Staan die er letterlijk in of gaat het om covers/samples?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een leuke vraag: Welke nummers zijn zowel in deze lijst te vinden als in de Top 80s?
Coversquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Staan die er letterlijk in of gaat het om covers/samples?
It's My Life, Smooth Criminal!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kom alleen tot Free Fallin en ik twijfel over die ene Atomic Kitten. Zijn er nog meer?
Dat is altijd wel een gegeven hoor, ik ben eigenlijk alleen echt verbaasd door de notering van Kelly C, Daft P, De Kapitein, Avril L staat nog hoger dan de afgelopen jaren en dan misschien nog O-Zone al stonden die al eerder een keer behoorlijk hoog in zo'n lijst om onbeduidende redenen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:53 schreef Evenstar het volgende:
Zat Paramore zo hoog ja, die zag ik niet aankomenLeuk!
Eerste keer dat ik naar dit luisteren eigenlijk en heb de lijst niet bekeken, dus vandaar mijn verbazing.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is altijd wel een gegeven hoor, ik ben eigenlijk alleen echt verbaasd door de notering van Kelly C, Daft P, De Kapitein, Avril L staat nog hoger dan de afgelopen jaren en dan misschien nog O-Zone al stonden die al eerder een keer behoorlijk hoog in zo'n lijst om onbeduidende redenen.
De nummers van anno 2007-2010 zijn wel aardig ja. Hard Times enzo vind ik dan weer commerciele troep, al is die poppunk dat eigenlijk ook altijd wel. Maar Paramore trek ik beter dan de eerste plaat van Panic bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik naar dit luisteren eigenlijk en heb de lijst niet bekeken, dus vandaar mijn verbazing.
Het is leuke muziek, ook al is is het allemaal wel aardig makkelijk in elkaar geknutseldIk word er altijd vrolijk van in ieder geval.
En dan was dit nog wel aardigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:32 schreef Tussle266 het volgende:
Moron 5 is toch wel de echte as van het kwaad he, zo erg was die Bin Laden nog niet.
Zo koekoek.. Geef mij dan maar liever nog een greatest hits medley van James Bluntquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:32 schreef Tussle266 het volgende:
Moron 5 is toch wel de echte as van het kwaad he, zo erg was die Bin Laden nog niet.
Ik vind dat verreweg de minste van de 10.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De volgende Daft Punk later vandaag mag gerust de #1 zijn
Wut.. Minder nog dan butt eye en dat skaterliedje?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat verreweg de minste van de 10.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |