abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208112473
quote:
Putin announces plans to deploy Sarmat nuclear missile after suspending arms treaty

Vladimir Putin has said Russia will deploy its new Sarmat intercontinental ballistic missile, nicknamed “Satan 2”, as well as roll out hypersonic missiles and new nuclear submarines.

In an address to mark the “Defender of the Fatherland” holiday on Thursday, Putin said Russia would “pay increased attention” to boost its nuclear forces on land, sea and in the air, Reuters reports.

Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_208112499
Tot nu toe valt dit topic ietwat tegen, had er meer van verwacht.

Vertel nog eens een paar mooie verhalen @sirdanilot, ouwe bibsridder.
pi_208112719
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:34 schreef laforest het volgende:

[..]

WE GAAN ER ALLEMAAL AAN

WE GAAN ALLEMAAL DOOD

ALLEMAAL

KUTPOETIN
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208112802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:50 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN

WE GAAN ALLEMAAL DOOD

ALLEMAAL

KUTPOETIN
Die Satan 2 is wel heavy.

https://youtube.com/shorts/w0RB0sDLb4A?feature=share
pi_208112816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef AToontje87 het volgende:
Tot nu toe valt dit topic ietwat tegen, had er meer van verwacht.

Vertel nog eens een paar mooie verhalen @:sirdanilot, ouwe bibsridder.
Ik heb een keer iemand geneukt die een veel te grote lul had en ik ben meestal niet de bottom maar toen wel maar godallemachtig dat ding was groter dan mijn onderarm ik kon hem niet hebben en uiteindelijk heb ik hem nooit meer gezien want dat paste gewoon echt niet

Nu tevreden?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208112821
quote:
Oud nieuws
pi_208112839
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:57 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Oud nieuws
Jouw angst ook. :)

Ik vind het best indrukwekkend hoor.
pi_208112870
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:58 schreef laforest het volgende:

[..]
Jouw angst ook. :)

Ik vind het best indrukwekkend hoor.
We gaan er allemaal aan

Of heb je vriendjes van Poetin in je old boys network? Misschien Baudet zelf? :D
pi_208114356
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:56 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik heb een keer iemand geneukt die een veel te grote lul had en ik ben meestal niet de bottom maar toen wel maar godallemachtig dat ding was groter dan mijn onderarm ik kon hem niet hebben en uiteindelijk heb ik hem nooit meer gezien want dat paste gewoon echt niet

Nu tevreden?
Dat is nog helemaal niks vergeleken met die Satan -2. Als je iets niet in je bibs wilt hebben....
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  donderdag 23 februari 2023 @ 17:34:15 #110
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208114408
* Gunner kijkt naar onderarm en probeert er een idee bij te krijgen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_208140982
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:15 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik verschuil me niet, ik krijg hier ook gewoon mijn stempas.

Maar aangezien er geen betaalbare woningen zijn in NL ga ik die studieschuld niet afbetalen totdat dat is veranderd, nee.
Hoeveel studieschuld heb je?
Aan het typen...
pi_208142139
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:10 schreef Yasmin__x het volgende:

[..]
Hoeveel studieschuld heb je?
15 k

Ik viel deels nog in het oude stelsel

Ik kan hem zo pinnen maar ga ik niet doen
pi_208142202
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:06 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
15 k

Ik viel deels nog in het oude stelsel

Ik kan hem zo pinnen maar ga ik niet doen
Lekker maat. Ik zou het nog niet kunnen ophoesten, maar wel bijna. Zou zelf ook alles houden om m'n motorrijbewijs en een motor te kunnen bekostigen. Niet voor niets jat ik bij de super ondanks dat ik het kan lossen.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208142234
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:11 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Lekker maat. Ik zou het nog niet kunnen ophoesten, maar wel bijna. Zou zelf ook alles houden om m'n motorrijbewijs en een motor te kunnen bekostigen. Niet voor niets jat ik bij de super ondanks dat ik het kan lossen.
Ik jat niet bij de supermarkt al vond ik het laatst wel verleidelijk om een angus steak van bijna 8 euro te jatten ja.

Toch maar niet gedaan.
pi_208142253
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:15 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik jat niet bij de supermarkt al vond ik het laatst wel verleidelijk om een angus steak van bijna 8 euro te jatten ja.

Toch maar niet gedaan.
Zo'n sickpack Grand Prestige van 8 euro, een zak garnalen van 8 en een halve euro of een pot soep van 5 en een halve euro gaan er met alle liefde in bij me.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208142287
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:17 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Zo'n sickpack Grand Prestige van 8 euro, een zak garnalen van 8 en een halve euro of een pot soep van 5 en een halve euro gaan er met alle liefde in bij me.
Bij mijn lokale lidl wordt er heel veel gejat want er zitten veel zigeuners dus ze letten wel goed op
pi_208196479
Gebeurt er nog iets? Het is een dagboek, geen weekboek :(
pi_208199736
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 20:33 schreef stavromulabeta het volgende:
Gebeurt er nog iets? Het is een dagboek, geen weekboek :(
Vandaag ben ik gaan fietsen naar Dublin Mountains. Het was op het laatst wel heel erg bergop dus ik moest af en toe een stukje lopen . Terug ging wel heel snel :D

Helaas nog geen baan gevonden maar als het goed is heb ik volgende week een sollicitatiegesprek.

Ik ben ook naar de pianowinkel geweest met piano's die ik niet kan betalen maar je mag er wel gewoon op spelen daar.
pi_208199743
pi_208201090
Ah, ik was al bang dat je een atletische, zongebruinde adonis huizenbezitter tegen was gekomen en dus geen tijd meer had voor fok.
pi_208201092
Dublin Mountains? Zijn dat dezelfde als de Wicklow mountains? Daar ben ik ook wel eens gaan fietsen. Beetje onderschat, ik ging uit van een soort Limburgse heuveltjes maar dat was significant meer.
  donderdag 2 maart 2023 @ 10:09:14 #122
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208202703
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 05:49 schreef stavromulabeta het volgende:
Dublin Mountains? Zijn dat dezelfde als de Wicklow mountains? Daar ben ik ook wel eens gaan fietsen. Beetje onderschat, ik ging uit van een soort Limburgse heuveltjes maar dat was significant meer.
Ardennen meets heel veel wind. Ze zouden er een profkoers moeten houden.
pi_208208124
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 05:49 schreef stavromulabeta het volgende:
Zit tegen Wicklow mountains aan ja
pi_208208140
Vandaag naar de Nederlandse ambassade gegaan om te stemmen. Kan ook per post maar ach ik fiets er gewoon even naartoe.

Nog steeds geen baan gevonden en heb nou geen sollicitatiegesprek staan. Gaat helaas niet al te best. Binnenkort zal ik moeten zoeken naar een minder betalende baan. Het is niet anders !
  vrijdag 3 maart 2023 @ 07:14:47 #125
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208214387
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:36 schreef sirdanilot het volgende:
Vandaag naar de Nederlandse ambassade gegaan om te stemmen. Kan ook per post maar ach ik fiets er gewoon even naartoe.

Nog steeds geen baan gevonden en heb nou geen sollicitatiegesprek staan. Gaat helaas niet al te best. Binnenkort zal ik moeten zoeken naar een minder betalende baan. Het is niet anders !
Dan kun je net zo goed een bedrijf treffen waar je manager vertrekt, jij die rol krijgt en je ineens weer beter betaald wordt. Dus wil eigenlijk niet zeggen dat je er ook op de lange termijn op achteruit gaat als je een minder betaalde baan aanneemt. Of misschien leer je er meer waardoor je weer makkelijk iets anders kunt vinden, etc., etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')