quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik raak je nu kwijt hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:04 schreef Sked het volgende:
Sta je hier in Burgers Zoo
Zou bij de tijgers springen
Dat heeft Krista met elke jongen als je haar een beetje kent. Zo'n type dat op haar 50ste nog steeds aan het aankloten is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je dat erin? Ze druipt bijna van de kruk?
Ik ken haar niet. Zie twee geile mensen die liever vertrekken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat heeft Krista met elke jongen als je haar een beetje kent. Zo'n type dat op haar 50ste nog steeds aan het aankloten is.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet. Zie twee geile mensen die liever vertrekken.
Ga dat niet kijken. Samenvatting?quote:
Ik wil ook met 61 naar een feestje.quote:
Geile wijven praten over pikkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga dat niet kijken. Samenvatting?
Pilletje op en gaaaaannnnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook met 61 naar een feestje.
Skipquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geile wijven praten over pikken
Ik ken iemand die met Katja had. Wie wil me aanraken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Daten met een BN'er lijkt mij dodelijk vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |