Mijn baas heeft er ook eentje die ze zakelijk gebruikt, en het leek me wel handig. Maar ze zijn wel heel duur voor een digitaal notitieblokquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee.Schrijft fijn en ik kan m'n aantekeningen veel beter ordenen (en vanaf m'n pc bekijken).
Gebruik 'm wel puur zakelijk, overigens.
wil je een 'blok' of een boekje? ik heb een Filofax en meerdere kleine boekjes die in mn broekzak passen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind je dat fijn? heb je tips waar op te letten? zou je notitiepad aanbevelen of beter mini tablet/laptopje?
Ik wacht nog op het backstreetboys cruiseschip. Was in Florida ooit, in de middellandse zee lijkt me beter.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:43 schreef bitterbal het volgende:
In augustus komt er een disney cruiseschip naar Rotterdam
ik wil een digitalequote:Op woensdag 15 februari 2023 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil je een 'blok' of een boekje? ik heb een Filofax en meerdere kleine boekjes die in mn broekzak passen.
Net wat je eisen zijn. Ik ging eerst door tig notitieblokken heen en als ik dan wat terug moest vinden, bleef ik bladeren. Of er bleek wat extra informatie bij te moeten komen en dan zat je weer te kloten met minigekrabbel en weet ik wat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dan zelfde vragen als hierboven
Fijn? Tips om ergens op te letten? Voorkeur voor zo'n pad of tabletje/mini laptop?
Bestaat dat ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het backstreetboys cruiseschip. Was in Florida ooit, in de middellandse zee lijkt me beter.
Drijvende horror.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:43 schreef bitterbal het volgende:
In augustus komt er een disney cruiseschip naar Rotterdam
Hmm, ja daarvoor zou ik hem ook gebruiken. Doe nu ook alles in schriftjes en als ik de tijd heb schrijf ik die aantekening over in mn laptop maar dat kost enkel tijd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je eisen zijn. Ik ging eerst door tig notitieblokken heen en als ik dan wat terug moest vinden, bleef ik bladeren. Of er bleek wat extra informatie bij te moeten komen en dan zat je weer te kloten met minigekrabbel en weet ik wat.
Bewust gekozen voor deze omdat 'ie qua schrijfcomfort serieus goeie reviews krijgt (schrijft ook gewoon lekker) en de extra functionaliteit van een tablet wil ik hier toch niet bij, want dat doe ik op m'n laptop.
Is die ook digitaal?quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze.
https://www.action.com/nl-nl/p/office-essentials-schrijfblok-a5/
Fancyquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze.
zo'n verzameling blokjes van verschillende bedrijvenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
FancyIk heb zo'n gesponsorde met het bedrijfslogo van een klant erop.
Ik ook zoiets, maar dan met een ringband. Uit de voorraadkast op het werk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze.
Ja, snap ik, ik heb er ook wel even tegenaan zitten hikken. Maar juist omdat ik toch nog zoveel schrijf, vond ik schrijfcomfort heel hoog staan en dan kom je of hierop uit, of op een nog duurdere iPad waarvan ik heel veel functionaliteit toch niet ga gebruiken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn baas heeft er ook eentje die ze zakelijk gebruikt, en het leek me wel handig. Maar ze zijn wel heel duur voor een digitaal notitieblok
Ik heb 'm zonder, maar ik weet dat ze later wel met abo zijn gaan doen. Geen idee hoe dat nu precies zit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:49 schreef kwiwi het volgende:
@:IJsdraakje moet je dan ook weer een abo bij die remarkable? Of is dat niet nodig?
ik ook maar dat is meer voor privé krabbelsquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sleep dit + een pen die nooit dienst weigert standaard mee. Alleen nog eens vervangen voor een vulpen
labeltjes printenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
oh dit gaat echt een te gekke dymo donderdag worden
ja zo een heb ik thuis ook rondslingeren.. voor werk 1tje permanent in mn broekzak en ik sleep dus nog een Filofax a5 formaat meequote:Op woensdag 15 februari 2023 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook maar dat is meer voor privé krabbels
Fysiek of op de pcquote:
Ik mag morgen labels printen voor Gergi z'n DIY kamer met alle gereedschap enzo. Hij heeft allemaal bakjes gekocht om dingen te sorterenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
oh dit gaat echt een te gekke dymo donderdag worden
quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag morgen labels printen voor Gergi z'n DIY kamer met alle gereedschap enzo. Hij heeft allemaal bakjes gekocht om dingen te sorteren
Kan ik niet zeggen anders ben ik over 5 minuten weer weg vrees ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom had je nou eigenlijk een ban?
Had het niet eens in de gaten, was maar een korte dan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dagje maar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het niet eens in de gaten, was maar een korte dan.
ze hebben een moderator genaamd amaquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden*quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben een moderator genaamd ama
Het is gewoon woensdag hoor weet niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:16 schreef FranticDJ het volgende:
je moet wat in je weekend, wanneer corona roet in de plannen gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |