quote:Op maandag 13 februari 2023 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Godver wat zijn jullie eigenlijk een slechte invloed
ik was om 12u uit mn nest.. moet morgen om 7u op :/quote:Op maandag 13 februari 2023 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Of je bent gewoon zwak.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ja hallo.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zitten hier wel een paar weekdieren idd
Zou ‘m bijna leuk gaan vindenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:26 schreef Ama het volgende:
Onmogelijk om te negeren als Eddy zo kijkt.
[ link | afbeelding ]
Vaatwasser laat ik het liefste even een nachtje open staan zodat het allemaal goed kan drogen, daarna wel in 1 keer uitruimenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ruim hem het liefst binnen een uur ofzo uit
Hebben die ook hits gehad hier? Zegt me niet zoveel qua naamquote:Op maandag 13 februari 2023 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kaartje gekocht voor een band die best hoog op mijn verlanglijstje stond
Airbourne uit Australië
Volgens mij niet. Is ook geen echte muziek voor de mainstream/hitlijsten. Is een beetje ala AC/Dc dus best wel stevig. Ik heb er een paar cd's van en kan het erg waarderenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben die ook hits gehad hier? Zegt me niet zoveel qua naam
AC/DC is toch niet zo stevigquote:Op maandag 13 februari 2023 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Is ook geen echte muziek voor de mainstream/hitlijsten. Is een beetje ala AC/Dc dus best wel stevig. Ik heb er een paar cd's van en kan het erg waarderen
Sommige nummers wel. Vind het lastig om er mijn vinger op te leggen en de stijl van Airbourne te typerenquote:
Even een paar nummertjes geluisterd, is best toegankelijk, beetje Arrow muziekquote:Op maandag 13 februari 2023 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige nummers wel. Vind het lastig om er mijn vinger op te leggen en de stijl van Airbourne te typeren
Rauw Australisch met een ACDC ritme, slaggitaar aanslag tegelijk op de drums en geen moeilijke dingetjes, lekker om met een benzineslurper met een bimbo naast je het gaspedaal in te drukken als er toch geen bochten in de weg zitten.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige nummers wel. Vind het lastig om er mijn vinger op te leggen en de stijl van Airbourne te typeren
Weet ik nietquote:Op maandag 13 februari 2023 23:01 schreef Ama het volgende:
Waarom zijn die Lotus koffiekoekjes zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |