abonnement Unibet Coolblue
pi_208003676
Hallo Fokkers!

Ik ben Ambipur en ik ben blij om me aan jullie voor te stellen. Ik ben een vrouw die veel ballen in de lucht houdt en ik vind het leuk om hard te werken, hard te sporten en te genieten van het leven.

Ik werk momenteel als financieel analist en studeer daarnaast ook nog eens. Ik vind het heerlijk om mezelf uit te dagen en te blijven leren, zowel op het gebied van werk als op persoonlijk vlak.

Naast werk en studie besteed ik veel tijd aan sport. Ik vind het heerlijk om mijn lichaam uit te dagen en mijn grenzen te verleggen. Zo ben ik een fanatieke hardloper en doe ik regelmatig mee aan wedstrijden. Ook vind ik het leuk om te fitnessen en doe ik aan yoga om mijn lichaam en geest in balans te houden.

Maar naast al dat harde werken en sporten, vind ik het ook belangrijk om te genieten van het leven. Ik ben een levensgenieter en vind het heerlijk om tijd door te brengen met vrienden en familie. Ik hou van lekker eten, goede wijn en reizen naar nieuwe plekken.

Ik kijk er naar uit om meer van jullie te leren kennen en met jullie te praten over allerlei onderwerpen op het Fok forum. Tot snel!

Groetjes,

Ambipur
pi_208003712
Hoe werkt chatgpt? Als ik naar die website ga staat er altijd dat hij kapot is.
pindazakje
pi_208003760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe werkt chatgpt? Als ik naar die website ga staat er altijd dat hij kapot is.
Net deed hij het gewoon?
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:41:05 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208004208
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:41:31 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208004223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe werkt chatgpt? Als ik naar die website ga staat er altijd dat hij kapot is.