quote:Putin announces plans to deploy Sarmat nuclear missile after suspending arms treaty
Vladimir Putin has said Russia will deploy its new Sarmat intercontinental ballistic missile, nicknamed “Satan 2”, as well as roll out hypersonic missiles and new nuclear submarines.
In an address to mark the “Defender of the Fatherland” holiday on Thursday, Putin said Russia would “pay increased attention” to boost its nuclear forces on land, sea and in the air, Reuters reports.
WE GAAN ER ALLEMAAL AANquote:
Die Satan 2 is wel heavy.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:50 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN
WE GAAN ALLEMAAL DOOD
ALLEMAAL
KUTPOETIN
Ik heb een keer iemand geneukt die een veel te grote lul had en ik ben meestal niet de bottom maar toen wel maar godallemachtig dat ding was groter dan mijn onderarm ik kon hem niet hebben en uiteindelijk heb ik hem nooit meer gezien want dat paste gewoon echt nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef AToontje87 het volgende:
Tot nu toe valt dit topic ietwat tegen, had er meer van verwacht.
Vertel nog eens een paar mooie verhalen @:sirdanilot, ouwe bibsridder.
Oud nieuwsquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Die Satan 2 is wel heavy.
https://youtube.com/shorts/w0RB0sDLb4A?feature=share
Jouw angst ook.quote:
We gaan er allemaal aanquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Jouw angst ook.
Ik vind het best indrukwekkend hoor.
Dat is nog helemaal niks vergeleken met die Satan -2. Als je iets niet in je bibs wilt hebben....quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:56 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand geneukt die een veel te grote lul had en ik ben meestal niet de bottom maar toen wel maar godallemachtig dat ding was groter dan mijn onderarm ik kon hem niet hebben en uiteindelijk heb ik hem nooit meer gezien want dat paste gewoon echt niet
Nu tevreden?
Hoeveel studieschuld heb je?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik verschuil me niet, ik krijg hier ook gewoon mijn stempas.
Maar aangezien er geen betaalbare woningen zijn in NL ga ik die studieschuld niet afbetalen totdat dat is veranderd, nee.
15 kquote:
Lekker maat. Ik zou het nog niet kunnen ophoesten, maar wel bijna. Zou zelf ook alles houden om m'n motorrijbewijs en een motor te kunnen bekostigen. Niet voor niets jat ik bij de super ondanks dat ik het kan lossen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:06 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
15 k
Ik viel deels nog in het oude stelsel
Ik kan hem zo pinnen maar ga ik niet doen
Ik jat niet bij de supermarkt al vond ik het laatst wel verleidelijk om een angus steak van bijna 8 euro te jatten ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:11 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik zou het nog niet kunnen ophoesten, maar wel bijna. Zou zelf ook alles houden om m'n motorrijbewijs en een motor te kunnen bekostigen. Niet voor niets jat ik bij de super ondanks dat ik het kan lossen.
Zo'n sickpack Grand Prestige van 8 euro, een zak garnalen van 8 en een halve euro of een pot soep van 5 en een halve euro gaan er met alle liefde in bij me.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik jat niet bij de supermarkt al vond ik het laatst wel verleidelijk om een angus steak van bijna 8 euro te jatten ja.
Toch maar niet gedaan.
Bij mijn lokale lidl wordt er heel veel gejat want er zitten veel zigeuners dus ze letten wel goed opquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:17 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Zo'n sickpack Grand Prestige van 8 euro, een zak garnalen van 8 en een halve euro of een pot soep van 5 en een halve euro gaan er met alle liefde in bij me.
Vandaag ben ik gaan fietsen naar Dublin Mountains. Het was op het laatst wel heel erg bergop dus ik moest af en toe een stukje lopen . Terug ging wel heel snelquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:33 schreef stavromulabeta het volgende:
Gebeurt er nog iets? Het is een dagboek, geen weekboek
Ardennen meets heel veel wind. Ze zouden er een profkoers moeten houden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 05:49 schreef stavromulabeta het volgende:
Dublin Mountains? Zijn dat dezelfde als de Wicklow mountains? Daar ben ik ook wel eens gaan fietsen. Beetje onderschat, ik ging uit van een soort Limburgse heuveltjes maar dat was significant meer.
Zit tegen Wicklow mountains aan jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 05:49 schreef stavromulabeta het volgende:
Dublin Mountains? Zijn dat dezelfde als de Wicklow mountains? Daar ben ik ook wel eens gaan fietsen. Beetje onderschat, ik ging uit van een soort Limburgse heuveltjes maar dat was significant meer.
Dan kun je net zo goed een bedrijf treffen waar je manager vertrekt, jij die rol krijgt en je ineens weer beter betaald wordt. Dus wil eigenlijk niet zeggen dat je er ook op de lange termijn op achteruit gaat als je een minder betaalde baan aanneemt. Of misschien leer je er meer waardoor je weer makkelijk iets anders kunt vinden, etc., etc.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:36 schreef sirdanilot het volgende:
Vandaag naar de Nederlandse ambassade gegaan om te stemmen. Kan ook per post maar ach ik fiets er gewoon even naartoe.
Nog steeds geen baan gevonden en heb nou geen sollicitatiegesprek staan. Gaat helaas niet al te best. Binnenkort zal ik moeten zoeken naar een minder betalende baan. Het is niet anders !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |