Goedenavondquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Dream SchoolEn 'onder de radar' neem ik op. Lijkt me interessant.
heerlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond dreamschool
Even een dagje vrij van alles genomen en op de bank gehangen. Was zo moe en overprikkeld dat ik alleen maar kon huilen. Dus even lekker een rustdag. Alles afgezegd en nu weer blij
hou je taai lieverd! Ik doe ook rustig aan. Volgende week paar dagen naar Porto!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaheeft me goed gedaan en morgen weer vol gas. Soms moet de motor even afkoelen
Wat een heerlijk vooruitzicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:01 schreef Ole het volgende:
[..]
hou je taai lieverd! Ik doe ook rustig aan. Volgende week paar dagen naar Porto!
Gezien ja, U heeft het afgelopen jaar ¤4.300 uitgegeven bij de Albert Heijn, welke tegenprestatie stond hier tegen over en laat maar alle bonnetjes zienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:27 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag schatjes![]()
![]()
Iemand Radar gezien gisteren? De moeite van het kijken waard. Over hoe banken je al in de gaten houden en nog meer willen/moeten gaan rapporteren. Dat kan al bij transacties vanaf 100 euro.![]()
En over de krimpflatie. Ook interessant.
Je krijgt een boete omdat je te snel rijdt, niet omdat een app haperde.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Laatst een bekeuring voor 15km/u te hard op de snelweg omdat Flitsmeister haperde.
Echt wel! had vlak voor covid andere vakantie geboekt. Dat is er niet meer van gekomen.quote:
Morgenquote:Op woensdag 1 maart 2023 06:48 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Een fijne dag allemaal
Klinkt allemaal fijn CotSquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Zembla denk ik
Met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Ging goed. Laatste operatie. Verder hoef ik niet meer mee
Zelfs boeken gekregen
Jazeker. Per ongeluk zelf ook een boek besteldquote:
Hier gaat alles goed hoor. Vandaag lekker een dagje vrij dus weer eens fijn kokkerellen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker. Per ongeluk zelf ook een boek bestelddie boekenkast van me heeft het maar zwaar
Hoe gaat het met de lieve praadje die zo lief is om elke dag een lijst te maken
Fijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed hoor. Vandaag lekker een dagje vrij dus weer eens fijn kokkerellen.
Dit dus. En nu zit mijn vriezer een beetje vol met allemaal lekkere dingen. Ik kook meer dan dat ik eetquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijnwat voor iets lekkers heb je vandaag weer gemaakt?
Hier vanaf morgen vier dagen weekend. Lekker schilderen en ik denk kaarsen maken
Hahahah scheelt toch op dagen dat je zolang moet werken? Dan kun je de vriezer aanspreken!quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit dus. En nu zit mijn vriezer een beetje vol met allemaal lekkere dingen. Ik kook meer dan dat ik eet![]()
Spaanse ovenschotel met knoflookaardappelen, broccoli en chorizo. (En aubergine, paprika, ui, fritto en mozzarella).
[ afbeelding ]
Heerlijk zo vier dagen weekend. Geniet ervan meis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |