abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2023 @ 00:27:16 #201
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209357436
Ook in de Volkskrant.

twitter

quote:
De wetenschappers van het grote onderzoeksteam dat Nasa heeft samengesteld, maakten zich daarom vooral hard om afscheid te nemen van de lacherige sfeer, het ‘stigma’, dat lange tijd rond ufo’s hing.
Goed artikel btw.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209379880
twitter

Eindelijk vaart er in, openheid, transparantie. Het wordt steeds een stukje meer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209383031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 20:17 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]

Eindelijk vaart er in, openheid, transparantie. Het wordt steeds een stukje meer.
Hier is die laatste nog ff. Jammer dat ze niet wat scherper zijn die beelden.
Die zullen er wel zijn maar die krijgen wij vooralsnog niet te zien.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209383150
Irritant ook dat we nog steeds niet weten in welke hoek we het moeten zoeken.

Aliens?
Alternatieve realiteiten?
Een eerdere civilisatie?
Natuurlijke fenomenen?
Reizigers uit de toekomst?

Vul maar aan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_209383209
quote:
[ twitter ]

Voor de aandrijvingstechnolie heeft dit topic misschien een verklaring.

W&T / De gevolgen van Lengte contractie bij grote atoomkernen
pi_209383287
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 00:35 schreef Montagui het volgende:

Aliens?
Een eerdere civilisatie?
Natuurlijke fenomenen?

Vul maar aan.
Het kan wat mij betreft van alles zijn. Ik heb nu al zoveel hypothesen en beweringen gehoord en gezien.
Inmiddels. Ik begon het eigenlijk te volgen omstreeks 2010.
Tijdens een van mijn nachtdiensten zo'n tien jaar geleden stuitte ik ineens op: UFO Nukes Connection press conference at the National Press Club in Washington D.C
Ik was onder de indruk. Wat waren dit nou weer voor mensen?
Wat een bizar verhaal! In de zin van: WTF?! Maar vanaf dat moment begon ik het serieus te nemen.
Raar was wel dat niet veel mensen er van onder de indruk bleken te raken.
Tenzij het groots word aangekondigd op de TV gelooft niemand er een lor van.
Dat is wat ik heb geleerd van de maatschappij. Niets zelf onderzoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 03-06-2023 01:06:46 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209386134
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 00:35 schreef Montagui het volgende:

Aliens?
Een eerdere civilisatie?
Natuurlijke fenomenen?

Vul maar aan.
Dat is juist het leuke. Je moet gewoon alle hypotheses openhouden als je maar niet verder komt. :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 20:57:30 #208
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209391532
quote:
[ twitter ]

Langs zien komen, maar nog niet echt gelezen.

Dit zijn toch openbaringen hoor:
quote:
In his presentation, Kirkpatrick also described the UAP characteristics most frequently received by his office. This range of attributes, in short, amounts to a UAP profile that Kirkpatrick’s staff is “out hunting for.”

Intriguingly, this profile includes small (3 to 13 feet in diameter) “spherical” objects capable of flight at a range of velocities, from “stationary” to twice the speed of sound, despite a perplexing absence of “thermal exhaust” such as heat from an engine. Of particular note, as Kirkpatrick made clear, some of these highly anomalous characteristics are observed via multiple sensors.
Er vliegen dus over de hele wereld metaalachtige bollen rond die zeer interessante manoeuvres maken en snelheden hebben tussen 0 en ongeveer 2.500 km/u (tweemaal geluidssnelheid). Waargenomen door meerdere sensoren. En ze hebben geen idee wat het is.

Ik weet niet of ik in die mate van regie geloof, maar het voelt als een zo zacht mogelijke aanloop naar een eventuele disclosure. Kleine vliegende bollen komen weinig bedreigend over.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 21:16:40 #209
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209391796
Christopher Mellon doet via Politico ook nog een duit in het zakje.

POLITICO: If the Government Has UFO Crash Materials, It’s Time to Reveal Them

Hij zegt zich met regelmaat af te vragen of het wel in het belang van het publiek is om deze doos van Pandora te openen (vertaald uit het artikel):
quote:
Wat als ik help een echte doos van Pandora te openen en informatie vrij te geven die destructief, destabiliserend of voor velen gewoon angstaanjagend kan blijken te zijn? Ik heb mezelf herhaaldelijk moeten afvragen: “Is openbaarmaking in het belang van het publiek? Doe ik het juiste om te werken aan het aan het licht brengen van wat het diepst begraven geheim van Amerika zou kunnen zijn?”
In de rest van het artikel noemt hij allerlei redenen waarom hij vind dat het publiek de waarheid verdiend.

Onder andere omdat er achter gesloten deuren richting congress en AARO over crash-retrievals gaat.
quote:
Een aantal geloofwaardige personen hebben achter gesloten deuren overtuigende informatie gedeeld tijdens vergaderingen met het congrespersoneel, de inspecteur-generaal van de inlichtingengemeenschap en AARO. Het congres zou een rapport van de ICIG moeten vragen over het bewijs dat het heeft verkregen over de kwestie van het ophalen van crashes. Dat alleen kan voldoende zijn om aanwijzingen te geven die de waarheid bevestigen van langdurige beschuldigingen met betrekking tot het in de doofpot stoppen van teruggevonden technologie van buiten de wereld.
pi_209393848
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Kleine vliegende bollen komen weinig bedreigend over.

Moest ff hoor hehe
― Thomas Sowell
pi_209395758
quote:

[..]

[..]
Er vliegen dus over de hele wereld metaalachtige bollen rond die zeer interessante manoeuvres maken en snelheden hebben tussen 0 en ongeveer 2.500 km/u (tweemaal geluidssnelheid). Waargenomen door meerdere sensoren. En ze hebben geen idee wat het is.

Ik weet niet of ik in die mate van regie geloof, maar het voelt als een zo zacht mogelijke aanloop naar een eventuele disclosure. Kleine vliegende bollen komen weinig bedreigend over.
En nog steeds helemaal niets in het nieuws hierover. Onbegrijpelijk.
pi_209395774
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:05 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Dat zou moeten doen twijfelen over de project blue beam hypothese.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209395998
quote:

[..]
Pure flauwekul, ik heb dit gewoon in de media gelezen hoor.

https://www.volkskrant.nl(...)t-fenomeen~bae6db81/
pi_209396611
quote:

[..]

[..]

Ja, heel bijzonder. Gaat nog wel jaren en jaren duren, maar het feit dat zowel het Pentagon als NASA dit bevestigen is wel groot.
pi_209397029
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:36 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Pure flauwekul, ik heb dit gewoon in de media gelezen hoor.

https://www.volkskrant.nl(...)t-fenomeen~bae6db81/
Rustig maar hoor :')

Ik heb het over dat er kennelijk metaalachtige bollen rondzweven op aarde die 2 keer de geluidssnelheid vliegen zonder enige vorm van voortstuwingsmechanisme.

Dat lees je nergens terug.
pi_209397335
quote:

[..]
Stukje bij beetje. Waarschijnlijk weten ze heel veel meer dan ze durven/willen/kunnen bekend maken.

Tien jaar geleden was betreft "disclosure" dit verhaal .......

.... het uitgangspunt over het feit dat ze in de top al ruim 70 jaar alles over deze materie in de doofpot hielden.
Omdat de wereld het psychologisch (nog) niet aan zou kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 04-06-2023 14:10:37 ]
― Thomas Sowell
  maandag 5 juni 2023 @ 15:16:14 #217
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410060
Wow wow wow, is dit 'm? :o

INTELLIGENCE OFFICIALS SAY U.S. HAS RETRIEVED CRAFT OF NON-HUMAN ORIGIN

twitter

Artikel beheerst mijn twitter tijdlijn.

Van Leslie Kean en Ralph Blumenthal, de journalisten die in 2017 in de NY Times uitkwamen met het artikel over de UFO's programma in het Pentagon (en die de hele boel sindsdien in werking heeft gezet).

Moet het nog een keer goed doorlezen maar lijkt legit.

Korte samenvatting via https://summate.it/

• The whistleblower, David Charles Grusch, 36, a decorated former combat officer in Afghanistan, has given Congress and the Intelligence Community Inspector General extensive classified information about deeply covert programs that he says possess retrieved intact and partially intact crafts of non-human origin.
• Grusch has alleged that he suffered illegal retaliation for his confidential disclosures, reported here for the first time.
• Other intelligence officials, both active and retired, with knowledge of these programs through their work in various agencies, have independently provided similar, corroborating information, both on and off the record.

[ Bericht 9% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 05-06-2023 15:24:21 ]
pi_209410206
“His assertion concerning the existence of a terrestrial arms race occurring sub-rosa over the past eighty years focused on reverse engineering technologies of unknown origin is fundamentally correct, as is the indisputable realization that at least some of these technologies of unknown origin derive from non-human intelligence,” said Karl Nell, the retired Army Colonel who worked with Grusch on the UAP Task Force

Non-human. Betekent dit dat ze een idee hebben van wat voor een wezens er wel inzaten? Dna? Beelden? Lijken? Zelfs een kleine cockpit kan nog voor mensachtigen zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 5 juni 2023 @ 15:32:15 #219
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410208
twitter
  maandag 5 juni 2023 @ 15:36:20 #220
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410250
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:32 schreef Akathisia het volgende:
“His assertion concerning the existence of a terrestrial arms race occurring sub-rosa over the past eighty years focused on reverse engineering technologies of unknown origin is fundamentally correct, as is the indisputable realization that at least some of these technologies of unknown origin derive from non-human intelligence,” said Karl Nell, the retired Army Colonel who worked with Grusch on the UAP Task Force

Non-human. Betekent dit dat ze een idee hebben van wat voor een wezens er wel inzaten? Dna? Beelden? Lijken? Zelfs een kleine cockpit kan nog voor mensachtigen zijn.
Non Human technologie . Wil niet meteen zeggen dat er ook wezens oid zijn. Kan AI zijn of vanalles.
pi_209410260
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Non Human technologie . Wil niet meteen zeggen dat er ook wezens oid zijn. Kan AI zijn of vanalles.
Ja, maar op basis waarvan wordt geconcludeerd dat het 'non-human' is, behalve dat het (vermoedelijk) van een andere planeet afkomt? Zijn er meerdere indicaties/bewijsstukken gezien het zo stellig wordt gezegd?
  maandag 5 juni 2023 @ 15:38:16 #222
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410264
Ook meteen een nieuwe Need to Know aflevering. Coulthart blijkbaar in-the-loop, en heeft David Grusch paar weken terug genterviewd.

twitter
  maandag 5 juni 2023 @ 15:38:44 #223
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410267
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, maar op basis waarvan wordt geconcludeerd dat het 'non-human' is, behalve dat het (vermoedelijk) van een andere planeet afkomt? Zijn er meerdere indicaties/bewijsstukken gezien het zo stellig wordt gezegd?
Goede vragen!
  maandag 5 juni 2023 @ 15:45:05 #224
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209410329
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 13:34 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Stukje bij beetje. Waarschijnlijk weten ze heel veel meer dan ze durven/willen/kunnen bekend maken.

Tien jaar geleden was betreft "disclosure" dit verhaal .......

.... het uitgangspunt over het feit dat ze in de top al ruim 70 jaar alles over deze materie in de doofpot hielden.
Omdat de wereld het psychologisch (nog) niet aan zou kunnen.
Heb dat laatste nooit begrepen. Volges mij zouden mensen/de mensheid juist een stuk kalmer zijn als we beseffen dat we als mensen 1 soort zijn die goed moeten samenwerken op deze aardbol omdat het heelal vol intelligentie zit.

Een beetje meer nederigheid mag wel ook.

Is er ooit onderzoek gedaan naar dat we dat psychologisch niet aankunnen? Ik vind het het maar een vage theorie. Ik zou eerder denken dat de VS gewoon het geheim wil houden voor China en dergelijke.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 5 juni 2023 @ 15:54:57 #225
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209410453
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
uit het artikel:
quote:
Analysis has determined that the objects retrieved are “of exotic origin (non-human intelligence, whether extraterrestrial or unknown origin) based on the vehicle morphologies and material science testing and the possession of unique atomic arrangements and radiological signatures,” he said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')