Ja en nee 😎quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:55 schreef kevinrsd het volgende:
Komt er dit jaar ook een into the wild versie @:selmar?
Zo lekker duidelijkquote:
Of 'Vlucht naar Vlaanderen'.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:03 schreef Rockfire het volgende:
Zo lekker duidelijk![]()
Waarschijnlijk dus een zelfde principe, maar andere uitvoering? Een "Into the polder" versie ofzo
Oké, iets meer tip van de sluier, we gaan dit jaar geen Hunted into the wild uitzendenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zo lekker duidelijk![]()
Waarschijnlijk dus een zelfde principe, maar andere uitvoering? Een "Into the polder" versie ofzo
Dus uitzenden niet, maar opnemen wel??quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
Oké, iets meer tip van de sluier, we gaan dit jaar geen Hunted into the wild uitzenden
quote:
quote:After the Hunt geeft een kijkje bij de Hunters achter de schermen. In de eerste aflevering volgen we Selmar die na de Hunters werkdag naar huis rijdt, langs de Albert Heijn gaat, zijn auto door de wasstraat rijdt, een bezoekje aan de sportschool brengt en thuis ontspant op de bank. In de andere afleveringen komen Marcel, Jeroen en Dusty aan de beurt.
Hoe herkende die vrouw ze überhaupt als vluchters? ze hebben geen bagage niks... Alleen door de camera's?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef scrub_nurse het volgende:
Wat een naaistreek van die trut op Twitter
Misschien vroegen ze wel een lift aan de spion?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:57 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Hoe herkende die vrouw ze überhaupt als vluchters? ze hebben geen bagage niks... Alleen door de camera's?
Is ook allemaal fake, want normaal doe ik mijn boodschappen bij de Jumbo, maar die betaalde minder 🤫quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik zou willen zien hoe Selmar zijn boodschappen doet
Wild into the hunted?quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
Oké, iets meer tip van de sluier, we gaan dit jaar geen Hunted into the wild uitzenden
Ja, behalve dat het hun kantoortje niet is....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wild into the hunted?
Misschien leuk het een keer om te draaien en de kandidaten de Hunters laten zoeken. Wel jammer dat jullie kantoortje enigszins opvalt natuurlijk.
Nee? Jij gaat niet kijken? Ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik zou willen zien hoe Selmar zijn boodschappen doet
Zou @Selmar huismerk onderuit het schap halen of voor het A merk gaan? Spannendquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nee? Jij gaat niet kijken? Ik wel hoor
Nee, natuurlijk niet..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:18 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja, behalve dat het hun kantoortje niet is....
Een reactie van die ‘trut’ op soortgelijke bewoordingen in Trouw:quote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef scrub_nurse het volgende:
Wat een naaistreek van die trut op Twitter
Ik zou wel een Into the Wild willen zien waarbij Kamp van Koningsbrugge instructeurs de kandidaten zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wild into the hunted?
Misschien leuk het een keer om te draaien en de kandidaten de Hunters laten zoeken. Wel jammer dat jullie kantoortje enigszins opvalt natuurlijk.
Eigenlijk heb ik hier niet zo veel problemen mee. "In het echt" wordt het publiek soms ook opgeroepen om uit te kijken naar voortvluchtigen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Een reactie van die ‘trut’ op soortgelijke bewoordingen in Trouw:
https://www.trouw.nl/cult(...)unted-vips~ba61fd66/
Eventueel te bekijken via 12ft
Arrestaties met verzet jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zou wel een Into the Wild willen zien waarbij Kamp van Koningsbrugge instructeurs de kandidaten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |