Sorry, maar ik ga mij steeds meer irriteren aan dit soort internethelden die even gaan roepen hoe lelijk Bella Ramsey wel niet is. Plaats eens dan een foto van je eigen hunk hoofd en die van je vrouw. Speelde je dan graag Last Of Us omdat je zo seksueel aangetrokken voelde tot de computer generated Ellie? Zorgwekkende ontwikkeling dat in een serie een vrouwelijke karakter niet boven gemiddeld knap is dat er dan gebashed moet worden alsof ze superlelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:58 schreef Wouter2006 het volgende:
We zijn er deze week mee begonnen.
Aardige serie maar mijn vrouw en ik irriteren ons heel erg aan hoe lelijk Ellie is.
Het zal hier ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen (niet alle topics doorgelezen) maar wat is zij verschrikkelijk slecht gecast.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:58 schreef Wouter2006 het volgende:
We zijn er deze week mee begonnen.
Aardige serie maar mijn vrouw en ik irriteren ons heel erg aan hoe lelijk Ellie is.
Het zal hier ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen (niet alle topics doorgelezen) maar wat is zij verschrikkelijk slecht gecast.
Ik snap dat iedereen mooi is op zijn/haar eigen manier maar het irriteert ons gewoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga mij steeds meer irriteren aan dit soort internethelden die even gaan roepen hoe lelijk Bella Ramsey wel niet is. Plaats eens dan een foto van je eigen hunk hoofd en die van je vrouw. Speelde je dan graag Last Of Us omdat je zo seksueel aangetrokken voelde tot de computer generated Ellie? Zorgwekkende ontwikkeling dat in een serie een vrouwelijke karakter niet boven gemiddeld knap is dat er dan gebashed moet worden alsof ze superlelijk zijn.
Elliot Page was niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:22 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik snap dat iedereen mooi is op zijn/haar eigen manier maar het irriteert ons gewoon.
En ik heb het spel dus nog nooit gespeeld want Xbox.. maar ken het karakter van foto's
en wij vinden dat ze slecht gecast is.
[ afbeelding ]
Hear hearquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga mij steeds meer irriteren aan dit soort internethelden die even gaan roepen hoe lelijk Bella Ramsey wel niet is. Plaats eens dan een foto van je eigen hunk hoofd en die van je vrouw. Speelde je dan graag Last Of Us omdat je zo seksueel aangetrokken voelde tot de computer generated Ellie? Zorgwekkende ontwikkeling dat in een serie een vrouwelijke karakter niet boven gemiddeld knap is dat er dan gebashed moet worden alsof ze superlelijk zijn.
Kaitlyn Dever was al een veel betere keuze geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elliot Page was niet beschikbaar.
Je werkt als casting director begrijp ik?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Kaitlyn Dever was al een veel betere keuze geweest.
Nu krabbel je al weer terug met je iedereen is mooi om haar eigen manier. Eerst zat je nog te ergeren hoe lelijk ze wel niet is, want dat het enige relevante om hier over de serie te typen, dan moet je het wel heel dwars liggen. Ja, ze is geen 2 druppels water met Ellie in de game, maar Ellie is ook gemaakt in de computer, en misschien vaag gebaseerd op Elliot Page die nu een ander geslacht heeft en 35 jaar is. Misschien kun je wel een meisje vinden die meer lijkt op game Ellie, maar ja dan moet die ook maar kunnen acteren. Heb liever iemand die kan acteren dan een look-à like. Joel en Tommie zijn ook geen 2 druppels water met hun game character, en daar lopen mensen ook niet echt moeilijk om te doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:22 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik snap dat iedereen mooi is op zijn/haar eigen manier maar het irriteert ons gewoon.
En ik heb het spel dus nog nooit gespeeld want Xbox.. maar ken het karakter van foto's
en wij vinden dat ze slecht gecast is.
[ afbeelding ]
Maar is die verder ook geschikt voor de rol? Of is dat gewoon beter fapmateriaal?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Die is ondertussen al 26 jaar en lijkt iets meer op Ellie van de game, maar ok is vast net wat lekkerder voor jou.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Joel had ik idd ook iemand anders voor gecast maar stoor ik me minder aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu krabbel je al weer terug met je iedereen is mooi om haar eigen manier. Eerst zat je nog te ergeren hoe lelijk ze wel niet is, want dat het enige relevante om hier over de serie te typen, dan moet je het wel heel dwars liggen. Ja, ze is geen 2 druppels water met Ellie in de game, maar Ellie is ook gemaakt in de computer, en misschien vaag gebaseerd op Elliot Page die nu een ander geslacht heeft en 35 jaar is. Misschien kun je wel een meisje vinden die meer lijkt op game Ellie, maar ja dan moet die ook maar kunnen acteren. Heb liever iemand die kan acteren dan een look-à like. Joel en Tommie zijn ook geen 2 druppels water met hun game character, en daar lopen mensen ook niet echt moeilijk om te doen?
ook al is de wereld vergaan aan een zombie Apocalyps moeten er natuurlijk nog wel wat babes rond blijven lopen. want anders hebben de overlevende niks meer om naar te kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is die verder ook geschikt voor de rol? Of is dat gewoon beter fapmateriaal?
Omdat ze qua acteerwerk er beter bij past? Je vindt het huidige acteerwerk slecht en wil dat graag verbeterd zien worden door Dever?quote:
Dat doet er niet toe of ze lekker is, had graag wat meer gelijkenis gezien als een game verfilmt wordt..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Die is ondertussen al 26 jaar en lijkt iets meer op Ellie van de game, maar ok is vast net wat lekkerder voor jou.
[ afbeelding ]
Pedro Pascal speelt geweldig in de rol van Joel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:30 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Joel had ik idd ook iemand anders voor gecast maar stoor ik me minder aan.
Uiteraard. Dat is een man dusquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:30 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Joel had ik idd ook iemand anders voor gecast maar stoor ik me minder aan.
Maar je hebt de game niet gespeeldquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:32 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe of ze lekker is, had graag wat meer gelijkenis gezien als een game verfilmt wordt..
Waarom eigenlijk? Het veranderd niks aan het verhaal. Dus je kijkt liever naar een minder goede acteur die er meer op lijkt? Snap niet zo goed wat het veranderd van hoe je naar de serie kijkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:32 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe of ze lekker is, had graag wat meer gelijkenis gezien als een game verfilmt wordt..
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt de game niet gespeeld
Kaitlyn Dever is ondertussen 26 jaar en te oud om een 14-jarige te spelen. Als ze de verfilming 10 jaar geleden hadden gedaan had dat prima gekund, ze lijkt ook veel op Ellie die jaren. Maar het is belangrijk voor het verhaal dat Ellie een jaar of 14 is en de serie is opgenomen in 2022.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:32 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat die ooit nog naar Xbox komt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt de game niet gespeeld
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:37 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat die ooit nog naar Xbox komt.
Tuurlijk niet. Als S2 wordt opgenomen is ze 20 of 21 en kan ze prima iemand van 17 spelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:47 schreef Fok-it het volgende:
Wat dan wel weer interessant zal zijn is hoe ze het in seizoen 2 gaan doen. Meen dat Part II in de game Ellie een aantal jaar ouder is? Las laatst dat Bella Ramsey wel borstbinders gebruikt om haarzelf jonger te doen lijken. Ben benieuwd of ze dan gaan recasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |