Feitelijk onjuist, daar ik net de stand heb opgezocht na de docu.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staan onderaan in de competitie van NIVO Sparta. De club waar ik een legendarische eerste elftal speler ben.
Ik volg sinds dit seizoen dat eerste van ons. Ga geregeld even bij uitwedstrijdjes kijken. Het is immers allemaal in de buurt hier. Maar je hebt zo'n vaste kliek oude mannen die echt al 40/45 jaar de club volgen. Bijzonder om te aanschouwen inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2023 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die het amateurvoetbal intens serieus nemen zijn wel mijn favoriete mensjes.
Kampioentjequote:Op maandag 13 februari 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag 4 maart rood omcirkelen in de agenda makker. Onlo jr. speelt dan zijn kampioenswedstrijd.
Nu al slapeloze nachten.
Waarom, is toch gewoon het wekelijkse uitje voor die mensen.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik volg sinds dit seizoen dat eerste van ons. Ga geregeld even bij uitwedstrijdjes kijken. Het is immers allemaal in de buurt hier. Maar je hebt zo'n vaste kliek oude mannen die echt al 40/45 jaar de club volgen. Bijzonder om te aanschouwen inderdaad
Mijn godquote:Op maandag 13 februari 2023 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die het amateurvoetbal intens serieus nemen zijn wel mijn favoriete mensjes.
Zelf bakte ik er niet veel van. Ik kon wel een balletje trappen maar ik stopte ermee omdat ik totaal geen zin had om te trainen.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou onlo zo'n vader zijn die zijn voetbaldroom via zijn zoon probeert te beleven?
Niet tegen kampioensdruk kunnen komt vaker voor in die contreien.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag 4 maart rood omcirkelen in de agenda makker. Onlo jr. speelt dan zijn kampioenswedstrijd.
Nu al slapeloze nachten.
inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2023 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, is toch gewoon het wekelijkse uitje voor die mensen.
Dat kan ik prima hebben, het zijn vooral de bestuurdertjes die zich heel wat voelen omdat ze een lul met een functie zijn die enorm op mijn lachspieren werken. En de trainers.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik volg sinds dit seizoen dat eerste van ons. Ga geregeld even bij uitwedstrijdjes kijken. Het is immers allemaal in de buurt hier. Maar je hebt zo'n vaste kliek oude mannen die echt al 40/45 jaar de club volgen. Bijzonder om te aanschouwen inderdaad
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was zelf ook onjuist trouwens, Achilles'29 is de club.
Dit is overigens GEEN, en ik benadruk GEEN verwijzing naar het hart van Herman of de vriendin van @Orientequote:
Zegt iemand die zonder daden, woordelijk hand in hand loopt met z'n zogenaamde kameraden. Terwijl ie een maat in de steek laat staan.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man die met heel veel woorden nog altijd nietszeggend is.
Ik laat je nooit in de steek.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die zonder daden, woordelijk hand in hand loopt met z'n zogenaamde kameraden. Terwijl ie een maat in de steek laat staan.
Erger zijn van die 'geldschieters' die dan overal vooraan staan.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ik prima hebben, het zijn vooral de bestuurdertjes die zich heel wat voelen omdat ze een lul met een functie zijn die enorm op mijn lachspieren werken. En de trainers.
Ik scoorde tien jaar lang 60 doelpunten in de jeugd.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelf bakte ik er niet veel van. Ik kon wel een balletje trappen maar ik stopte ermee omdat ik totaal geen zin had om te trainen.
Die dan in zo'n bekleed hokkie boven de kantine in de 'VIP ruimte' verblijven.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Erger zijn van die 'geldschieters' die dan overal vooraan staan.
ik was er na 2 kapotte enkels, een wankele knie en wat andere blessures wel klaar meequote:Op maandag 13 februari 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelf bakte ik er niet veel van. Ik kon wel een balletje trappen maar ik stopte ermee omdat ik totaal geen zin had om te trainen.
Ik vind 6 goals per jaar geen overdreven hoog moyenne.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik scoorde tien jaar lang 60 doelpunten in de jeugd.
Dat zijn tenminste ECHTE clubwatchers 😤quote:Op maandag 13 februari 2023 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke functie heb jij?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ik prima hebben, het zijn vooral de bestuurdertjes die zich heel wat voelen omdat ze een lul met een functie zijn die enorm op mijn lachspieren werken. En de trainers.
Voor een biljarter is dat niet hoog idd.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind 6 goals per jaar geen overdreven hoog moyenne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |