abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207995810
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:25 schreef Rupibma het volgende:

[..]
En Turkije wil er al met de bulldozer overheen.
Op een gegeven moment moet je verder. Ik meen dat het Nederlandse team de laatste twee dagen niemand hebben gered.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207996229
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:32 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hij is helaas niet de enige Turk die racisme normaal vindt. Het is niet normaal wat de Syriërs over zich heen krijgen de laatste jaren, eigenlijk sinds dat het economisch slecht gaat in Turkije. En de CHP de grootste oppositie partij voert al sinds 2011, begin van de Syrische burgeroorlog, een haatcampagne richting Syriërs . Erdogan zou "de Syriërs naar Turkije brengen om hun op Erdogan te laten stemmen". De CHP is traditioneel al een racistische partij sinds de begindagen van de republiek. Toen waren met name Koerden het slachtoffer. Nu hebben ze een nieuwe slachtoffer gevonden en is racisme en vreemdelingenhaat mainstream geworden. De grote oppositie blok dat zich heeft verenigd tegen Erdoğan heeft een verkiezingsbelofte gedaan om alle Syriërs te deporteren.

Weet je wat je wat de grap is, Turken zijn over het algemeen ook nog moslim en in de Islam is geen plaats voor racisme. Welke vorm dan ook. Dat maakt het racisme van moslims voor mij als moslim vele malen erger.
Het racisme probleem is helaas universeel en is een bijeffect van onze tribale aard als mensen, dus zo primitief als maar zijn, waardoor het uitbannen heel moelijk is.

[ twitter ]
Je kan dit niet zomaar bij chp flikkeren, hoor. Maar ik ga er verder niet op in, dat past hier niet meer dan.
pi_207996565
twitter
pi_207997650
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Heel eng idd, nachtmerrie materiaal. Daar liggen tot je dan maar dood gaat van de dorst oid.
Ze moeten niet stoppen met zoeken, gister hoorde ik dat er nog levenden zijn gevonden na 9 dagen.
Hadden ze nu maar opspoortechnologie doorontwikkeld.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 14 februari 2023 @ 19:46:54 #105
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207997884
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:37 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Ze moeten niet stoppen met zoeken, gister hoorde ik dat er nog levenden zijn gevonden na 9 dagen.
Toch wel mooi dat wij op fok! zonder dat we er verstand van hebben op 4000km afstand in staat zijn de lokale hulpverleners te adviseren.
Tot nooit .......
  dinsdag 14 februari 2023 @ 20:39:36 #106
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207998782
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:37 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Hadden ze nu maar opspoortechnologie doorontwikkeld.
Ik hoop over 20 jaar dat er gewoon een heel leger van Boston Dynamics robots gedropt kunnen worden die massaal gaan zoeken naar overlevenden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 14 februari 2023 @ 20:51:34 #107
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207998986
Is er al bekend hoeveel mensen er ongeveer vermist zijn?
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 21:29:59 #108
5428 crew  miss_sly
pi_207999505
Op NPO1 is een programma over USAR in hun tijd daar. Heftig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207999688
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:29 schreef miss_sly het volgende:
Op NPO1 is een programma over USAR in hun tijd daar. Heftig.
Zit het te kijken. Die ontremde verdriet van mensen. Volwassen mannen die letterlijk op hun knieeen vallen van verdriet. Smeken of ze nog iemand misschien kunnen helpen.

Allemachtig....
pi_207999736
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik hoop over 20 jaar dat er gewoon een heel leger van Boston Dynamics robots gedropt kunnen worden die massaal gaan zoeken naar overlevenden.
Met sensoren/scanners volgepakte drones die binnen een minuut een digitale 3d kaart heeft van de ruïne :9
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 21:50:19 #111
5428 crew  miss_sly
pi_207999789
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zit het te kijken. Die ontremde verdriet van mensen. Volwassen mannen die letterlijk op hun knieeen vallen van verdriet. Smeken of ze nog iemand misschien kunnen helpen.

Allemachtig....
En dan moeten beslissen dat je ergens niet gaat helpen omdat het niet te doen is…terwijl ze de mensen horen kloppen. Afschuwelijk ;(
pi_207999806
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dan moeten beslissen dat je ergens niet gaat helpen omdat het niet te doen is…terwijl ze de mensen horen kloppen. Afschuwelijk ;(
Ja, de tyfus zeg. Dat je moet uitleggen aan iemand die gewoon zijn dierbare wil redden, dat jij er het gereedschap niet voor hebt. Omdat het misschien wel een week duurt, en er meer mensen liggen.

Kan niet anders. Maar je moet het maar even brengen. Pffff
pi_207999811
Godverdomme zeg, ik zit me echt met een brok in m’n keel naar die beelden op npo 1 te kijken.
Wat verschrikkelijk. Ik wist dat het heftig is daar, maar als je dan deze beelden ziet dan krijgt het nog meer een leven.

Die man die ze achterlaten omdat de levende mensen te “diep” zitten. En praten om een amputatie uit te voeren bij een jongetje.
Jezus, deze mensen verdienen echt een standbeeld.
pi_207999828
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:52 schreef Minimunt het volgende:
Godverdomme zeg, ik zit me echt met een brok in m’n keel naar die beelden op npo 1 te kijken.
Wat verschrikkelijk. Ik wist dat het heftig is daar, maar als je dan deze beelden ziet dan krijgt het nog meer een leven.

Die man die ze achterlaten omdat de levende mensen te “diep” zitten. En praten om een amputatie uit te voeren bij een jongetje.
Absoluut ! wat een helden.
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 21:55:57 #115
5428 crew  miss_sly
pi_207999850
quote:

Eens.

En de ravage. Ik had al heel wat beelden gezien, maar nu krijg ik nog veel meer een beeld van hoe ernstig de ravage is. Het is echt dramatisch.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 21:58:24 #116
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207999879
quote:

Raar om over na te denken eigenlijk hoe huizen, waar je in woont voor veiligheid normaal, opeens enorme deathtraps worden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 14 februari 2023 @ 21:59:00 #117
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_207999887
quote:

Is er een link naar de aflevering?
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_207999986
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:59 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]
Is er een link naar de aflevering?
NPOstart en dan bij 'live' even terug spoelen
  dinsdag 14 februari 2023 @ 22:20:32 #119
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_208000139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:07 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
NPOstart en dan bij 'live' even terug spoelen
Thx
pi_208000246
quote:
Die man die ze achterlaten omdat de levende mensen te “diep” zitten.
Arme Tarik ;(
pi_208000363
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker dinsdag 14 februari 2023 @ 22:47:04 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208000432
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:42 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
:{

Daar kunnen wij ons hier toch helemaal niks bij voorstellen ....

Bizar ....
  woensdag 15 februari 2023 @ 00:04:52 #123
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_208001124
quote:

Heb net ook gekeken. De man die eerst heel blij was dat het team er was omdat zijn vrouw en 2 kinderen levend onder het puin lagen en ze geklop hoorden.
Het team kon echter niets doen omdat ze er niet bij konden.
Gruwelijk.
  woensdag 15 februari 2023 @ 00:10:11 #124
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_208001163
Toch moest ik even lachen:

Door team gered.

Mensen:12 + hond + kanariepiet
pi_208002151
quote:
Het blijven schokkende cijfers -O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 15 februari 2023 @ 08:35:24 #126
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_208002223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het blijven schokkende cijfers -O-
Gaat nog wel naar de 50.000 :{
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_208002228
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Veel meer ben ik bang..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 februari 2023 @ 09:01:18 #128
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208002415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:32 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hij is helaas niet de enige Turk die racisme normaal vindt. Het is niet normaal wat de Syriërs over zich heen krijgen de laatste jaren, eigenlijk sinds dat het economisch slecht gaat in Turkije. En de CHP de grootste oppositie partij voert al sinds 2011, begin van de Syrische burgeroorlog, een haatcampagne richting Syriërs . Erdogan zou "de Syriërs naar Turkije brengen om hun op Erdogan te laten stemmen". De CHP is traditioneel al een racistische partij sinds de begindagen van de republiek. Toen waren met name Koerden het slachtoffer. Nu hebben ze een nieuwe slachtoffer gevonden en is racisme en vreemdelingenhaat mainstream geworden. De grote oppositie blok dat zich heeft verenigd tegen Erdoğan heeft een verkiezingsbelofte gedaan om alle Syriërs te deporteren.

Weet je wat je wat de grap is, Turken zijn over het algemeen ook nog moslim en in de Islam is geen plaats voor racisme. Welke vorm dan ook. Dat maakt het racisme van moslims voor mij als moslim vele malen erger.
Het racisme probleem is helaas universeel en is een bijeffect van onze tribale aard als mensen, dus zo primitief als maar zijn, waardoor het uitbannen heel moelijk is.

[ twitter ]
Het is echt veel te makkelijk om dit even op het bordje van CHP te gooien. Grootste deel van Turkije stemt nog steeds AKP. Een heel groot deel, misschien wel de meerderheid, van de bevolking die zich nu tegen Syriërs keert zijn ook gewoon AKP stemmers. Het is echt nergens op gebaseerd om dit toe te schrijven aan de CHP.

De MHP waar de AKP zo graag mee samenwerkt is bijvoorbeeld vele malen erger qua discriminatie. Alleen houden zij zich nu koest, omdat ze graag blijven slijmen met Erdogan.

Ik zeg niet dat CHP heilig is, verre van, maar dit is echt te makkelijk wat je nu doet.
pi_208002431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 00:10 schreef EenAndereWeg het volgende:

Door team gered.

Ik denk dat dat soort kleine dingen die een glimlach oproepen heel hard nodig zijn als je daar bent om hulp te verlenen in die omstandigheden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 februari 2023 @ 09:05:56 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208002444
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat dat soort kleine dingen die een glimlach oproepen heel hard nodig zijn als je daar bent om hulp te verlenen in die omstandigheden.
Precies. Je zag iedere keer weer dat die hulpverleners na zo'n redding bijna neervallen van de vermoeidheid. Ze gaan echt puur door op wilskracht en adrenaline.

Tuurlijk stelt het weinig voor als je maar 12 mensen kan redden, maar je redt toch 12 mensen en dat heeft misschien wel weer invloed op tientallen mensen. Je kan moeilijk zeggen dat je niks gaat doen, omdat het wiskundig gezien weinig voorstelt.
pi_208003889
Vier mensen levend uit het puin gehaald: https://www.telegraaf.nl/(...)n-gehaald-in-antakya

_O_
pi_208004047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef Schanu het volgende:
Vier mensen levend uit het puin gehaald: https://www.telegraaf.nl/(...)n-gehaald-in-antakya

_O_
Reddingshonten O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:43:04 #133
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_208004257
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:01 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Het is echt veel te makkelijk om dit even op het bordje van CHP te gooien. Grootste deel van Turkije stemt nog steeds AKP. Een heel groot deel, misschien wel de meerderheid, van de bevolking die zich nu tegen Syriërs keert zijn ook gewoon AKP stemmers. Het is echt nergens op gebaseerd om dit toe te schrijven aan de CHP.

De MHP waar de AKP zo graag mee samenwerkt is bijvoorbeeld vele malen erger qua discriminatie. Alleen houden zij zich nu koest, omdat ze graag blijven slijmen met Erdogan.

Ik zeg niet dat CHP heilig is, verre van, maar dit is echt te makkelijk wat je nu doet.
Ik had mijn auto gister weggebracht voor een grote beurt + APK hier in Rotterdam.

Dat is een garage met Turkse eigenaren, komen zelf uit Mersin, maar ze begonnen gelijk ook over Syriërs, dat ze de oorzaak zijn van plunderen en berovingen van het Turkse volk, zij het Turkse volk die meer dan 10 jaar voor hun heeft gezorgd..

Ook hij is een groot fan van Erdogan, want daarna kreeg ik een halfuur hele verhalen te horen dat Erdogan allemaal nieuwe woningen voor iedereen laat bouwen, en de Turkse eenheid een van de sterkste is ter wereld.

Maar je merkt ook dat hij erg racistisch is geworden naar voornamelijk Syriërs, hij vond Afghanen een prima volk die zich goed gedragen in Turkije, maar Syriërs vallen helaas mensen lastig, ook vrouwen.. En ondanks het generaliseren moet er wel een kern van waarheid inzitten, als dit sentiment in de maatschappij zo breed gedragen word.
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:47:44 #134
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208004332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:43 schreef BMW1993 het volgende:

En ondanks het generaliseren moet er wel een kern van waarheid inzitten, als dit sentiment in de maatschappij zo breed gedragen word.
je bedoeld te zeggen dat jij eigenlijk ook wel vind "dat Syriërs mensen lastig vallen en dat ze de oorzaak van de plunderingen en berovingen zijn" ? Maak er dan niet zo'n wollig verhaal van.
Die verhalen over Erdogan hoor ik ook nog wel eens, ik ben alleen geen ja-knikker en dan zijn die verhalen snel afgelopen.

Ik zal je verklappen.. sentiment in de maatschappij dat breed wordt gedragen is niet altijd juist.
Tot nooit .......
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:57:26 #135
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_208004478
quote:

[..]
Ik had mijn auto gister weggebracht voor een grote beurt + APK hier in Rotterdam.

Dat is een garage met Turkse eigenaren, komen zelf uit Mersin, maar ze begonnen gelijk ook over Syriërs, dat ze de oorzaak zijn van plunderen en berovingen van het Turkse volk, zij het Turkse volk die meer dan 10 jaar voor hun heeft gezorgd..

Ook hij is een groot fan van Erdogan, want daarna kreeg ik een halfuur hele verhalen te horen dat Erdogan allemaal nieuwe woningen voor iedereen laat bouwen, en de Turkse eenheid een van de sterkste is ter wereld.

Maar je merkt ook dat hij erg racistisch is geworden naar voornamelijk Syriërs, hij vond Afghanen een prima volk die zich goed gedragen in Turkije, maar Syriërs vallen helaas mensen lastig, ook vrouwen.. En ondanks het generaliseren moet er wel een kern van waarheid inzitten, als dit sentiment in de maatschappij zo breed gedragen word.
In slechte tijden moet er altijd een zondebok gezocht worden.
Maar ik vind het vooral lekker makkelijk. Beloftes over nieuwe huizen die gebouwd worden… Wordt er gesproken over dat ze dan wel aardbevingsbestendig moeten zijn?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:01:15 #136
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208004527
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
In slechte tijden moet er altijd een zondebok gezocht worden.
Maar ik vind het vooral lekker makkelijk. Beloftes over nieuwe huizen die gebouwd worden… Wordt er gesproken over dat ze dan wel aardbevingsbestendig moeten zijn?
Binnen een jaar wil moet alles zijn herbouwd denk dat aardbevingsbestdig niet gaat lukken. Te duur en te traag. Vergunningen moeten snel worden afgegeven of eventueel achteraf massaal worden gelegaliseerd.

Aardbevingsbestendig zal er deze ronde niet inzitten. Maar waarschijnlijk komt de volgende beving in dit gebied pas na de ambtsperiode van Erdogan. Dus het is ook allemaal niet zo'n probleem.
Tot nooit .......
pi_208004544
quote:

[..]

Die verhalen hebben ze ook over Koerden en Alevieten. Zit daar een kern van waarheid in?
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:06:09 #138
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208004599
quote:

[..]

zoek en vervang:

Erdogan -> rutte
Turk - > nederlander
Syriër ->Turk
Afgaan -> Belg

Met slechts 4 zoek en vervang handelingen zou ik hier voor een ongelovelijke racist zijn uitgemaakt. 4 MOD-jes achter me aan hebben en een ban voor een half jaar.
Tot nooit .......
pi_208004609
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit zijn de bevestigde doden.

Een Turkse aardbevingsexpert gaf aan the Economist aan het totaal meer ergens rond de 180000 verwacht gaat worden.
pi_208005577
twitter
-Rabia Al-Basri
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:19:06 #141
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208005682
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dit zijn de bevestigde doden.

Een Turkse aardbevingsexpert gaf aan the Economist aan het totaal meer ergens rond de 180000 verwacht gaat worden.
Ik krijg toch ook wel het gevoel dat hoe hogere getallen je roept hoe meer je in de krant komt...
Hoge getallen zijn nieuws he.
Tot nooit .......
pi_208005718
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Ik krijg toch ook wel het gevoel dat hoe hogere getallen je roept hoe meer je in de krant komt...
Hoge getallen zijn nieuws he.
Het zal ook heus wel gebaseerd zijn op inschattingen die ze nu kunnen maken nav de schade aan gebouwen en demografische gegevens.
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:59:45 #143
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_208006174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 00:10 schreef EenAndereWeg het volgende:

Door team gered.

twitter
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_208008577
:')

twitter
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker woensdag 15 februari 2023 @ 18:10:40 #145
197773 crew  maily
  Spellchecker woensdag 15 februari 2023 @ 19:12:13 #146
197773 crew  maily
pi_208009677
Qatar stuurt 10.000 fan-containers WK-voetbal naar aardbevingsgebied
quote:
Qatar gaat de containers die eind vorig jaar tijdens het WK voetbal fungeerden als onderkomens voor fans verschepen naar Turkije en Syrië. De mobiele appartementen zijn daar broodnodig na de catastrofale aardbevingen van vorige week, waarna inmiddels meer dan 40.000 lichamen zijn geborgen.

In Turkije zijn meer dan een miljoen mensen dakloos geworden door de ramp. Reddingsorganisaties vrezen dat het cijfer in Syrië misschien nog wel hoger ligt. Met het oog op het koude winterweer in de regio is het belangrijk dat de overlevenden ’s nachts een dak boven hun hoofd hebben. Qatar stelt in totaal 10.000 containers beschikbaar, waarin gemakkelijk twee bedden passen.

Het is volgens Qatarese officials altijd al de bedoeling geweest om de faciliteiten na het toernooi te doneren aan goede doelen. Het is ook het plan om enkele stadions te ontmantelen, om ze later weer op te bouwen in derdewereldlanden.
twitter

O+ ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door maily op 15-02-2023 19:46:09 ]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 februari 2023 @ 19:39:47 #147
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208010095
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:12 schreef maily het volgende:
Met het oog op het koude winterweer in de regio is het belangrijk dat de overlevenden ’s nachts een dak boven hun huis hebben.
Is het niet wat dubbelop om ook nog een extra dak boven het huis te hebben? Of zijn de huizen an sich zonder dak opgeleverd?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:48:10 #148
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208011842
Hele goeie video
- uitleg over de tektonische platen
- uitleg over hoe een gebouw aangepast kan worden om een aardbeving te weerstaan
- alle 6 miljoen huizen in Turkije aanpassen gaat 465 miljard usd kosten 8)7

[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 15-02-2023 22:33:47 ]
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:51:21 #149
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:55:39 #150
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208011970
quote:
Apart verhaal, de Afghanen zijn zo'n kutvolk dat bij de overname van de Taliban dat Oostenrijk direct zei dat ze geen vluchtelingen niet gingen opnemen. Dit na meerdere breed in de media uitgemeten gevallen waarbij vrouwen achtervolgt, vermoord en verkracht zijn in de voorgaande jaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')