Dat is toch geen oplossing voor het probleem hier?quote:
Ik vind niet dat er een probleem is en ik vind je 'oplossing' om diegenen die de game hebben gespeeld maar een ander topic te laten maken dan ook een vreemde. Als je geen spoilers wilt lezen moet je niet op spoilers klikken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is toch geen oplossing voor het probleem hier?
En ik ben zo te zien ook echt niet de enige die hier moeite mee heeft blijkbaar
Maar weer genoeg offtopic.
Mee eens op alle punten.quote:Ik vond de laatste aflevering erg leuk, kan me voorstellen dat sommige mensen de actie met de infected missen.
Alleen moet ik zeggen dat ik juist de karakter ontwikkeling, de mooie plaatjes, de gesprekken en zien hoe mensen leven in zo'n post-apocalyptische setting juist erg vet.
Zelf denk ik dat als het merendeel actie is dat je daar juist snel op uitgekeken bent en dat het daardoor meer richting The Walking Dead gaat, wat wat mij betreft niet positief zou zijn.
Ik vind juist dat dat game elementen zijn, en vind het juist prima hoe ze de serie hier neerzetten!
Check de transfoob propagandist over herequote:Op woensdag 22 februari 2023 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb sinds ik Hogwarts Legacy speel niet meer gekeken heb
Als season 1 compleet is, kijk ik de gemiste afleveringen wel in 1 keer.
Gelukkig zijn de Cordyceps zelf wel heel smakelijk om te zien!quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:37 schreef Redbullkid het volgende:
Episode 3 vond ik maar een rare aflevering. 2 mannen die niets met de serie te maken hebben die eigenlijk vrijwel heel de aflevering zaten te flikflooien.
Het paste niet echt in de serie denk ik en is niet voor iedereen erg smakelijk om te zien.
Uiteindelijk is het niet eens echt wat echt belangrijk is om te weten omdat ze uiteindelijk dood zijn.
Toch wel jammer dat ook deze serie mee gaat in deze vreemde hype.
Ach heb ondertussen het huishouden kunnen doen :p
Daar heb ik minder moeite mee eerlijk gezegd. Dat is wat je kan verwachten met deze serie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Cordyceps zelf wel heel smakelijk om te zien!
Ik zou eerder reflecteren op je eigen bekrompenheid in plaats van het te gooien op 'een vreemde hype'.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:37 schreef Redbullkid het volgende:
Episode 3 vond ik maar een rare aflevering. 2 mannen die niets met de serie te maken hebben die eigenlijk vrijwel heel de aflevering zaten te flikflooien.
Het paste niet echt in de serie denk ik en is niet voor iedereen erg smakelijk om te zien.
Uiteindelijk is het niet eens echt wat echt belangrijk is om te weten omdat ze uiteindelijk dood zijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Cordyceps zelf wel heel smakelijk om te zien!
Hierover is alles eigenlijk al gezegd. Moet je maar de eerdere topics doorlezen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:37 schreef Redbullkid het volgende:
Heeft niks met bekrompenheid te maken. Het voegt letterlijk niks aan het verhaal toe en is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou eerder reflecteren op je eigen bekrompenheid in plaats van het te gooien op 'een vreemde hype'.
Zou je het beter verteren als het een man-vrouw koppeltje geweest was?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:24 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Heeft niks met bekrompenheid te maken. Het voegt letterlijk niks aan het verhaal toe en is nergens voor nodig.
Geen idee. Waarschijnlijk was het minder erg om naar te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:27 schreef LC01 het volgende:
[..]
Zou je het beter verteren als het een man-vrouw koppeltje geweest was?
Ik heb enkel een hele mooie aflevering gezien met 2 mensen die intens om elkaar geven en van elkaar houden en tegelijkertijd zich samen staande proberen te houden in hun kleine wereldje te midden van een totaal losgeslagen gevaarlijke wereld.
Super mooie aflevering, erg cool om als achtergrond verhaal van de hele setting te zien.
Maar misschien hebben we verschillende afleveringen gezien...
Jij hebt het anders ervaren. Het is natuurlijk feitelijk een controversiële aflevering en niet alleen vanwege de gay romance. Aan de ene kant heb je mensen die zeggen, "dit was de beste tv aflevering ooit in de geschiedenis van de tv" en aan de andere kant zie je dat de aflevering de slechtse rating krijgt van alle eps tot nu toe. The Last of Us - Season 1 - IMDbquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:27 schreef LC01 het volgende:
Maar misschien hebben we verschillende afleveringen gezien...
Precies.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jij hebt het anders ervaren. Het is natuurlijk feitelijk een controversiële aflevering en niet alleen vanwege de gay romance. Aan de ene kant heb je mensen die zeggen, "dit was de beste tv aflevering ooit in de geschiedenis van de tv" en aan de andere kant zie je dat de aflevering de slechtse rating krijgt van alle eps tot nu toe.
Het was ook geforceerd. Twee personen treffen elkaar tijdens apocalyps en 1 van de eerste dingen die ze doen is van bil gaan? Srsly?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:37 schreef Redbullkid het volgende:
Voor mij kwam het erg geforceerd over. Als dat ze dit perse wilden om een bepaald publiek te laten kijken, het nieuws te halen of om te deugen.
Zijn wel 2 mannen he, mannen denken alleen maar aan sex.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het was ook geforceerd. Twee personen treffen elkaar tijdens apocalyps en 1 van de eerste dingen die ze doen is van bil gaan? Srsly?
Zowel een HBO als een Netflix zijn heel open over hun agenda wat dit onderwerp betreft. Niks nieuws.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:02 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Zijn wel 2 mannen he, mannen denken alleen maar aan sex.
Ze stonden al maanden droog. Eten eerst hun buik vol, drinken een fles wijn, spelen piano voor elkaar, en dan vind je het echt gek dat ze van bil gaan? Wat had je verwacht dan? Lekker potje voetballen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het was ook geforceerd. Twee personen treffen elkaar tijdens apocalyps en 1 van de eerste dingen die ze doen is van bil gaan? Srsly?
Het huishouden?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ze stonden al maanden droog. Eten eerst hun buik vol, drinken een fles wijn, spelen piano voor elkaar, en dan vind je het echt gek dat ze van bil gaan? Wat had je verwacht dan? Lekker potje voetballen?
Het was idd geforceerd. Ik heb het nog nooit meegemaakt iig, dat ik meteen van bil ga met iemand, en ik sta ook al even droog.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zowel een HBO als een Netflix zijn heel open over hun agenda wat dit onderwerp betreft. Niks nieuws.
lekker even op een harige kerel klimmen, omnomnomquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het was idd geforceerd. Ik heb het nog nooit meegemaakt iig, dat ik meteen van bil ga met iemand, en ik sta ook al even droog.
Lekker anushaar tussen je tanden, aambeitje poppen en stoten met die knuppel van je.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lekker even op een harige kerel klimmen, omnomnom
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lekker anushaar tussen je tanden, aambeitje poppen en stoten met die knuppel van je.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lekker anushaar tussen je tanden, aambeitje poppen en stoten met die knuppel van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |