Weinig mis met Bruce.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Bruce Springsteen het beste is geweest dat er in je op instorten staande stadion heeft gespeeld.
M'n beste concert. In die bouwval 1985. Daar vinden ze Leen beter.quote:
Maar het gros daar heeft ook niet veel smaak.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n beste concert. In die bouwval 1985. Daar vinden ze Leen beter.
Stond je toen toevallig achter een doel?quote:Op maandag 13 februari 2023 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n beste concert. In die bouwval 1985. Daar vinden ze Leen beter.
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Eens. Benieuwd wat forumgebruikster @:Pisces29 van Bruce vindt.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Den Broes heeft wel veel mooie dingen
Nee op het gras. Na Cruijff de grootste Nederlander die op dat gras heeft gestaan.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond je toen toevallig achter een doel?
Zoals onlogisch iedereen maat noemt, noemen ze daar iedereen kameraad.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar het gros daar heeft ook niet veel smaak.
Nou draaf je een beetje doorquote:Op maandag 13 februari 2023 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee op het gras. Na Cruijff de grootste Nederlander die op dat gras heeft gestaan.
Laat dan maar.quote:
Ach, als m'n ironie te serieus wordt genomen houdt het op.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil hoor, alleen niet zo boos doen als er een reactie komt.
Hoe bedoel je iedereen brother? Zonder een PM te openbaren kreeg ik laatst een bericht of ik een persoon zo niet langer wilde noemenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals onlogisch iedereen maat noemt, noemen ze daar iedereen kameraad.
Maat, hoe is het met je schouder?quote:Op maandag 13 februari 2023 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je iedereen brother? Zonder een PM te openbaren kreeg ik laatst een bericht of ik een persoon zo niet langer wilde noemen
Net zoals ik jou niet altijd te serieus neem moet je mij ook niet altijd te serieus nemenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, als m'n ironie te serieus wordt genomen houdt het op.
Heeft hij te zwaar geoverheadpressed?quote:Op maandag 13 februari 2023 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maat, hoe is het met je schouder?
geen idee.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heeft hij te zwaar geoverheadpressed?
Nee, hij is gewoon een mietje.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heeft hij te zwaar geoverheadpressed?
Vrijdag doktertje geweest. Nieuwe pijnstillers. Wordt het niet beter dan moet er een spuit in.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maat, hoe is het met je schouder?
RIP.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijdag doktertje geweest. Nieuwe pijnstillers. Wordt het niet beter dan moet er een spuit in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |