Ik heb vanmorgen 1u10min gepowerwalkt met een gemiddelde hartslag van 120bpm. Dat tikt heel hard aan dan.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:59 schreef Puala het volgende:
Hoe jullie in rap tempo aan die zone minuten komen snap ik niet hoorDat is precies wat ik nu nog moet
![]()
Gewoon een belabberde conditie. Dan is simpel wandelen al meteen zoneminuten scoren.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:59 schreef Puala het volgende:
Hoe jullie in rap tempo aan die zone minuten komen snap ik niet hoorDat is precies wat ik nu nog moet
![]()
Ja dat kun je gewoon in je fitbit app zienquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:19 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Ik kan nu mn bingo sluiten en dan heb ik gewonnen..
Maat ik wil eigenlijk mog 3 dagen kijken wat ik verder nog op een week verbrand zo.. dus ik laat mn laatste tegel nog even open..
Of is er ergens een manier om je week totalen te zien? En dan bedoel ik vooral de combi stappen/minuten/kms .. want dat vind ik net zo handig aan die bingo![]()
Volgende keer andes eens een week alles laten staan en kijken wat dat opleverd
Oh. En ik ging deze week verhuizen , dus vandaar de belachelijke hoeveelheid aan omgedraaide tegels
Ik ben niet de enigequote:Op donderdag 23 februari 2023 15:20 schreef Donna het volgende:
Ik klikte weer per ongeluk wat aan en nu is het afgestreept zonder dat ik iets gekozen heb. Kutkut.
Zoveelste keer.
Jup.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben niet de enigeIk had dat vorige bingo twéé keer
En uiteraard buiten het patroon.
Uurtje hoogintensieve cardio en tadaaaa.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:59 schreef Puala het volgende:
![]()
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:00 schreef BE het volgende:
Op de een of andere manier snap ik dit patroon niet.
Ik draai steeds verkeerde tegels om
Dat is inderdaad nu de vraagquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:10 schreef Barreltje het volgende:
Oh de bingo gaat weg vanwege fitbit zn idiote ideeën?
Willen ze het morgen al invoeren?quote:Op zondag 26 februari 2023 10:47 schreef Barreltje het volgende:
Beginnen we er alsnog gewoon een as maandag? Van een maand? Zien we wel waar het schip strand..
Als mijn fitbit de geest geeft, dan ga ik weer terug naar de oude horloge als bingo de volgende maand wordt verwijderdquote:Op zondag 26 februari 2023 09:21 schreef Tuindier het volgende:
Op hun eigen forum zie ik er ook enorm veel klachten over. Ik ben er bang voor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |