abonnement Unibet Coolblue
pi_208007312
Dit moet wel satire zijn, kan niet anders _O-

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208007732
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:30 schreef Ali_boo het volgende:
Thanks voor de post

Zal later op de avond de podcast eens besluiteren :7
Vond 'm eigenlijk maar matig. Zat ook geen lekkere flow in z'n gepraat. Na 10 minuten interesse verloren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_208008256
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:16 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Vond 'm eigenlijk maar matig. Zat ook geen lekkere flow in z'n gepraat. Na 10 minuten interesse verloren.
He wat jammer nou -O-

Ach dan vermaak ik me zoals gewoonlijk wel met voetbal vanavond :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208014341
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
Dit moet wel satire zijn, kan niet anders _O-

[ afbeelding ]
Meen je niet _O- _O- _O- _O- AD is dus een krantje van desinformatie
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208014842
Sommige van de dingen van 100metre diameter zijn.
Veel indrukwekkender (en geloofwaardiger) dan de space exploration bullshit.

High altitude balloon 1957....das lang geleden zeg.


Space satellites zijn niet nodig om google earth beelden te maken.

En dan heb je High Altitude Pseudo Satellite (HAPS)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 16-02-2023 01:39:11 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_208015948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 01:18 schreef Tingo het volgende:
Sommige van de dingen van 100metre diameter zijn.
Veel indrukwekkender (en geloofwaardiger) dan de space exploration bullshit.

High altitude balloon 1957....das lang geleden zeg.


Space satellites zijn niet nodig om google earth beelden te maken.

En dan heb je High Altitude Pseudo Satellite (HAPS)
Overduidelijk CGI.
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:47:25 #58
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208018422
twitter


8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208018526
quote:
Mogen wij, gewone burgers, nu nog ballonnetjes oplaten bij een feestje?
:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 21:35:32 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208038539
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 01:18 schreef Tingo het volgende:
Sommige van de dingen van 100metre diameter zijn.
Veel indrukwekkender (en geloofwaardiger) dan de space exploration bullshit.

High altitude balloon 1957....das lang geleden zeg.


Space satellites zijn niet nodig om google earth beelden te maken.

En dan heb je High Altitude Pseudo Satellite (HAPS)
Is mooi ja. Nu daar nog satelliet tv mee verklaren in het desbetreffende topic.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_208041177
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
Dit moet wel satire zijn, kan niet anders _O-

[ afbeelding ]
Dit is wel een pareltje zeg _O_ ^p^
pi_208070910
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208073536
Here we go again *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 20 februari 2023 @ 22:56:54 #64
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208082129
kommie nog terug als mod of is de Alien gevaren ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_208083573
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:56 schreef DeMolay het volgende:
kommie nog terug als mod of is de Alien gevaren ?
:'(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208087492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 21:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Is mooi ja. Nu daar nog satelliet tv mee verklaren in het desbetreffende topic.
Radiogolven en kabels. Same as it ever was.
Satellite TV gewoon marketing is.
Maar ja, als jij denkt dat er enorme metale dingen in de ruimte zijn moet je natuurlijk zelf weten. Boeit me niet meer.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_208087530
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 14:09 schreef Tingo het volgende:

[..]
Radiogolven en kabels. Same as it ever was.
Satellite TV gewoon marketing is.
Maar ja, als jij denkt dat er enorme metale dingen in de ruimte zijn moet je natuurlijk zelf weten. Boeit me niet meer.
Je kan ze zelfs met een fatsoenlijke telescoop zien als je op de juiste tijd op de juiste plek kijkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door xpompompomx op 21-02-2023 14:19:33 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 februari 2023 @ 14:17:54 #68
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_208087581
Huh wat, er is een 'satellieten bestaan niet'-theorie?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:58:18 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208092925
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Huh wat, er is een 'satellieten bestaan niet'-theorie?
Ja joh :) zie hierboven. Maar waar die signalen uit de lucht die perfect overeenkomen met een object in geostationaire baan dan vandaan komen kunnen ze ook niet verklaren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:39:08 #70
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_208109667
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 14:09 schreef Tingo het volgende:

[..]
Radiogolven en kabels. Same as it ever was.
Satellite TV gewoon marketing is.
Maar ja, als jij denkt dat er enorme metale dingen in de ruimte zijn moet je natuurlijk zelf weten. Boeit me niet meer.
Dus, maanlanding fake, Satellieten fake, aliens real...


Wat is eigenlijk het idee achter liegen over satellieten? Wie haalt daar in hemelsnaam voordeel uit?

[ Bericht 8% gewijzigd door Vis1980 op 23-02-2023 10:49:59 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 23 februari 2023 @ 11:01:28 #71
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_208109889
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
Dit moet wel satire zijn, kan niet anders _O-

[ afbeelding ]
'Dit zeer speculatieve scenario is n van verschillende scenario's over wat er kan gebeuren als er contact plaatsvindt tussen aliens en mensen. De onderzoekers stellen zichzelf de vraag, is contact voordelig of schadelijk voor mensen?'

Volgens mij snappen sommige mensen niet helemaal hoe dat soort scenario's bedenken werkt en hoe zulke vraagstukken bijdragen aan ons inzicht. Bijvoorbeeld: onze planeet is nog nooit aangevallen door aliens, maar op zekers dat er een soort van theoretisch plan klaarlicht voor dat zoiets daadwerkelijk uitkomt. Je moet ergens beginnen en door jezelf allerlei verschillende vragen te stellen, kom je tot verschillende discussies en inzichten. Daar zitten ook compleet overdreven vraagstukken bij. Maar ja, als je alleen maar de koppen leest, hoe kun je dan ingaan op de inhoud?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_208121608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus, maanlanding fake, Satellieten fake, aliens real...

Wat is eigenlijk het idee achter liegen over satellieten? Wie haalt daar in hemelsnaam voordeel uit?
'Aliens' are not real.
Misschien komt er een fake 'alien' landing en jij gaat het waarschijnlijk toch allemaal geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 24 februari 2023 @ 12:26:23 #73
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_208125097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 01:53 schreef Tingo het volgende:

[..]
'Aliens' are not real.
Misschien komt er een fake 'alien' landing en jij gaat het waarschijnlijk toch allemaal geloven.
Maar waarom zou men liegen over satellieten en waarom kunnen we die gewoon zien?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 25 februari 2023 @ 03:00:51 #74
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208135815
Omdat jij het leuk vind om een klein ding uit te vergroten om vervolgens een heel forum van dit gedrag te beschuldigen !

zie Flat Earth.....guyvie heeft er ook last van !, erg forum ondermijnend gedrag !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_208191022
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208191040
Vreemd bericht

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208367268
https://www.msn.com/nl-nl(...)989bfbe22aa106&ei=14

quote:
Pentagon: buitenaards moederschip mogelijk in ons zonnestelsel

Er is een rele mogelijkheid dat zich een buitenaardse moederschip in ons zonnestelsel bevindt. Dat schrijft het hoofd van het onderzoeksbureau voor ongedentificeerde luchtverschijnselen van het Pentagon in een nieuw rapport.

'Een kunstmatig interstellair object zou een moederschip kunnen zijn dat vele kleine sondes loslaat tijdens zijn dichte passage naar de aarde, een operationele constructie die niet te veel verschilt van NASA-missies', schreef Sean Kirkpatrick, directeur van het All-domain Anomaly Resolution Office van het Pentagon. Hij is sinds 2022 hoofd van dat bureau. Daarvoor deed hij inlichtingenwerk dat met de ruimte te maken heeft.

Om die mogelijkheid te onderzoeken, werkt het Pentagon nu nauw samen met Abraham Loeb. Hij is een astrofysicus die opzien baarde door te speculeren dat in 2017 een buitenaardse beschaving door ons zonnestelsel is gereisd, toen het sigaarvormige Oumuamua object op onnatuurlijk hoge snelheid voorbij kwam. Ook denkt hij dat er een buitenaards vaartuig op de bodem van de Stille Oceaan kan liggen. Loeb werkt voor de gerenommeerde Harvard Universiteit.

Verschillende Amerikaanse politici hebben president Biden opgeroepen om het bureau van Kirkpatrick meer budget te geven om deze hypothese verder te onderzoeken. Ze wijzen op de recente golf van observaties van niet-gedentificeerde objecten.
Dit is gewoon de start van Project Bluebeam. _O-
  dinsdag 14 maart 2023 @ 07:14:25 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208367784
Ali_boo ff vraagje he..
In de OP heb je het over veel zogenaamde UFO's die neer geknald worden.
En ook in vele posts erna.

Nu weten we allemaal dat een of andere ballon was neer geknald wat zogenaamd Chinees zou zijn.
De details worden zoals gewoonlijk in een mapje opgeborgen en voor de komende tig jaren niet meer geopend.
Dit was wereldwijd nieuws.

Maar al die andere die je post hoor je geen fluit over.

Hoe dan?
Bedoel als iets neer geschoten zou worden boven de VS dan zou het toch echt wel de media er dik op zitten dacht ik zo.

Maakt niet uit wat het is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 maart 2023 @ 07:21:40 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_208367807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 00:20 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)989bfbe22aa106&ei=14
[..]
Dit is gewoon de start van Project Bluebeam. _O-
quote:
'Een kunstmatig interstellair object zou een moederschip kunnen zijn dat vele kleine sondes loslaat tijdens zijn dichte passage naar de aarde, een operationele constructie die niet te veel verschilt van NASA-missies', schreef Sean Kirkpatrick, directeur van het All-domain Anomaly Resolution Office van het Pentagon.
Zo'n louter theoretische uitspraak, en dan een kop die het doet klinken alsof hij zegt dat ze praktisch al de aliens gezien hebben.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208374152
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 07:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
[..]
Zo'n louter theoretische uitspraak, en dan een kop die het doet klinken alsof hij zegt dat ze praktisch al de aliens gezien hebben.
Inderdaad door normaliseren van dit onderwerp het plebs klaarmaken voor de fake alien invasie.

Het zal me niets verbazen als ze dit ter afleiding gaan gebruiken tijdens de opkomende bankrun.
pi_208374541
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Inderdaad door normaliseren van dit onderwerp het plebs klaarmaken voor de fake alien invasie.

Het zal me niets verbazen als ze dit ter afleiding gaan gebruiken tijdens de opkomende bankrun.
Predictive programming idd.
Wedden dat de mondkapjes en vlaggetjes hier weer in meegaan. _O-

Ik geloof zelf dat aliens de ´westerse´ benaming is voor demonen/jinns.
pi_208379294
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 00:20 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)989bfbe22aa106&ei=14
[..]
Dit is gewoon de start van Project Bluebeam. _O-
Lijkt er verdacht veel op ja
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208379560
pi_208379621
pi_208379644
  woensdag 15 maart 2023 @ 10:04:33 #86
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_208381971
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Predictive programming idd.
Wedden dat de mondkapjes en vlaggetjes hier weer in meegaan. _O-

Ik geloof zelf dat aliens de ´westerse´ benaming is voor demonen/jinns.
Voorlopig zie ik alleen BNW erover praten, verder heeft niemand het erover.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_208382091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 10:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Voorlopig zie ik alleen BNW erover praten, verder heeft niemand het erover.
-knip-

[ Bericht 3% gewijzigd door UncleScorp op 15-03-2023 10:44:14 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208383884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 10:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Voorlopig zie ik alleen BNW erover praten, verder heeft niemand het erover.
Wij zijn altijd als eerst
pi_208385891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 07:14 schreef theguyver het volgende:
Ali_boo ff vraagje he..
In de OP heb je het over veel zogenaamde UFO's die neer geknald worden.
En ook in vele posts erna.

Nu weten we allemaal dat een of andere ballon was neer geknald wat zogenaamd Chinees zou zijn.
De details worden zoals gewoonlijk in een mapje opgeborgen en voor de komende tig jaren niet meer geopend.
Dit was wereldwijd nieuws.

Maar al die andere die je post hoor je geen fluit over.

Hoe dan?
Bedoel als iets neer geschoten zou worden boven de VS dan zou het toch echt wel de media er dik op zitten dacht ik zo.

Maakt niet uit wat het is.
Verwacht dat ze wachten op de juiste moment om het allemaal naar buiten te brengen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208396379
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2023 14:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Verwacht dat ze wachten op de juiste moment om het allemaal naar buiten te brengen

[ twitter ]
Ik geloof geen snars van die tweet en is het weer iets nieuws om mensen proberen bang te maken?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208439826
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 18:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Predictive programming idd.
Wedden dat de mondkapjes en vlaggetjes hier weer in meegaan. _O-

Ik geloof zelf dat aliens de ´westerse´ benaming is voor demonen/jinns.
Waarom zou dat laatste het geval zijn PSVCL? Is het niet logischer dat er aliens zijn? Of die de Aarde kunnen bereiken is een tweede.. Maar het is echt christelijk en islamitisch om eerder te geloven dat het nep is dan echt.. Want in Openbaring staat zoiets of zo...

Sommige mensen geloven de meest waanzinnige dingen om maar niet te hoeven erkennen dat we misschien niet alleen zijn (en het is wiskundig bijna bewezen dat we niet alleen zijn).
pi_208442710
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 19:34 schreef Bjj1989 het volgende:

[..]
Waarom zou dat laatste het geval zijn PSVCL? Is het niet logischer dat er aliens zijn? Of die de Aarde kunnen bereiken is een tweede.. Maar het is echt christelijk en islamitisch om eerder te geloven dat het nep is dan echt.. Want in Openbaring staat zoiets of zo...

Sommige mensen geloven de meest waanzinnige dingen om maar niet te hoeven erkennen dat we misschien niet alleen zijn (en het is wiskundig bijna bewezen dat we niet alleen zijn).
We gebruiken een andere benaming ,thats it.
Ik geloof niet dat we alleen zijn.
pi_208442780
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:00 schreef Ali_boo het volgende:
Vreemd bericht

[ twitter ]
Volgens mij heb ik deze beelden paar jaar terug al gezien
pi_208444113
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 21:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]
We gebruiken een andere benaming ,thats it.
Ik geloof niet dat we alleen zijn.
Aliens zijn wel anders dan demonen of djinns.. Demonen zijn geestelijke fantasiewezens, aliens zijn buitenaardsen.
pi_208445247
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 22:59 schreef Bjj1989 het volgende:

[..]
Aliens zijn wel anders dan demonen of djinns.. Demonen zijn geestelijke fantasiewezens, aliens zijn buitenaardsen.
Hoe weet je dat allemaal?
pi_208452731
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 00:03 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Hoe weet je dat allemaal?
Logica natuurlijk... Er zijn miljarden en miljarden planeten. Dus de kans dat er buitenaardsen bestaan is wiskundig gezien 100%..
Dat er demonen bestaan is nog nooit bewezen.. En dat de mensen beweren "het zijn geen buitenaardsen maar demonen" gebeurt enkel vanwege hun geloof. Mensen die er niet tegen kunnen dat wij niet de top van de Pyramide zijn.
pi_208474239
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 15:26 schreef Bjj1989 het volgende:

[..]
Logica natuurlijk... Er zijn miljarden en miljarden planeten. Dus de kans dat er buitenaardsen bestaan is wiskundig gezien 100%..
Dat er demonen bestaan is nog nooit bewezen.. En dat de mensen beweren "het zijn geen buitenaardsen maar demonen" gebeurt enkel vanwege hun geloof. Mensen die er niet tegen kunnen dat wij niet de top van de Pyramide zijn.
welja joh, je lult maar een eind heen
pi_208482440
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 00:48 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
welja joh, je lult maar een eind heen
Nee hoor, iedereen met een beetje logica snapt dit.. Demonen en engelen zijn nog nooit bewezen, terwijl ze op deze Aarde rond zouden vliegen. Aliens daarentegen kunnen ontstaan zijn op miljarden planeten. Dus de logica getuigd dat aliens er eerder zijn dan demonen of engelen..

En dan het idee van een false flag operatie om iedereen aan boord te krijgen wat enkel door fundi's zo wordt gezien. Omdat het ergens in een sprookjesboek staat..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')