abonnement Unibet Coolblue
pi_208003676
Hallo Fokkers!

Ik ben Ambipur en ik ben blij om me aan jullie voor te stellen. Ik ben een vrouw die veel ballen in de lucht houdt en ik vind het leuk om hard te werken, hard te sporten en te genieten van het leven.

Ik werk momenteel als financieel analist en studeer daarnaast ook nog eens. Ik vind het heerlijk om mezelf uit te dagen en te blijven leren, zowel op het gebied van werk als op persoonlijk vlak.

Naast werk en studie besteed ik veel tijd aan sport. Ik vind het heerlijk om mijn lichaam uit te dagen en mijn grenzen te verleggen. Zo ben ik een fanatieke hardloper en doe ik regelmatig mee aan wedstrijden. Ook vind ik het leuk om te fitnessen en doe ik aan yoga om mijn lichaam en geest in balans te houden.

Maar naast al dat harde werken en sporten, vind ik het ook belangrijk om te genieten van het leven. Ik ben een levensgenieter en vind het heerlijk om tijd door te brengen met vrienden en familie. Ik hou van lekker eten, goede wijn en reizen naar nieuwe plekken.

Ik kijk er naar uit om meer van jullie te leren kennen en met jullie te praten over allerlei onderwerpen op het Fok forum. Tot snel!

Groetjes,

Ambipur
pi_208003712
Hoe werkt chatgpt? Als ik naar die website ga staat er altijd dat hij kapot is.
pindazakje
pi_208003760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe werkt chatgpt? Als ik naar die website ga staat er altijd dat hij kapot is.
Net deed hij het gewoon?
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:41:05 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208004208
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:41:31 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208004223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe werkt chatgpt? Als ik naar die website ga staat er altijd dat hij kapot is.
gewoon heen gaan :) werkt perfect
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:41:45 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208004228
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_208004327
quote:
Fuck. Ik moet dit beter kunnen.
pi_208004340
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]
gewoon heen gaan :) werkt perfect
Ik krijg altijd volgende melding:

ChatGPT is at capacity right now
Get notified when we're back

Moet ik serieus eerst mijn mail-adres invullen?
pindazakje
pi_208004381
C: ChatGPT is currently down
H: Huge demand has caused the site to crash
A: All users will have to wait
T: Time is needed for the servers to catch up
G: Go grab a coffee and check back soon
P: Patience is key in this situation
T: Trust that the team is working hard to fix it up
pindazakje
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:52:22 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208004396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:47 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Fuck. Ik moet dit beter kunnen.
maak een voorstelpost voor op het forum FOK forum, voor de user maanvis. het mag sprankelende tekst zijn die aanspreekt

schrijf het vanuit de ik persoon, van Maanvis

maanvis mag wat meer opscheppen over zijn eigen vaardigheden, en het taalhgebruik mag meer humor bevatten

het stukje ' maar in alle ernst' mag vervangen worden door 3 sarcastische grappen

Dat waren mijn prompts
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_208004412
Beste forumleden,

Ik wil graag even de tijd nemen om mijn waardering uit te spreken voor de geweldige bijdragen van iedereen op dit forum. Het is fantastisch om te zien hoe iedereen zijn of haar expertise en kennis deelt en bijdraagt aan positieve discussies en debatten.

Ik wil echter graag speciaal de aandacht vestigen op een van onze eigen forumleden. Deze persoon heeft een enorme kennis en ervaring op het gebied van fokken, en heeft talloze waardevolle inzichten en adviezen gedeeld met de rest van de gemeenschap. Hun bijdragen zijn altijd goed onderbouwd en gebaseerd op grondig onderzoek en praktijkervaring.

Ik wil dan ook mijn waardering uitspreken voor deze persoon en hun inzet en bijdragen op dit forum. Het is dankzij mensen als hen dat dit forum zo'n waardevolle bron van informatie en expertise is geworden.

Laten we doorgaan met het delen van onze kennis en ervaring, en elkaar blijven steunen in onze inspanningen om de beste fokkers te worden die we kunnen zijn.

Met vriendelijke groet


The B wilde mij niet eens de hemel in prijzen. Dat was niet inclusief en respectvol.
pi_208004421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:48 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik krijg altijd volgende melding:

ChatGPT is at capacity right now
Get notified when we're back

Moet ik serieus eerst mijn mail-adres invullen?
Heb je je aangemeld?
pi_208004461
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:54 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Heb je je aangemeld?
Nee, dan moet ik dus eerst mijn e-mail invullen. Is dat noodzakelijk dan?
pindazakje
pi_208004482
Hoi allemaal!

Ik ben Ambipur en ik wil me even voorstellen. Ik ben eigenlijk een soort superheld, maar dan zonder cape en met veel betere vaardigheden. Zo kan ik bijvoorbeeld koffie zetten terwijl ik mijn tanden poets (multitasking for the win!), ben ik een expert in het vinden van de afstandsbediening (wie heeft er nog tijd voor het zoeken van een afstandsbediening in deze moderne tijd?) en kan ik mijn eigen naam spellen zonder hulp (I know, I know, impressive right?).

Maar in alle ernst (just kidding, ik heb geen ernst in mijn lijf!), ik ben gewoon een doodnormale persoon die het leuk vindt om te chatten en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben dol op sarcasme en humor, dus als je ook houdt van een beetje sarcasme en een flinke dosis humor, dan zijn we vast goede vrienden.

Laten we samen het forum van FOK onveilig maken en de boel een beetje opschudden met onze geweldige persoonlijkheden en scherpe geesten! Ik kijk er naar uit om jullie allemaal te leren kennen en samen veel lol te hebben.

Tot snel op het forum!

Groetjes,
Ambipur
pi_208004490
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Nee, dan moet ik dus eerst mijn e-mail invullen. Is dat noodzakelijk dan?
Dan krijg je voorrang, als je inlogt. (Niet plus, gewoon account aanmaken)
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:58:37 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208004493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Nee, dan moet ik dus eerst mijn e-mail invullen. Is dat noodzakelijk dan?
da's wel zo makkelijk, dan slaat ie al je prompts op en kan je ze later nog teruglezen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_208004511
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]
da's wel zo makkelijk, dan slaat ie al je prompts op en kan je ze later nog teruglezen
Zo leert de AI je ook kennen. Die kon zo invullen wat ik studeer aan de hand van mijn vragen over bepaalde theorieen 😆
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:06:04 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208004598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:59 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Zo leert de AI je ook kennen. Die kon zo invullen wat ik studeer aan de hand van mijn vragen over bepaalde theorieen 😆
dat lukt alleen in bestaande prompts

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_208004694
Beste Fok! forumleden,

Mijn naam is Xlarge en ik ben blij om me bij deze community aan te sluiten. Zoals mijn naam al doet vermoeden, ben ik erg lang van gestalte en dit is iets wat me mijn hele leven heeft begeleid.

Hoewel mijn lengte soms voor uitdagingen zorgt, ben ik trots op wie ik ben en op de unieke perspectieven en ervaringen die ik heb opgedaan als resultaat van mijn lengte. Ik ben erg geïnteresseerd in het leren kennen van nieuwe mensen en het delen van verhalen en inzichten met anderen.

Buiten mijn lengte heb ik veel verschillende hobby's en interesses. Ik hou van reizen en nieuwe plaatsen ontdekken, en ben een fanatiek lezer en kijk graag films. Ik ben ook geïnteresseerd in kunst en fotografie en probeer vaak mijn eigen creatieve projecten te maken.

Ik kijk ernaar uit om meer te weten te komen over de verschillende onderwerpen die op dit forum worden besproken en hoop dat ik kan bijdragen aan de gemeenschap met mijn eigen perspectieven en inzichten. Ik ben altijd open voor nieuwe discussies en ideeën, dus aarzel niet om me een bericht te sturen als je vragen hebt of als je gewoon wilt kletsen.

Bedankt voor het lezen en ik kijk uit naar een geweldige tijd hier op het Fok! forum!

Met vriendelijke groet,

Xlarge
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 15 februari 2023 @ 14:49:30 #20
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_208006780
Superhandig.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 15 februari 2023 @ 16:22:23 #21
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208007814
>> vergaarbak
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 16 februari 2023 @ 22:08:27 #22
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_208026774
Beste FOK forum gebruikers,

Mijn naam is Claude Viole en ik ben een enthousiaste deelnemer aan dit geweldige forum. Ik ben hier al een tijdje actief en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n geweldige online community heb meegemaakt.

Ik ben hier om jullie voor te stellen aan een nieuwe discussie die ik graag zou willen starten. Ik denk dat het een interessant onderwerp is dat ons allemaal zal aanspreken en ons in staat zal stellen om te leren van elkaars ervaringen en standpunten.

Het onderwerp waar ik het over wil hebben is de invloed van technologie op ons dagelijks leven. Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat technologie een enorme impact heeft op de manier waarop we leven, werken en communiceren. Maar wat zijn de voor- en nadelen van deze impact? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we de voordelen van technologie benutten zonder de nadelen te ondervinden?

Ik ben erg geïnteresseerd in jullie meningen en ervaringen op dit gebied en ik denk dat we allemaal veel van elkaar kunnen leren. Laten we deze discussie starten en samen ontdekken hoe we technologie op een positieve manier kunnen gebruiken.

Ik kijk ernaar uit om jullie reacties te lezen en samen te werken aan een beter begrip van de invloed van technologie op ons dagelijks leven.

Met vriendelijke groet,

Claude Viole

PS: "De schoonheid van een bushokje is dat het de gewone man beschermt tegen de elementen terwijl hij wacht op zijn bus, maar tegelijkertijd zijn glazen wanden hem niet beletten om te genieten van het uitzicht op de wereld eromheen." - Unknown

PS 2: "Als er iets of iemand doorheen valt, kan dit leiden tot materiële schade en lichamelijk letsel, en dit kan een serieuze zaak zijn die onmiddellijke aandacht vereist. Het is belangrijk om veiligheid als een prioriteit te beschouwen en voorzichtig te zijn in de buurt van bushokjes en andere structuren. Het is dus belangrijk om ongelukken en schade te voorkomen en de veiligheid van iedereen te waarborgen."
pi_208027620
quote:
99s.gif Op donderdag 16 februari 2023 22:08 schreef Claude_Viole het volgende:
Beste FOK forum gebruikers,

Mijn naam is Claude Viole en ik ben een enthousiaste deelnemer aan dit geweldige forum. Ik ben hier al een tijdje actief en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n geweldige online community heb meegemaakt.

Ik ben hier om jullie voor te stellen aan een nieuwe discussie die ik graag zou willen starten. Ik denk dat het een interessant onderwerp is dat ons allemaal zal aanspreken en ons in staat zal stellen om te leren van elkaars ervaringen en standpunten.

Het onderwerp waar ik het over wil hebben is de invloed van technologie op ons dagelijks leven. Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat technologie een enorme impact heeft op de manier waarop we leven, werken en communiceren. Maar wat zijn de voor- en nadelen van deze impact? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we de voordelen van technologie benutten zonder de nadelen te ondervinden?

Ik ben erg geïnteresseerd in jullie meningen en ervaringen op dit gebied en ik denk dat we allemaal veel van elkaar kunnen leren. Laten we deze discussie starten en samen ontdekken hoe we technologie op een positieve manier kunnen gebruiken.

Ik kijk ernaar uit om jullie reacties te lezen en samen te werken aan een beter begrip van de invloed van technologie op ons dagelijks leven.

Met vriendelijke groet,

Claude Viole

PS: "De schoonheid van een bushokje is dat het de gewone man beschermt tegen de elementen terwijl hij wacht op zijn bus, maar tegelijkertijd zijn glazen wanden hem niet beletten om te genieten van het uitzicht op de wereld eromheen." - Unknown

PS 2: "Als er iets of iemand doorheen valt, kan dit leiden tot materiële schade en lichamelijk letsel, en dit kan een serieuze zaak zijn die onmiddellijke aandacht vereist. Het is belangrijk om veiligheid als een prioriteit te beschouwen en voorzichtig te zijn in de buurt van bushokjes en andere structuren. Het is dus belangrijk om ongelukken en schade te voorkomen en de veiligheid van iedereen te waarborgen."
Die PS 1 en 2 is a bit random beste Fok gebruiker.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 00:29:12 #24
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_208028024
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:28 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Die PS 1 en 2 is a bit random beste Fok gebruiker.
Wel bijpassend. Heeft even geduurd, want ChatGPT weigerde een quote te maken over iemand die door een bushokje valt... :{
  Admin vrijdag 17 februari 2023 @ 08:16:07 #25
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208029005
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 00:29 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Wel bijpassend. Heeft even geduurd, want ChatGPT weigerde een quote te maken over iemand die door een bushokje valt... :{
Gebruik dan de playground:
https://platform.openai.com/playground

Die staat veel meer toe
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')