Doe wat voor school/werk, ga iets leuks doen met andere vrienden, lees iets... whatever.
Ik kan m'n vriendin sowieso maar 1 maal per week zien, en nu bvb. 2 weken niet... het went wel, het is niet leuk... maar het maakt de momenten dat je elkaar ziet wel weer leuker.
Kortom, zoek wat afleiding... en als het goed zit tussen jullie zal je liefde daarbij zeker niet vergaan.
Lekker skieën, daarna zie je elkaar weer... Het is maar een wéék hoor!
quote:ben je dan niet gelukkig met haar? als je er zo tegenaan gaat kijken....is ook niet echt o.k.
Op maandag 10 februari 2003 02:05 schreef dolledingo het volgende:
ik ben al op het punt dat ik blij ben wanneer ik mijn vriendin een poosje niet hoef te zien..maar goed wie ben ik (zit met mijn 21 jaar al 4 jaar aan dezelfde geplakt)
quote:ach, als je al 2 jaar samenwoont vind je het wel eens lekker als je het huisje voor jezelf hebt.. ik mag dan zelf weten hoe laat ik naar bed ga
Op maandag 10 februari 2003 02:07 schreef jwvink het volgende:[..]
ben je dan niet gelukkig met haar? als je er zo tegenaan gaat kijken....is ook niet echt o.k.
quote:ik woon (nog niet) samen, en maak ook wel een beetje uit hoelaat ik naar bed ga (is ze soms niet thuis
Op maandag 10 februari 2003 02:11 schreef dolledingo het volgende:[..]
ach, als je al 2 jaar samenwoont vind je het wel eens lekker als je het huisje voor jezelf hebt.. ik mag dan zelf weten hoe laat ik naar bed ga
quote:hm, moet je toch es met je vriendin praten.....
Op maandag 10 februari 2003 02:11 schreef dolledingo het volgende:[..]
ach, als je al 2 jaar samenwoont vind je het wel eens lekker als je het huisje voor jezelf hebt.. ik mag dan zelf weten hoe laat ik naar bed ga
quote:ze is 3 dagen bij een vriendin in Ede
Op maandag 10 februari 2003 02:12 schreef jwvink het volgende:[..]
ik woon (nog niet) samen, en maak ook wel een beetje uit hoelaat ik naar bed ga (is ze soms niet thuis
omdat het zo laat is
)
quote:had je ook nog een bepaald gespreksonderwerp in gedachten?
Op maandag 10 februari 2003 02:13 schreef SliderTPP het volgende:[..]
hm, moet je toch es met je vriendin praten.....
quote:hoe lang hebben jullie al wat?
Op maandag 10 februari 2003 02:17 schreef jwvink het volgende:
ik ben jaloers op je dat je Überhaubt bij je vriendin kan slapen......ik kijk daar ECHT naar uit! ok ik ben dan nog een jonge puber......18 jaar jong....maar ja ik kijk er zeer naar uit....
quote:8 maanden + 3 daagjes
Op maandag 10 februari 2003 02:19 schreef dolledingo het volgende:[..]
hoe lang hebben jullie al wat?
quote:ik heb nu 4 jaar met mijn kip.. ik was 17, we lagen na 2 week al bij elkaar in bed.. ze moest bij mij blijven slapen, want we gingen naar een tv opname van paul de leeuw.. en mijn schoonouders vonden me zo liev dat ik eigelijk alles met haar mocht/mag doen.. mij hoor je niet klagen
Op maandag 10 februari 2003 02:23 schreef jwvink het volgende:[..]
8 maanden + 3 daagjes
maar de ouders werken niet echt mee, ik kan het een beetje begrijpen van hun kant....maar ja zelf vind je het echt SUPER jammer..... maar das wel iets om naar uit te kijken
quote:mijn kip.....mijn kip????
Op maandag 10 februari 2003 02:27 schreef dolledingo het volgende:[..]
ik heb nu 4 jaar met mijn kip.. ik was 17, we lagen na 2 week al bij elkaar in bed.. ze moest bij mij blijven slapen, want we gingen naar een tv opname van paul de leeuw.. en mijn schoonouders vonden me zo liev dat ik eigelijk alles met haar mocht/mag doen.. mij hoor je niet klagen
quote:je moest eens weten hoe ze mij noemt..
Op maandag 10 februari 2003 02:28 schreef SliderTPP het volgende:[..]
mijn kip.....mijn kip????
quote:NOU?!?!?!?!
Op maandag 10 februari 2003 02:31 schreef dolledingo het volgende:[..]
je moest eens weten hoe ze mij noemt..
quote:ik vind wat zelfspot wel leuk.. maar dit gaat me iets te ver onder de gordel
Op maandag 10 februari 2003 02:31 schreef jwvink het volgende:[..]
NOU?!?!?!?!
quote:De kip of de gordel?
Op maandag 10 februari 2003 02:35 schreef jwvink het volgende:
naaaah flauw hoor![]()
quote:dat word ook wel afwerkweek genoemd.
Op maandag 10 februari 2003 02:42 schreef jwvink het volgende:
een HELE week lang ja.....echt TE erg....en in mei gaat zij ook nog op werkweek......
quote:Dat ging er wild aan toe daar.
Op maandag 10 februari 2003 02:43 schreef dolledingo het volgende:[..]
dat word ook wel afwerkweek genoemd.
Kom op man doe niet zo zielig. Alsof je zonder haar de dag niet doorkomt.
quote:dabn blijf je lekker thuis
Op maandag 10 februari 2003 11:20 schreef jwvink het volgende:
te lang.........
Geniet van je vakantie, je kan er nu toch niets meer aan veranderen..
quote:
Op maandag 10 februari 2003 01:54 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
ik mis al 21 jaar een vriendin, kun je nagaan
quote:Sjonge jonge, doe niet zo triest.
Op maandag 10 februari 2003 01:52 schreef jwvink het volgende:
Hoe ga ik de wintersport doorkomen zonder mijn vriendin?!?! ik baal echt SUPER erg dat ze niet mee kanik ga zaterdag ochtend weg en dan zaterdag die week daarop kom ik terug, maar ik baal er echt SUPER erg van, maar ik denk maar zo, ik heb het 4 weken uitgehouden... ik zal d'r echt SUPER erg gaan missen
quote:dan moet ie niet gaan skieen.
Op maandag 10 februari 2003 18:43 schreef BeachgirlSalou het volgende:
Niemand stelt zich hier aan! Maar iemand missen is een heel menselijk gevoel!
quote:Jezus man stel je niet zo aan
Op maandag 10 februari 2003 01:52 schreef jwvink het volgende:
Hoe ga ik de wintersport doorkomen zonder mijn vriendin?!?! ik baal echt SUPER erg dat ze niet mee kanik ga zaterdag ochtend weg en dan zaterdag die week daarop kom ik terug, maar ik baal er echt SUPER erg van, maar ik denk maar zo, ik heb het 4 weken uitgehouden... ik zal d'r echt SUPER erg gaan missen
quote:Waar zitten we hier over te stressen mensen?!
Op maandag 10 februari 2003 19:52 schreef Kyara het volgende:
Ik moet mijn vriendje in maart 2 weken missenMaarrr... gelukkig ben ik degene die op vakantie gaat
Ik heb hem wel erg gemist, maar we hadden gewoon iedere dag contact via sms. En we hebben elkaar een paar keer gebeld (o.k. het kost wat maar dan heb je ook wat, 't is fantastisch om gewoon na een paar dagen de stem van je vriend, of in jouw geval je vriendin, te horen)
En het is helemaal fantastisch om je vriend/vriendin na een week weer te zien
Dus gewoon niet al te veel over nadenken, voor je het weet is die week weer voorbij en ben je weer lekker samen
quote:Nee sorry ik vrees dat je dood zult gaan
Op maandag 10 februari 2003 02:42 schreef jwvink het volgende:
een HELE week lang ja.....echt TE erg....en in mei gaat zij ook nog op werkweek......valt ook wel te overleven...........HOOP IK.......
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:28 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nee sorry ik vrees dat je dood zult gaan
quote:Ik stress niet hoor
Op maandag 10 februari 2003 19:58 schreef KumA het volgende:[..]
Waar zitten we hier over te stressen mensen?!
Hoe oud ben jij en hoelang heb je al een relatie?
Ben bijna 24 en heb 3 jaar een relatie waarvan 2,5 jaar samenwonend.
Maar ik vind het niet gek als je je vriend(innetje) mist als je hem/haar een tijd niet ziet en wel gewend bent om elkaar elke dag te zijn.
Verder niks zieligs aan of zo. Het zou pas zielig zijn als ik daardoor niet alleen op vakantie zou gaan.
Misschien ben jij gewoon jaloers omdat je niet weer wat je kunt missen?
quote:Ik weet heel goed wat ik kan missen. Ikzelf kan een geliefde een hele tijd gerust niet zien.
Op maandag 10 februari 2003 20:57 schreef Kyara het volgende:[..]
Ik stress niet hoor
Ben bijna 24 en heb 3 jaar een relatie waarvan 2,5 jaar samenwonend.
Maar ik vind het niet gek als je je vriend(innetje) mist als je hem/haar een tijd niet ziet en wel gewend bent om elkaar elke dag te zijn.
Verder niks zieligs aan of zo. Het zou pas zielig zijn als ik daardoor niet alleen op vakantie zou gaan.Misschien ben jij gewoon jaloers omdat je niet weer wat je kunt missen?
quote:Dank u...
Op dinsdag 11 februari 2003 00:30 schreef KumA het volgende:[..]
Ik weet heel goed wat ik kan missen. Ikzelf kan een geliefde een hele tijd gerust niet zien.
Maar dat is persoonlijk. Afgezien van dat kan ik wel snappen dat als iemand z'n geliefde een half jaar niet ziet ofzo dit wel gaat missen, maar na een week dan vind ik dat je wel ff moet ontnuchteren.
Er is nog ergens een grens tussen lief verliefd zijn en een een RTL4-film maken...
Er zijn mensen voor wie het niet meer dan normaal is om je vriendin vaak een week niet te zien omdat ze niet bepaald dicht bij elkaar wonen (en ja, daar ben ik er één van). Die hoor je toch ook niet als een klein kind janken?
Stel je niet zo aan!
quote:Ja precies. Maar dan moet je je hier ook niet zo lopen aanstellen.
Op maandag 10 februari 2003 20:57 schreef Kyara het volgende:[..]
Verder niks zieligs aan of zo. Het zou pas zielig zijn als ik daardoor niet alleen op vakantie zou gaan.
Mijn post was sowieso niet al te serieus bedoelt. Dat wil zeggen, ik zal mijn vriendje zeker missen, al is het alleen maar omdat je overweldigende dingen graag met je geliefde wil delen. Maar ik heb er geen slapeloze nachten van om het feit dat ik em 2 weken niet zie.
Dat zou inderdaad zielig zijn.
Ik denk dat de post van de topicstarter ook wel met een korreltje zout genomen mag worden (ik hoop tenminste niet dat ie die hele week met zijn ziel onder zijn arm gaat lopen). Maar goed, laat die jongen toch gewoon lekker zijn vriendinnetje missen.
Heb mijn vriendin voor het laatst gezien op eerste kerstdag en het duurt waarschijnlijk tot half juni voordat ik haar weer zie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |