Ja stelling opgooien, denk dat iedereen, behalve Esther wel op groen gaatquote:
De hele groep heeft baat bij een schaar voor Wen , behalve die zuurpruim iddquote:Op zondag 12 februari 2023 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja stelling opgooien, denk dat iedereen, behalve Esther wel op groen gaat
Daarbinnen leven ze in een bubbel en daarbuiten hebben ze ook alleen elkaar om dit soort zaken te delenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ook niet, maar Kim heeft zo vaak geroepen dat ze Mexx haatte, dat denkt Wanda nog steeds omdat ze niet kan geloven dat die 2 samen zijn
Plus dat Esther zichzelf nog meer voor gek zet, dan ze al doetquote:Op zondag 12 februari 2023 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De hele groep heeft baat bij een schaar voor Wen , behalve die zuurpruim idd
Van de week zei Esther nog dat ze niet snapt dat mensen in de loods zolang boos op elkaar kunnen blijven.quote:Op 15:10[/url] schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy vraag Esther of ze de schaar mag lenen van Esther, antwoord meteen NEE![]()
Daar ben ik dan wel weer voorquote:Op zondag 12 februari 2023 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Plus dat Esther zichzelf nog meer voor gek zet, dan ze al doet
Tis een vals loeder, die denkt dat ze slim is, komt haar hoop ik duur te staanquote:Op zondag 12 februari 2023 15:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van de week zei Esther nog dat ze niet snapt dat mensen in de loods zolang boos op elkaar kunnen blijven.
Ik kan dat mens niet meer luchten of zien....
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tis een vals loeder, die denkt dat ze slim is, komt haar hoop ik duur te staan
Marciano : Nu mis ik haar weer helemaal, kaolo Kimquote:Op zondag 12 februari 2023 15:18 schreef puzziepie het volgende:
Nu mist Marciano haar weer kaolo veel
Ik zou haar boycotten en niet mee doen, liefdevol haar schaar uitlenen doet ze niet.quote:
Liefdevol figuurlijk die schaar in haar rug steken.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou haar boycotten en niet mee doen, liefdevol haar schaar uitlenen doet ze niet.
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liefdevol figuurlijk die schaar in haar rug steken.
Doe maar niet is hier geen UTOquote:Op zondag 12 februari 2023 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.zal even kijken of ik die nog ergens kan vinden.
Liever helemaal geen Esther in beeldquote:Op zondag 12 februari 2023 15:26 schreef pingu66 het volgende:
Danhad ik toch liever die peepshow gezien eerlijk gezegd.
Liefde in de loods is weggeknipt.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther legt haar gebeuren uit aan Isaac ... als Esther wegloopt en hem niet meer kan horen.
Isaac : Liefde in de loods .... is ver te zoeken....
Ik zou een kaartje maken: Liefde is .... je schaar uitlenenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liefde in de loods is weggeknipt.
Esther is niet de geknipte persoon voor Liefde in de loods.
Zou ik op het kaartje zetten.
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou een kaartje maken: Liefde is .... je schaar uitlenen
Afgunstquote:Op zondag 12 februari 2023 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Esther zo'n haat naar Wendy heeft? Wendy staat altijd voor iedereen klaar, leuke meid. Ik begrijp het niet.
Omdat iedereen Wendy vraagt om te knippen en Wendy haar schaar vergeten is mee te nemen. En omdat Wendy wel eens tegen Esther de waarheid zegt, dat ze zeurt en zuigt.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Esther zo'n haat naar Wendy heeft? Wendy staat altijd voor iedereen klaar, leuke meid. Ik begrijp het niet.
Was dat niet met Zoë?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand vroeg om het fragment dat Kim over kinderen met Jeff praat, iemand een stream en tijdstip svp ..... ?
Gisteren ergens tussen 1500 en 1700 uur, maar kan het niet vinden helaas ....
Op wie willen ze stemmen dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ging uiteraard over nomineren ... Isaac zei : We gingen even tellen... Babette twijfel, GJ twijfel ... en dan komen we te kort ....
Gesprek was met Marciano en Rupert op K4.
Geen idee.. Isaac had geen microfoon om, en fluisterde ... en de febo had denk ik de microfoon van Janet ook vol open met veel ruis. Dus was bijna niet te verstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |