abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2023 @ 13:34:10 #187
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_208019037
https://www.rtlnieuws.nl/(...)manmaras-overlevende _O_
Klein wonder, hopen dat ze weer helemaal opknapt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 16 februari 2023 @ 13:36:36 #188
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208019075
Misschien is dit de echte reden dat er minder tanks worden geleverd. Zodat Rusland niet gelijk de pan in wordt gehakt waarna er nucleaire escalatie volgt.

De Westerse tanks werden in januari pas toegezegd nadat Rusland een 2e mobilisatie deed en dreigde met 500k binnen te vallen. Nu blijkt dat het wel meevalt met de dreiging wordt het aantal tanks weer teruggeschroeft om het in balans te houden.

https://www.telegraaf.nl/(...)ocent-van-zijn-tanks
de Duitse Leopard 2 geldt als de Mercedes of BMW onder de tanks en als dat zo is, dan is de door president Biden beloofde Amerikaanse Abram wel een Cadillac.

Volgens de voormalige commandant van een genie-eenheid van het Britse leger, Hamish de Bretton-Gordon, kan n Leopard 2 het wel opnemen tegen tien tot vijftien Russische T-72-tanks. Dat komt vooral door hun snelheid, wendbaarheid en grotere bereik van het geschut. Dit type tanks biedt de bemanning bovendien veel betere bescherming tegen vijandelijk vuur en biologische aanvallen.
  donderdag 16 februari 2023 @ 13:41:19 #189
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208019131
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Misschien is dit de echte reden dat er minder tanks worden geleverd. Zodat Rusland niet gelijk de pan in wordt gehakt waarna er nucleaire escalatie volgt.

De Westerse tanks werden in januari pas toegezegd nadat Rusland een 2e mobilisatie deed en dreigde met 500k binnen te vallen. Nu blijkt dat het wel meevalt met de dreiging wordt het aantal tanks weer teruggeschroeft.

https://www.telegraaf.nl/(...)ocent-van-zijn-tanks
de Duitse Leopard 2 geldt als de Mercedes of BMW onder de tanks en als dat zo is, dan is de door president Biden beloofde Amerikaanse Abram wel een Cadillac.

Volgens de voormalige commandant van een genie-eenheid van het Britse leger, Hamish de Bretton-Gordon, kan n Leopard 2 het wel opnemen tegen tien tot vijftien Russische T-72-tanks. Dat komt vooral door hun snelheid, wendbaarheid en grotere bereik van het geschut. Dit type tanks biedt de bemanning bovendien veel betere bescherming tegen vijandelijk vuur en biologische aanvallen.
Maar of ze ook aardbevingen kunnen veroorzaken lijkt me niet ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 16 februari 2023 @ 14:10:27 #190
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208019432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:30 schreef Slayage het volgende:
Op de Billboard van het nieuwbouwproject staat in gouden letters "bestand tegen aardbevingen" [ twitter ]
Ik vind het een gekke foto. Rechts lijkt in nog te staan en de bovenkant is ingestort.
Verder is het een gebouw dat nog in aanbouw is. Het is niet vreemd dat het pas aardbevingsbestendig is als het af is.
Tot nooit .......
pi_208019872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:01 schreef Selenophilia het volgende:
Wat een bedrag. Medewerkers van giro555 hebben wel een extra bonus verdient na zo een succes!
Als de volledige opbrengst al bij de medewerkers in de zakken verdwijnt, waar moet die bonus dan vandaan komen?

Een derde of vierde huis kopen klinkt leuk maar het geeft ook extra verantwoordelijkheden en stress. Dat is ook niet fijn
pi_208020248
Een Japanse professor heeft met maxar satelliet beelden een slideshow gemaakt van de schade https://turkey.archiving.jp/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208020829
Geen reddingsoperatie voor deze koe
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208020868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:01 schreef Selenophilia het volgende:
Wat een bedrag. Medewerkers van giro555 hebben wel een extra bonus verdient na zo een succes!
Nee, hebben ze niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Gewoon wat generaliserende beschuldigingen doen over alle goede doelen zonder onderbouwing dat is pas achterlijk. :W
Het klopt alleen wel altijd _O-
pi_208020910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Het klopt alleen wel altijd _O-
Als je je gelijk had willen bewijzen had je nu gemeld aan welke organisaties deze 555 actie ten goede komt en bewijzen neergezet dat het zakkenvullers zijn.

Het zal wel achterlijk moeilijk zijn. 8)7
pi_208020923
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:03 schreef Slayage het volgende:
Geen reddingsoperatie voor deze koe [ twitter ]
Oy, kurban olurum 🥰 Mijn oma hield net zo van haar koeien vroeger.
pi_208021343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als je je gelijk had willen bewijzen had je nu gemeld aan welke organisaties deze 555 actie ten goede komt en bewijzen neergezet dat het zakkenvullers zijn.

Het zal wel achterlijk moeilijk zijn. 8)7
Ik ga me bijna schuldig voelen dat ik het geld wat ik had gespaard voor een CUL-meet waar ik uiteindelijk niet heen kan op 555 heb gestord.

Hou op hoor.

Wat een ellende aan mensen bestaan er in deze wereld -O-
pi_208023648
https://cdn.jwplayer.com/previews/MJlgRLb4

Geen idee of dit lukt (mobiel).

Turkse jongeren die het Nederlandse team bedanken langs de weg. O+
Daar kunnen wij, Nederlanders, nog wel wat van leren.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208023725
Heel mooi natuurlijk maar vond her wel grappig hoe ze heel droog helden roepen
pi_208024519
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
https://cdn.jwplayer.com/previews/MJlgRLb4

Geen idee of dit lukt (mobiel).

Turkse jongeren die het Nederlandse team bedanken langs de weg. O+
Daar kunnen wij, Nederlanders, nog wel wat van leren.
Als er 1 groep is waar Nederlandse jongeren weinig van kunnen leren dan zijn het Turkse jongeren.

En nee dat is niet omdat het met de jeugd qua opvoeding momenteel zo goed gaat hier.
pi_208024809
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Als er 1 groep is waar Nederlandse jongeren weinig van kunnen leren dan zijn het Turkse jongeren.

En nee dat is niet omdat het met de jeugd qua opvoeding momenteel zo goed gaat hier.
Open er een topic over. Succes.
  donderdag 16 februari 2023 @ 20:22:23 #202
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208024982
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:03 schreef Slayage het volgende:
Geen reddingsoperatie voor deze koe [ twitter ]
Ahhh, hopelijk kunnen ze de koe in leven houden tot ze eruit gehaald kan worden.
Resistance is futile.
pi_208025526
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:22 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ahhh, hopelijk kunnen ze de koe in leven houden tot ze eruit gehaald kan worden.
De koe is na 11 dagen (253 uur) gered. :s). (Willekeurige bron: https://www.dha.com.tr/fo(...)kurtarildi-2207407/3).

De koe werd overigens gevoerd door haar mens. Haar geiten hebben het helaas niet overleefd.
pi_208029271
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:47 schreef YStec het volgende:

[..]
De koe is na 11 dagen (253 uur) gered. :s). (Willekeurige bron: https://www.dha.com.tr/fo(...)kurtarildi-2207407/3).

De koe werd overigens gevoerd door haar mens. Haar geiten hebben het helaas niet overleefd.
O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208029892
https://vm.tiktok.com/ZMYkRcxsG/

261 uur later gered, ligt er vrij relaxt bij.
pi_208029958
Er hebben drie aardbevingen van 7.5+ plaatsgevonden in plaats van 2

En de diepte was maar 6 km :'(

En misschien wel 4. Om 04:17 uur vonden er 2 aardbevingen tegelijkertijd plaats. n van 7.8 en n van 7.4.

Dit is nu mijn kommentaar:

Als er twee aardbevingen tegelijkertijd plaatsvinden, dan heb je met twee verschillende golven te maken.

Er kan dan op sommige plekken resonantie plaatsvinden (golven die elkaar versterken). De amplitude wordt dan groter. En op sommige plekken kunnen de golven elkaar grotendeels opheffen (uitdoving).

Er was een video waarbij de grond meer dan twee meter op en neer ging. Misschien vond er daar resonantie plaats.

twitter

twitter
pi_208035617
Uithuwelijkprobleem ook weer opgelost.

twitter
pi_208036078
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:19 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Wtf?
pi_208036110
quote:

[ twitter ]
Hun adviezen zijn echt onwerkelijk. Onwerkelijk gewoon.
pi_208036556
quote:

[ twitter ]
Ondertussen is de pagina/bron verwijderd van de site omdat ze wel doorhadden dat hun knip en plakwerk advies wat ze hebben geleverd simpelweg idioot is. En gaan vervolgens mensen als deze twitteraar ermee aan de haal voor haar politieke doeleinden.
-Rabia Al-Basri
pi_208036582
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:36 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ondertussen is de pagina/bron verwijderd van de site omdat ze wel doorhadden dat hun knip en plakwerk advies wat ze hebben geleverd simpelweg idioot is. En gaan vervolgens mensen als deze twitteraar ermee aan de haal voor haar politieke doeleinden.
Nadat mensen hun kritiek uitten bedoel je?

Is het lastig om kritisch te zijn?
pi_208036892
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:36 schreef Slayage het volgende:

[..]
De twitteraars zijn de schuldige hier? :') Hadden ze dat soort shit maar niet moeten plaatsen.
pi_208036976
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:37 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Nadat mensen hun kritiek uitten bedoel je?

Is het lastig om kritisch te zijn?
De knakker achter het toetsenbord bij Diyanet heeft een warrig verhaal de wereld in gelanceerd waarop het teruggefloten is door Diyanet.
-Rabia Al-Basri
pi_208036987
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:59 schreef Slayage het volgende:

[..]
De knakker achter het toetsenbord bij Diyanet heeft een warrig verhaal de wereld in gelanceerd waarop het teruggefloten is door Diyanet.
He tabi, want adviezen worden zomaar geplaatst door jan alleman.
pi_208037028
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:54 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
De twitteraars zijn de schuldige hier? :') Hadden ze dat soort shit maar niet moeten plaatsen.
De betreffende twitteraar maakt een link tussen een idioot antwoord op de site van Diyanet en inspraakorganen hier in Nederland. Maw bezig met haar Politike belangen.
-Rabia Al-Basri
pi_208037034
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:59 schreef Rupibma het volgende:

[..]
He tabi, want adviezen worden zomaar geplaatst door jan alleman.
Dat is wel duidelijk ja.
-Rabia Al-Basri
pi_208037303
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 20:02 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dat is wel duidelijk ja.
Dit is natuurlijk de eerste keer dat ze een domme advies geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')