quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:00 schreef Gehrman het volgende:
Volgens mij was hetGodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:55 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Luister net de podcast van HBO, waar me wat duidelijk werd wat ik tijdens het kijken niet door had.
Op het eind, als Ellie wakker wordt, zit Sam maar stil op het bed en heeft hij Ellie niet in de gaten. Maar dat is dus omdat hij ook als infected ook nog doof is. Volgens de makers is dat ook om aan te geven dat Sam nog mogelijk in het lichaam zit.
quote:
Bij mij viel dat kwartje vrij laat, dat het begin van de ep een stukje terug in de tijd ging en inderdaad de zolder zonder de tekeningen en lege blikjes wasquote:Op maandag 13 februari 2023 23:15 schreef Momo het volgende:
Jongens, dat was toch duidelijk die dokter die Henry en Sam hielp?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:06 schreef Che_ het volgende:
Wel gemiste kans dat ze Kathleen niet Karen hebben genoemd
Dat heb ik toevallig ook opgezochtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:11 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
Kathleen was trouwens te zien in heavenly creatures met Kate Winslet . 1 van de eerste films van Peter Jackson https://en.wikipedia.org/wiki/Heavenly_Creatures
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al met al, tis een goede serie, heel mooi gemaakt ook, is die hoge score op imdb heus wel waard en dat zeg ik niet snelBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Wauw ok, dat is wel belachelijk goed gemaaktquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:37 schreef Slayage het volgende:
Vraag me af hoe deze Clicake smaakt![]()
https://www.facebook.com/(...)7053/?flite=scwspnss
Je kunt ook overdrijven zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:58 schreef Wouter2006 het volgende:
We zijn er deze week mee begonnen.
Aardige serie maar mijn vrouw en ik irriteren ons heel erg aan hoe lelijk Ellie is.
Het zal hier ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen (niet alle topics doorgelezen) maar wat is zij verschrikkelijk slecht gecast.
Oneens. En inderdaad, al regelmatig besproken en de meningen zijn nogal verdeeld. Ik vind het in elk geval bijzonder oppervlakkig om iemands acteerprestaties en het neerzetten van het karakter van Ellie te koppelen aan hoe 'mooi' iemand is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:58 schreef Wouter2006 het volgende:
Aardige serie maar mijn vrouw en ik irriteren ons heel erg aan hoe lelijk Ellie is.
Het zal hier ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen (niet alle topics doorgelezen) maar wat is zij verschrikkelijk slecht gecast.
Sorry, maar ik ga mij steeds meer irriteren aan dit soort internethelden die even gaan roepen hoe lelijk Bella Ramsey wel niet is. Plaats eens dan een foto van je eigen hunk hoofd en die van je vrouw. Speelde je dan graag Last Of Us omdat je zo seksueel aangetrokken voelde tot de computer generated Ellie? Zorgwekkende ontwikkeling dat in een serie een vrouwelijke karakter niet boven gemiddeld knap is dat er dan gebashed moet worden alsof ze superlelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:58 schreef Wouter2006 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:58 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik snap dat iedereen mooi is op zijn/haar eigen manier maar het irriteert ons gewoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga mij steeds meer irriteren aan dit soort internethelden die even gaan roepen hoe lelijk Bella Ramsey wel niet is. Plaats eens dan een foto van je eigen hunk hoofd en die van je vrouw. Speelde je dan graag Last Of Us omdat je zo seksueel aangetrokken voelde tot de computer generated Ellie? Zorgwekkende ontwikkeling dat in een serie een vrouwelijke karakter niet boven gemiddeld knap is dat er dan gebashed moet worden alsof ze superlelijk zijn.
Elliot Page was niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:22 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik snap dat iedereen mooi is op zijn/haar eigen manier maar het irriteert ons gewoon.
En ik heb het spel dus nog nooit gespeeld want Xbox.. maar ken het karakter van foto's
en wij vinden dat ze slecht gecast is.
[ afbeelding ]
Hear hearquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga mij steeds meer irriteren aan dit soort internethelden die even gaan roepen hoe lelijk Bella Ramsey wel niet is. Plaats eens dan een foto van je eigen hunk hoofd en die van je vrouw. Speelde je dan graag Last Of Us omdat je zo seksueel aangetrokken voelde tot de computer generated Ellie? Zorgwekkende ontwikkeling dat in een serie een vrouwelijke karakter niet boven gemiddeld knap is dat er dan gebashed moet worden alsof ze superlelijk zijn.
Kaitlyn Dever was al een veel betere keuze geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elliot Page was niet beschikbaar.
Je werkt als casting director begrijp ik?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Kaitlyn Dever was al een veel betere keuze geweest.
Nu krabbel je al weer terug met je iedereen is mooi om haar eigen manier. Eerst zat je nog te ergeren hoe lelijk ze wel niet is, want dat het enige relevante om hier over de serie te typen, dan moet je het wel heel dwars liggen. Ja, ze is geen 2 druppels water met Ellie in de game, maar Ellie is ook gemaakt in de computer, en misschien vaag gebaseerd op Elliot Page die nu een ander geslacht heeft en 35 jaar is. Misschien kun je wel een meisje vinden die meer lijkt op game Ellie, maar ja dan moet die ook maar kunnen acteren. Heb liever iemand die kan acteren dan een look-à like. Joel en Tommie zijn ook geen 2 druppels water met hun game character, en daar lopen mensen ook niet echt moeilijk om te doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:22 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik snap dat iedereen mooi is op zijn/haar eigen manier maar het irriteert ons gewoon.
En ik heb het spel dus nog nooit gespeeld want Xbox.. maar ken het karakter van foto's
en wij vinden dat ze slecht gecast is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |