Burgersquote:
Burgers is wel een heel goed idee!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Burgers
Dit is de avond van het kind dat enkel vlees wenst.
Gister aten we oesterzwammenshoarma en tomatensoep en gekke noodlecurrysoepmetzoeteaardappel uit de oven. Wegens restjes en zin om iedereen 1 ding te geven dat ie heel lekker vond en 1 verplicht te laten proeven.
Klinkt allemaal zeer eetbaar!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Burgers
Dit is de avond van het kind dat enkel vlees wenst.
Gister aten we oesterzwammenshoarma en tomatensoep en gekke noodlecurrysoepmetzoeteaardappel uit de oven. Wegens restjes en zin om iedereen 1 ding te geven dat ie heel lekker vond en 1 verplicht te laten proeven.
Mijne is 2x zo oud als jouwe. Die moet een hap. Dat is m.n. omdat ie echt bang is om dingen vies te vinden. Als ie iets lang niet eet, gaat ie op tilt als het weer op tafel staat. Dus beter regelmatig een hap, zodat het iig soort van bekend blijft. En met de keus wát ie dan moet proeven, plus iets echt lekkers ernaast, gaat dat nog makkelijker. Oh ze hadden ook nog tortillawraps met kaas trouwens, het gebroed.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt allemaal zeer eetbaar!Althans, wat voor burgers?
En poeh, verplicht proeven! Geen idee hoe ik dat hier thuis voor elkaar zou moeten krijgen zonder te forcefeeden a la foiegrasgans, dus dat doen we maar niet.
Niet verquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:16 schreef minilot het volgende:
Het is echt zalig buiten ja @:Sarabi!![]()
Hoe is het verder met je gewandel eigenlijk? Nog vaak? En hoe ver tegenwoordig?
Duidelijk, dank voor de verdere uitleg!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne is 2x zo oud als jouwe. Die moet een hap. Dat is m.n. omdat ie echt bang is om dingen vies te vinden. Als ie iets lang niet eet, gaat ie op tilt als het weer op tafel staat. Dus beter regelmatig een hap, zodat het iig soort van bekend blijft. En met de keus wát ie dan moet proeven, plus iets echt lekkers ernaast, gaat dat nog makkelijker. Oh ze hadden ook nog tortillawraps met kaas trouwens, het gebroed.
Ik vind dat zoiets lastigs. Hoort de dinsdag nou bij zaterdag of bij vrijdag?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:24 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Jazeker! De klassieke dinsdagdip had ik maandag al, heb twee nachten lekker geslapen en gewoon business as usual hoor!![]()
geregistreerd op: zondag 2 januari 2005 @ 20:36 vs geregistreerd op: woensdag 28 augustus 2002 @ 12:30quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Bewijst maar weer dat nieuwelingen niet te vertrouwen zijn![]()
![]()
Een aanval op eenieder die meer eet voor zijn plezier dan om zijn maag te vullen dit.
Uitgaanspubliek gaat meestal knetterhardikweetnietmeerhoeikheetlos van zaterdag- op zondagnacht. Het dieptepunt van de naeffecten heb je dan op dinsdag. Maar ik ging al van vrijdag- op zaterdagnacht, dus op maandag wat droef en meh. Minimaal hoor, maar wel merkbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets lastigs. Hoort de dinsdag nou bij zaterdag of bij vrijdag?
Ik heb m nooit maar kan dus ook niet onthouden waar ie gaat vallen bij een ander.
Ik weet altijd hoe ik heet, daarom vast nooit dipquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitgaanspubliek gaat meestal knetterhardikweetnietmeerhoeikheetlos van zaterdag- op zondagnacht. Het dieptepunt van de naeffecten heb je dan op dinsdag. Maar ik ging al van vrijdag- op zaterdagnacht, dus op maandag wat droef en meh. Minimaal hoor, maar wel merkbaar
Ja.quote:
Ja!quote:
Dat scheelt enorm, jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet altijd hoe ik heet, daarom vast nooit dip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |