Daar schijnen Russen best bedreven in te zijn, dingen verspreiden die niet waar zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lesbische Russen wat later fake bleek te zijn
Ik kan die ook wel hebben hoor. Weet ook niet waar dat in zit.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is dit zo populair van Avril?
Girlfriend ging het pas misquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kan die ook wel hebben hoor. Weet ook niet waar dat in zit.
Gezien die plug van zowel Olivia R als Jaap Yungblud verwacht ik trouwens nog wel meer Avril hier en daar in 2023.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Girlfriend ging het pas mis
Die populariteit van Avril is mij ook een raadsel. Complicated was aardig hitje. Daarna weinig relevant en heeft ze ook geen enorme hits meer gehad.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is dit zo populair van Avril?
Sk8er ook nog wel leuk, die twee mogen wel op 350 en 600 in een dergelijke lijst. En dan Girlfriend op 990 ivm de leuke clipquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die populariteit van Avril is mij ook een raadsel. Complicated was aardig hitje. Daarna weinig relevant en heeft ze ook geen enorme hits meer gehad.
Eens, ik vind midgetgolf ook wel een aardig spelletjequote:Op donderdag 16 februari 2023 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sk8er ook nog wel leuk, die twee mogen wel op 350 en 600 in een dergelijke lijst. En dan Girlfriend op 990 ivm de leuke clip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |