abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207999552
  dinsdag 14 februari 2023 @ 21:34:16 #102
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_207999573
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ja ik op normal...maar Elden Ring is wel even iets anders...
Dit vind ik leuker...speelbaarder omdat je niet gelijk volledig afgestraft wordt op het moment dat je even verkeerd drukt..
Op hard word je later in de game ge onsehoted door trolls
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 14 februari 2023 @ 22:00:03 #103
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_207999896
Heb er een paar uurtjes opzitten. Grafisch ziet het er top uit. Mate van detail is indrukwekkend.

Gameplay/storyline doet me eerlijk gezegd (nog) niet zo heel veel.
Tics van je petten.
pi_207999926
Wat goblins aanvallen in een side quest heeft me geholpen om een aantal doge rolls te bemachten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 14 februari 2023 @ 22:11:11 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208000031
Als ik klaar ben ga ik hem nog een keer spelen maar dan ga ik de bitch uithangen :D Alle leuke dingen zelf houden :6
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 februari 2023 @ 23:18:06 #106
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208000745
Lang geleden dat ik een game speelde die echt 'aan de kant' moest leggen omdat ik de volgende dag moet werken. Blijft een beetje unbalanced qua level, maar goed, dat is ook wel eigen schuld. Nu level 17 en de main quest is level 8. Vijanden die ik tegenkom zijn dan weer level 20. Ik had wel heel wat skillpoints uit te delen toen ik eindelijk de talent tab vrijspeelde.

SPOILER: main quest
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan ben je op weg naar die quest en dan ga je door de forbidden forest en bam bam bam bam, oeps inventory alweer half vol, oh even wat potions maken voor ik bij de quest aankom, oh even wat gear verkopen, oh oja wat was ik aan het doen. Shit, bedtijd.
pi_208000798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:18 schreef Scrummie het volgende:
Lang geleden dat ik een game speelde die echt 'aan de kant' moest leggen omdat ik de volgende dag moet werken. Blijft een beetje unbalanced qua level, maar goed, dat is ook wel eigen schuld. Nu level 17 en de main quest is level 8. Vijanden die ik tegenkom zijn dan weer level 20. Ik had wel heel wat skillpoints uit te delen toen ik eindelijk de talent tab vrijspeelde.

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan ben je op weg naar die quest en dan ga je door de forbidden forest en bam bam bam bam, oeps inventory alweer half vol, oh even wat potions maken voor ik bij de quest aankom, oh even wat gear verkopen, oh oja wat was ik aan het doen. Shit, bedtijd.
heb je hem al op hard gezet? als je level te hoog is kan dat misschien nog wat 'helpen'
  dinsdag 14 februari 2023 @ 23:25:39 #108
498282 Scrummie
pi_208000814
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]
heb je hem al op hard gezet? als je level te hoog is kan dat misschien nog wat 'helpen'
Ja misschien moet ik dat doen als de main quest echt te makkelijk is. Maar vooralsnog niet want ik vermaak wel, zo'n briljante gamer ben ik toch ook weer niet, lol.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 23:39:59 #109
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208000949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:18 schreef Scrummie het volgende:

alles leveled met je mee ook al is de quest level 8, de mobs op normal zullen 1-3 levels hoger dan jezelf zijn.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 14 februari 2023 @ 23:40:15 #110
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208000954
Ah, Alohomora *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 23:41:06 #111
498282 Scrummie
pi_208000962
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:39 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
alles leveled met je mee ook al is de quest level 8, de mobs op normal zullen 1-3 levels hoger dan jezelf zijn.
Ah kijk, vandaar.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 23:46:14 #112
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208000994
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:40 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, Alohomora *O*
succes met de rest van die kut owls vinden, deze collector dingen vind ik het kutst want tijdens de dag komen dezen niet tevoorschijn met revelio
  dinsdag 14 februari 2023 @ 23:57:11 #113
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208001067
Je zou maar een completionist zijn met deze game.
Heb ik gelukkig geen last van. Heb wel heel Hogwarts verkend (met uitzondering van wat geheime kamers) en speel vooral side missions en main missions. Af en toe eens een puzzel.

Ik vind de missies dat je naar een les moet (potions, astronomy, herbology) erg leuk gedaan. Doet me een beetje denken aan Bully.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 15 februari 2023 @ 00:40:28 #114
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208001329
Ai bijna kwart voor een 😱
Maar eens naar bed :D
A murky, forgotten land.
pi_208001503
Ik ben geïnteresseerd om deze game aan te schaffen puur vanwege het magische stijltje, de physics en omdat ik voornamelijk de eerste drie Harry Potter films nostalgisch vindt.
Voordat ik de game wil aanschaffen heb ik hier en daar wat vragen.
Vaak bij hele grote, open of lange games heb ik steeds vaker moeite met het begrijpen en onthouden van de ontwikkelingen in het verhaal. Dit komt vaak voor wanneer er bijv. heel veel verschillende personages in een verhaal gestopt zijn. Dit heb ik bijv. ook al snel met films, dat ik bepaalde dingen niet helemaal lekker mee krijg of het op een gegeven moment niet meer snap. Dit heeft te maken met mijn verwerking snelheid.

Bijv. de eerste drie Harry Potter films kijk ik heerlijk rustig weg. Kijk ik de laatste drie/vier films dan is het al heel anders, gaat alles sneller, verhaal wordt meer opgepompt, meer personages etc. Ik raak dan al snel de draad kwijt wat lijdt tot dat ik mijn concentratie verlies, ik afgeleid raak en/of ik mijn interesse verlies. Bijv. Assassins creed Valhalla vindt ik veels te veel ivm het extreme verhaal wat ik niet kan volgen en de extreme map.

Nu is mijn vraag, zal ik deze game goed op kunnen pakken of is dit een heel diep uitgeschreven verhaal waarbij je ieder moment oplettend en geconcentreerd bezig moet zijn omdat je anders niet mee kan komen of veel mist? Meestal speel ik wat minder grote games met een wat trager verhaal met herkenbare personages en waarbij tijd niet echt een rol speelt. Graag zou ik wat advies willen wat betreft mijn vragen. Alvast bedankt!

[ Bericht 3% gewijzigd door BigSign op 15-02-2023 01:52:00 ]
pi_208001769
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:46 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
succes met de rest van die kut owls vinden, deze collector dingen vind ik het kutst want tijdens de dag komen dezen niet tevoorschijn met revelio
Heb net alohamora niveau 2 unlocked...bezig om voor 3 te gaan...daarna laat ik ze links liggen tenzij ik er toevallig 1 tegen kom...wel erg fijn dat je de tijd heel makkelijk vooruit kan zetten. Je hoeft niet te wachten....geen trucjes...niet slapen ofzo...gewoon even tijd verzetten naar nacht en je kan verder
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 15 februari 2023 @ 07:27:38 #117
269692 Divje
brr brr patapim
pi_208001878
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:46 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Gelukkig kan je na uitzoomen op de map zien waar je er wat mist, meestal liggen ze in een huisje ergens. Als ik ze echt niet kan vinden nadat ik het spel heb uitgespeeld pak ik wel een guide :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_208001964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 01:45 schreef BigSign het volgende:
Ik ben geïnteresseerd om deze game aan te schaffen puur vanwege het magische stijltje, de physics en omdat ik voornamelijk de eerste drie Harry Potter films nostalgisch vindt.
Vaak bij hele grote, open of lange games heb ik steeds vaker moeite met het begrijpen en onthouden van de ontwikkelingen in het verhaal. Dit komt vaak voor wanneer er bijv. heel veel verschillende personages in een verhaal gestopt zijn. Dit heb ik bijv. ook al snel met films, dat ik bepaalde dingen niet helemaal lekker mee krijg of het op een gegeven moment niet meer snap. Dit heeft te maken met mijn verwerking snelheid.

Bijv. de eerste drie Harry Potter films kijk ik heerlijk rustig weg. Kijk ik de laatste drie/vier films dan is het al heel anders, gaat alles sneller, verhaal wordt meer opgepompt, meer personages etc. Ik raak dan al snel de draad kwijt wat lijdt tot dat ik mijn concentratie verlies, ik afgeleid raak en/of ik mijn interesse verlies. Bijv. Assassins creed Valhalla vindt ik veels te veel ivm het extreme verhaal wat ik niet kan volgen en de extreme map.

Nu is mijn vraag, zal ik deze game goed op kunnen pakken of is dit een heel diep uitgeschreven verhaal waarbij je ieder moment oplettend en geconcentreerd bezig moet zijn omdat je anders niet mee kan komen of veel mist? Meestal speel ik wat minder grote games met een wat trager verhaal met herkenbare personages en waarbij tijd niet echt een rol speelt. Graag zou ik wat advies willen wat betreft mijn vragen. Alvast bedankt!
HL heeft een redelijk grote overworld maar is niet zo intimiderend groot als een Assassin's Creed.
Het is wat compacter allemaal en je wordt redelijk aan het handje vast gehouden wat betreft de main story. En soms moeten er eerst side quests gedaan worden om een nieuwe main missie te unlocken.

Je kan wel uren bezig zijn om de Highlands te verkennen. Er zijn veel collectables te vinden. Maar deze hoef je niet perse te doen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 15 februari 2023 @ 08:26:25 #119
269692 Divje
brr brr patapim
pi_208002162
Sommige sidequests _O_ en ;(
  woensdag 15 februari 2023 @ 08:46:55 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208002319
Ik vind de diertjes lief O+ O+ O+
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 15 februari 2023 @ 09:14:06 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208002503
Waar/wanneer kan je de PS5 sidequest vinden? In de winter rechtsonder in Hogsmeade lees ik maar ik kan het nergens vinden. Doe ik iets fout?
pi_208002722
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 01:45 schreef BigSign het volgende:

De game is gigantisch en je kúnt verdwalen in de talloze kleine verhaallijntjes. Maar op zichzelf zijn al die verhalen niet ingewikkeld en niet noodzakelijk om te weten/volgen voor de volgende.

A|s je gewoon de main quest volgt (die duidelijk zijn aangegeven) dan beleef je een vet verhaal. Maar het is geen Game of Thrones of zelfs Glee ( :')) met plottwisten of ingewikkelde relaties.

Ze houden vast aan het concept van Harry Potter: er is een bijzonder kind, die speel jij. Er is geen gigantisch grote moraal die moet worden uitgelegd. Je bent speciaal en gaat boefjes aanpakken. Wat mij opviel tijdens de main quests is dat ze regelmatig herhalen wat er is gebeurd.

Dat is dan in de vorm van uitleg aan een ander character die je niet hebt ontmoet bijvoorbeeld.
Ik durf zelfs te zeggen dat je op verschillende momenten in kunt stappen in de game en nog steeds de verhalen die je tegen komt kunt waarderen.

Herkenbare personages is waar dit wereldje op draait :+ Veel weten van de lore van de game zelf of van Hogwarts helpt, maar is echt niet nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2023 09:35:18 ]
pi_208002757
quote:
84s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:46 schreef Starhopper het volgende:
Ik vind de diertjes lief O+ O+ O+
ik wacht op een zwarte markt DLC, laat mij ook wat poachen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2023 09:36:31 ]
pi_208002930
ff beestjes farmen en hop 30k verdiend.
  woensdag 15 februari 2023 @ 09:54:06 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208002983
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:49 schreef Questular het volgende:
ff beestjes farmen en hop 30k verdiend.
Hoe doe je dat farmen? Ik heb nu van verschillende soorten mannetjes en vrouwtjes in de kas gezet maar ze gaan niet neuken. Komt dat later in het verhaal?
  woensdag 15 februari 2023 @ 09:58:13 #126
269692 Divje
brr brr patapim
pi_208003023
quote:
84s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:14 schreef Starhopper het volgende:
Waar/wanneer kan je de PS5 sidequest vinden? In de winter rechtsonder in Hogsmeade lees ik maar ik kan het nergens vinden. Doe ik iets fout?
Verschijnt vanzelf na wat andere quests, volgens mij bij mij na een quest met Polly.
  woensdag 15 februari 2023 @ 09:59:13 #127
269692 Divje
brr brr patapim
pi_208003040
quote:
84s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoe doe je dat farmen? Ik heb nu van verschillende soorten mannetjes en vrouwtjes in de kas gezet maar ze gaan niet neuken. Komt dat later in het verhaal?
Gewoon beestjes vangen, kies voor de makkelijkste (Puffskeins) en verkoop ze :P

Het breeden duurt een half uur en voelt toch ergens verkeerd om die babies bij de ouders weg te plukken en te verkopen voor 120 Galleons _O-
  woensdag 15 februari 2023 @ 09:59:34 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208003046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:58 schreef Divje het volgende:

[..]
Verschijnt vanzelf na wat andere quests, volgens mij bij mij na een quest met Polly.
Ja daar heb ik al een uil van gehad dacht ik :D Die ga ik vanmiddag gelijk ff doen dan :)
  woensdag 15 februari 2023 @ 10:00:27 #129
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208003051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:59 schreef Divje het volgende:

[..]
Gewoon beestjes vangen, kies voor de makkelijkste (Puffskeins) en verkoop ze :P
Ooh! Die je vangt kan je ook gewoon verpatsen? :o :o :o Cool!!!!

quote:
Het breeden duurt een half uur en voelt toch ergens verkeerd om die babies bij de ouders weg te plukken en te verkopen voor 120 Galleons _O-
Maar de stropers zijn pas echt fout :') :P
  woensdag 15 februari 2023 @ 10:04:43 #130
269692 Divje
brr brr patapim
pi_208003092
quote:
84s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ooh! Die je vangt kan je ook gewoon verpatsen? :o :o :o Cool!!!!
[..]
Maar de stropers zijn pas echt fout :') :P
Verkoop die babies ook wel hoor nadat ik de resources heb gepakt _O- Het houdt je bezig zeg maar
pi_208003396
quote:

[..]
Ik ga naar een plek waar je Mooncalfs hebt. Vang ze allemaal vlieg naar Hogsmead en verkoop ze voor 120 per stuk. Je kunt er 16 per keer verkopen. Dus je vangt er 9 (dan zijn ze op daar), je laat het weer dag en nacht worden en vangt de volgende 7. Dan vlieg je naar Hogsmead en verkoop je ze bij Brood and Peck shop. Kost je ongeveer een minuut of 6 en je bent 1920 rijker.
  woensdag 15 februari 2023 @ 10:56:15 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208003577
quote:

[..]
Porno opzetten O-)
A murky, forgotten land.
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:00:29 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208003616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 07:27 schreef Divje het volgende:

[..]
Gelukkig kan je na uitzoomen op de map zien waar je er wat mist, meestal liggen ze in een huisje ergens. Als ik ze echt niet kan vinden nadat ik het spel heb uitgespeeld pak ik wel een guide :P
Ik kwam elders deze guide tegen.
Schijnt nog niet helemaal af te zijn.

Zelf nog niet gekeken want ik ben nog niet zo ver in de game.

https://gamerguides.com/hogwarts-legacy/maps
A murky, forgotten land.
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:01:13 #134
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208003620
Die beestjes vangen, dat kan zeker pas na een bepaalde quest?
A murky, forgotten land.
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:08:25 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208003713
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:04 schreef Divje het volgende:

[..]
Verkoop die babies ook wel hoor nadat ik de resources heb gepakt _O- Het houdt je bezig zeg maar
Lol :D Dierenhandeltjes :D
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:09:31 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208003732
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
Die beestjes vangen, dat kan zeker pas na een bepaalde quest?
Ja :Y
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:10:10 #137
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208003743
Geen idee waar je nu bent trouwens :T
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:12:25 #138
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208003788
quote:
84s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja :Y
Mooi.
SPOILER
Maar ik ging eerst voor de slotjes.
A murky, forgotten land.
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:13:28 #139
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208003805
quote:
84s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol :D Dierenhandeltjes :D
:(

Gr gr Esther Ouwehand
A murky, forgotten land.
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:15:01 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208003830
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Mooi.
SPOILER
Maar ik ging eerst voor de slotjes.
SPOILER
Meer zeg ik niet :P
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:17:29 #141
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208003867
^O^
A murky, forgotten land.
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:33:23 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208004108
quote:
Dat is wel dom _O-
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:19:46 #144
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208004767
Aangezien ik gisteravond Alohomora unlocked heb, ga ik vanmiddag eerst Hogsmeade leegroven mwoehahaha })
A murky, forgotten land.
pi_208004863
Ik merk ook dat ik fasttravel nauwelijks gebruik. Beetje door de school lopen of op mijn bezempje vliegen vind ik een stuk leuker.
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:41:07 #146
269692 Divje
brr brr patapim
pi_208005037
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:19 schreef StateOfMind het volgende:
Aangezien ik gisteravond Alohomora unlocked heb, ga ik vanmiddag eerst Hogsmeade leegroven mwoehahaha })
Tot je de level II en III locks tegen komt :+
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:49:30 #147
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208005177
Alles op zijn tijd :7
A murky, forgotten land.
pi_208005210
quote:

[..]
Breeden kan pas later. Je krijgt dan echt een aparte ruimte in je kamer en dan krijg je het item om dat mee te doen.
pi_208005516
quote:
Ach zijn maar 7 uurtjes :D
pi_208005727
Ik zit volgens mij op 24 uur nu :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')