quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echte
Ga groot deel van mn lego weg doen denk ik
Ik alleen een blauwe envelopquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb vandaag helemaal niks ontvangen. Zelfs geen folders.
Vind wel leuk. Plus als het anoniem is kan het ook wel van een ander afkomen dan heb je je relatie voor niets laten stuk lopenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:02 schreef Tegan het volgende:
Vanmiddag werd er een anoniem bosje rozen bezorgd op kantoor voor een collega. Haha. Als een date mij dat ooit aandoet is dat einde relatie denk ik.
Ik houd werk en prive toch liever gescheiden. Ik deel alleen wat ik wil dat collega's weten van mijn priveleven. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind wel leuk. Plus als het anoniem is kan het ook wel van een ander afkomen dan heb je je relatie voor niets laten stuk lopen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:02 schreef Tegan het volgende:
Vanmiddag werd er een anoniem bosje rozen bezorgd op kantoor voor een collega. Haha. Als een date mij dat ooit aandoet is dat einde relatie denk ik.
Mag in naturaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er het bedrag voor wil neerleggen dat jij in je hoofd hebt.
Ik zei je toch al: die kerel is niks voor jou.quote:
Dat niet, maar ik vind het op zich wel liefquote:
quote:
Wel geenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zou zij er al hebben ondertussen?
Barbquote:
Af en toe. Vroeger was het beter is hier wel van toepassing, vind ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk dat jij hier ook nog actief bent.
The one and onlyquote:
Ah ja, nu ik oud ben vind ik vroegah ook steeds beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe. Vroeger was het beter is hier wel van toepassing, vind ik.
Sinds wanneer ben jij oud?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:32 schreef Samzz het volgende:
Ah ja, nu ik oud ben vind ik vroegah ook steeds beter.
8 februari jl.quote:
We doen alsof.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
8 februari jl..
Daarom ben ik er weer. Op FOK! ben je eeuwig jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |