Nog ergerquote:Op maandag 6 maart 2023 21:02 schreef StephanL het volgende:
Haha bellen terwijl ze in gesprek is met hunters
Patty kijkt geen Hunted.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:04 schreef Stepperoller het volgende:
Wel balen dat zo'n Patty je contactpersoon is
Het lijkt me sterk dat je zonder informatie wordt gedwongen contactpersoon te zijn. Dus zodra je dat wordt weet je van het programma en kun je je inlezen.quote:
Ja jammer. Maarja van een persoon die ze zoeken, publiceren ze ook foto en gegevens.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit onwijs oneerlijk (Coldewijer inzetten). Maar wellicht ligt dit aan mij
Veeeeel terughoudender tenzij onwijs gevaarlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja jammer. Maarja van een persoon die ze zoeken, publiceren ze ook foto en gegevens.
Ja dat wel.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veeeeel terughoudender tenzij onwijs gevaarlijk.
Die konden toch al niet meer de extractie halen.quote:
Jawel, voor Sjoerd en Jeroen en de dames.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, misschien moet ik dit niet meer kijken ofzo
Ik vind het gewoon niet zo leuk meer zoquote:Op maandag 6 maart 2023 21:17 schreef svann het volgende:
[..]
Jawel, voor Sjoerd en Jeroen en de dames.
Te lang gewacht met Patty bellen.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:18 schreef Joop_W het volgende:
Deze “vluchtpoging” was wel weer hilarisch.
Dat was het (of iig mijn) punt nietquote:Op maandag 6 maart 2023 21:19 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als ze eenmaal aan de deur staan zou ik gewoon vast naar de grond gaan, het is dan zinloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |