.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 10 februari 2003 @ 11:52:55 #37
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8384525
Ach een week missen.. liever niet, maar als het moet.. dan moet het toch..

Geniet van je vakantie, je kan er nu toch niets meer aan veranderen..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8384549
quote:
Op maandag 10 februari 2003 01:54 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
ik mis al 21 jaar een vriendin, kun je nagaan
.
pi_8391913
Een hele week, einde van de wereld merk ik.

Poeh poeh

maandag 10 februari 2003 @ 18:24:36 #40
46563 BeachgirlSalou
live and let live
pi_8393776
Ik dacht ook nooit dat ik iemand al zo zou missen ..kom nu wat is nu een week zou je zeggen he. Mijn ex vriend had ik zo een maand kunnen missen. MAAR als je iemand echt graag ziet is elke dag apart te veel. Ik kan mijn vriend alleen in de weekends zien omdat we te ver van elkaar wonen. Hij is nu terug naar zijn ouders verhuisd wat al dichter bij mij is...maa nog te ver om elkaar een paar keer per week te zien. En ik moet zeggen we missen elkaar enorm!!
carpe diem
pi_8393888
Stel je niet aan, ik zie mijn vriendin alleen maar in het weekend, dus ik moet haar doordeweeks altijd missen
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 10 februari 2003 @ 18:43:01 #42
46563 BeachgirlSalou
live and let live
pi_8394077
Niemand stelt zich hier aan! Maar iemand missen is een heel menselijk gevoel!
carpe diem
pi_8394106
quote:
Op maandag 10 februari 2003 01:52 schreef jwvink het volgende:
Hoe ga ik de wintersport doorkomen zonder mijn vriendin?!?! ik baal echt SUPER erg dat ze niet mee kan ik ga zaterdag ochtend weg en dan zaterdag die week daarop kom ik terug, maar ik baal er echt SUPER erg van, maar ik denk maar zo, ik heb het 4 weken uitgehouden... ik zal d'r echt SUPER erg gaan missen
Sjonge jonge, doe niet zo triest.
Ze is niet dood ofzo.
pi_8394112
quote:
Op maandag 10 februari 2003 18:43 schreef BeachgirlSalou het volgende:
Niemand stelt zich hier aan! Maar iemand missen is een heel menselijk gevoel!
dan moet ie niet gaan skieen.
Sim-pel. Niet skieen of niet zeuren. Keuzes maken moet iedereen!
  maandag 10 februari 2003 @ 18:49:09 #45
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_8394209
quote:
Op maandag 10 februari 2003 01:52 schreef jwvink het volgende:
Jezus man stel je niet zo aan
Tis maar een week.
Heb ook een keer een vriendin gehad met zo'n vriendje als jou. Zij was met ons mee op vakantie en dat vriendje niet. Hij heeft GODVERDOMME TIENTALLEN KEREN PER DAG LOPEN SMSEN HOEVEEL HIJ HAAR WEL NIET MISTE!!! BAH doe ff gezond.
Ut waren maar 14 dagen zeg. Kom op zeg
pi_8395698
Ik moet mijn vriendje in maart 2 weken missen

Maarrr... gelukkig ben ik degene die op vakantie gaat

maandag 10 februari 2003 @ 19:58:25 #47
31971 KumA
pi_8395824
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:52 schreef Kyara het volgende:
Ik moet mijn vriendje in maart 2 weken missen

Maarrr... gelukkig ben ik degene die op vakantie gaat

Waar zitten we hier over te stressen mensen?!
Hoe oud ben jij en hoelang heb je al een relatie?
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  maandag 10 februari 2003 @ 20:26:33 #48
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_8396645
Ik ben zelf afgelopen december een week samen met een nichtje naar Turkije geweest op vakantie. Ik had deze vakantie al geboekt voordat ik m'n vriend leerde kennen dus hij ging daarom niet mee.

Ik heb hem wel erg gemist, maar we hadden gewoon iedere dag contact via sms. En we hebben elkaar een paar keer gebeld (o.k. het kost wat maar dan heb je ook wat, 't is fantastisch om gewoon na een paar dagen de stem van je vriend, of in jouw geval je vriendin, te horen)
En het is helemaal fantastisch om je vriend/vriendin na een week weer te zien

Dus gewoon niet al te veel over nadenken, voor je het weet is die week weer voorbij en ben je weer lekker samen

pi_8396699
quote:
Op maandag 10 februari 2003 02:42 schreef jwvink het volgende:
een HELE week lang ja.....echt TE erg....en in mei gaat zij ook nog op werkweek...... valt ook wel te overleven...........HOOP IK.......
Nee sorry ik vrees dat je dood zult gaan
  maandag 10 februari 2003 @ 20:29:11 #50
31971 KumA
pi_8396727
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:28 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Nee sorry ik vrees dat je dood zult gaan

pi_8397508
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:58 schreef KumA het volgende:

[..]

Waar zitten we hier over te stressen mensen?!
Hoe oud ben jij en hoelang heb je al een relatie?

Ik stress niet hoor

Ben bijna 24 en heb 3 jaar een relatie waarvan 2,5 jaar samenwonend.

Maar ik vind het niet gek als je je vriend(innetje) mist als je hem/haar een tijd niet ziet en wel gewend bent om elkaar elke dag te zijn.
Verder niks zieligs aan of zo. Het zou pas zielig zijn als ik daardoor niet alleen op vakantie zou gaan.

Misschien ben jij gewoon jaloers omdat je niet weer wat je kunt missen?

dinsdag 11 februari 2003 @ 00:30:29 #52
31971 KumA
pi_8403361
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:57 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik stress niet hoor

Ben bijna 24 en heb 3 jaar een relatie waarvan 2,5 jaar samenwonend.

Maar ik vind het niet gek als je je vriend(innetje) mist als je hem/haar een tijd niet ziet en wel gewend bent om elkaar elke dag te zijn.
Verder niks zieligs aan of zo. Het zou pas zielig zijn als ik daardoor niet alleen op vakantie zou gaan.

Misschien ben jij gewoon jaloers omdat je niet weer wat je kunt missen?

Ik weet heel goed wat ik kan missen. Ikzelf kan een geliefde een hele tijd gerust niet zien.
Maar dat is persoonlijk. Afgezien van dat kan ik wel snappen dat als iemand z'n geliefde een half jaar niet ziet ofzo dit wel gaat missen, maar na een week dan vind ik dat je wel ff moet ontnuchteren.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 08:47:18 #53
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8404850
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:30 schreef KumA het volgende:

[..]

Ik weet heel goed wat ik kan missen. Ikzelf kan een geliefde een hele tijd gerust niet zien.
Maar dat is persoonlijk. Afgezien van dat kan ik wel snappen dat als iemand z'n geliefde een half jaar niet ziet ofzo dit wel gaat missen, maar na een week dan vind ik dat je wel ff moet ontnuchteren.

Dank u...

Er is nog ergens een grens tussen lief verliefd zijn en een een RTL4-film maken...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 11:14:51 #54
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8406995
Wat een ongelofelijk drama zeg. Een heeeeeele week. Jemig, dat is wel ERG~! lang zeg!!

Er zijn mensen voor wie het niet meer dan normaal is om je vriendin vaak een week niet te zien omdat ze niet bepaald dicht bij elkaar wonen (en ja, daar ben ik er één van). Die hoor je toch ook niet als een klein kind janken?

Stel je niet zo aan!

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 11:18:24 #55
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8407067
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:57 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja precies. Maar dan moet je je hier ook niet zo lopen aanstellen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8407075
Sjongejonge zeg, waar maken jullie je druk om.

Mijn post was sowieso niet al te serieus bedoelt. Dat wil zeggen, ik zal mijn vriendje zeker missen, al is het alleen maar omdat je overweldigende dingen graag met je geliefde wil delen. Maar ik heb er geen slapeloze nachten van om het feit dat ik em 2 weken niet zie.
Dat zou inderdaad zielig zijn.

Ik denk dat de post van de topicstarter ook wel met een korreltje zout genomen mag worden (ik hoop tenminste niet dat ie die hele week met zijn ziel onder zijn arm gaat lopen). Maar goed, laat die jongen toch gewoon lekker zijn vriendinnetje missen.

dinsdag 11 februari 2003 @ 11:19:51 #57
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_8407098
Tuurlijk is het kut als je je vriendin een week niet kan zien. Maar bedenk maar zo: het kan altijd erger.

Heb mijn vriendin voor het laatst gezien op eerste kerstdag en het duurt waarschijnlijk tot half juni voordat ik haar weer zie

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')