abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209926554
Heeft alles in zich om te mislukken op topniveau. Had beter nog een jaartje PSV moeten doen.
pi_209926715
Jij zei dat Feyenoord hem nodig had. Maar PSV had hem en toen werd Feyenoord Kampioen.

Wat precies heb jij gezien? :')
pi_209929982
volgens Rik Elfrink (PSV clubwatcher) stond er in die clausule dat hij dan niet doorverkocht of verhuurd mocht worden

en overigens als beide Mbappe, Neymar blijven, maar zien jullie Mbappe blijven, ikke niet, ik zie die ook nog wel eens anders dreigen met niet opdagen op de training

Xavi zijn concurrentie is meer Lee (die de koreaanse messi wordt genoemd in de media, terecht ook wel, hele snelle linksbuiten) en Asensio (met al zijn ervaring als galactico ook een top aanwinst als rechtsbuiten) wordt moeilijk maar niet zo onmogelijk als bv met Messi, Neymar voor die posities concurreren

Neymar in de spits lijkt me best ook redelijk, kan ie ook weer wat meer scoren denk ik

2 miljoen van die 6 miljoen naar Xavi ook nog eens, wat een flutbeleid daar bij PSV :') en nee geld is niet zijn belangrijkste reden om terug naar parijs te gaan :')

zijn aankondiging van vanmiddag :+ pure clickbait, nieuwe sponsordeal, Puma i.p.v. adidas, lekker zaak opnaaien bij alle transferwatchers _O-
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_209930359
twitter

quote:
Aankondiging' Xavi Simons wordt grote anti-climax
14.38,
Vandaag
103 Reacties
De 'aankondiging' van Xavi Simons is niet wat iedereen ervan verwacht had. De aanvaller van Paris Saint-Germain kondigde een statement aan voor maandagmiddag om 14.00 uur. Geen toelichting over zijn vertrek bij PSV, maar een samenwerking met kledingmerk PUMA.
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 17 juli 2023 @ 18:22:26 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_209932209
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
[..]
:)
Topshow
What can change the nature of a man?
pi_209942566
morgen gaat PSG president in gesprek met Kylian Mbappe, ook interessant om te volgen wat betreft over toekomst van Xavi

Mbappe's contract loopt af na dit seizoen, hij wil niet verlengen, dus als ik PSG was dan zou ik toch gewoon nog wat winst willen maken met een mooie transfer van hem, en naar Real Madrid is idd een mooie nieuwe club voor hem, om mede Les Bleus teamgenootje Benzema op te volgen

qua vervanger van Mbappe is dat makkelijk lijkt me, gewoon Neymar overhalen om langer te blijven, de grote ster voorin het centrum te zijn, meer kansen voor hem om goals te maken, zeker met aanvoer over de vleugels via Kangin Lee en Marco Asensio en eventueel de hele creatieve wonderkind Xavi om te rouleren in de drukke weken met belangrijke CL wedstrijden afgewisseld met Ligue 1 en ook nog eens de beker tussendoor

oké Xavi kan floppen maar hij heeft gewoon veel talent, creativiteit dus ik weet het niet zo zeker of hij zou floppen
pi_209959478
quote:
Paris Saint-Germain verhuurt Xavi Simons aan RB Leipzig
17.00,

Xavi Simons vervolgt zijn loopbaan bij RB Leipzig. De Duitsers huren de aanvallende middenvelder in het aankomende seizoen van Paris Saint-Germain. In de Franse hoofdstad heeft Simons tot 2027 vastgelegd.

Paris Saint-Germain verhuurt Xavi Simons aan RB Leipzig

De twintigjarige Simons maakte in het afgelopen voetbaljaar veel indruk bij PSV, dat de middenvelder voor vijf seizoenen had vastgelegd. In dit contract stond echter een clausule waardoor PSG hem voor zes miljoen euro terug kon kopen. Enige voorwaarde was dat Simons daar zijn jawoord voor zou geven.

Zondag werd duidelijk dat Simons dat had gedaan en dat PSG hem dus terug kocht. Daardoor bleef het bij 48 wedstrijden voor Simons in dienst van PSV. Later op de zondag sijpelde al door dat Simons waarschijnlijk niet bij PSG zou blijven, maar dat de Fransen het toptalent zouden gaan verhuren aan RB Leipzig.

Die club eindigde in het afgelopen seizoen als derde in de Bundesliga en plaatste zich daarmee voor de groepsfase van de Champions League. Bij PSV had Simons geen garantie dat hij in het miljardenbal zou gaan uitkomen. Simons, viervoudig international van Oranje, gaat nu in een sterkere competitie dan de Eredivisie vlieguren maken. Volgend jaar wordt dan bekeken of hij al rijp is voor PSG.
stap naar sterkere competitie en meer weerstand

PSG bouwt het op met hem
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_209965534
Leipzig is een mooie club _O_ _O_

Dani Olmo zal hij echt niet eruit spelen, maar goed ik zie wel goede kansen voor hem voor veel speelminuten

Forsberg is ook niet alles :')
pi_209990967
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:

Dani Olmo zal hij echt niet eruit spelen, maar goed ik zie wel goede kansen voor hem voor veel speelminuten

Het lijkt me onmogelijk dat xavi simons geen basisplaats gaat krijgen
pi_210004789
quote:

Forsberg is een draver, juist dat agressieve spel met veel loopacties past goed bij tempobeulen als hem, ook Poulsen, Laimer en Kampl waren daar goed in, hoewel ze misschien niet zoveel acties meer maakten. Twee trainers na Nagelsmann hebben hen reeds uit de basis proberen te pesten (Marsch en Tedesco) en beiden hadden hen toch weer nodig. Marco Rose begreep het en rouleerde wat meer
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_210023344
misschien haalt PSG hem wel eerder terug als Mbappe dadelijk weg is

:')

zoals ik al zei, Lee en Asensio beginnen in Parijs ook gewoon op nul eigenlijk, Asensio misschien iets meer ervaring, van een grotere club als Real Madrid komt, waar Lee van de middenmoter Mallorca komt, moet nog maar blijken of PSG de juiste volgende stap is voor hem, heeft ongelooflijk veel talent dat wel, maar ik ben altijd beetje voorzichtig met ruwe talentjes hypen

Xavi als backup van die twee is een slimme zet, aangezien ze altijd wel een druk seizoen hebben, moet je kunnen rouleren maar wel het liefst met een ander groot talent die ook een harde werker is in training (maakt nu al indruk bij Leipzig op trainingskamp)
  maandag 24 juli 2023 @ 15:52:36 #62
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_210024054
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Simons zou er ongekend verstandig aandoen om een jaartje bij PSV te blijven.

Daarna kan hij heel de Franse Ligue 1 op een hoop schieten.
Farmers league

@bolasie
graag op anoniem
pi_210269136

eerste prijs is binnen
pi_210269358
quote:
Leipzig is een mooie club
Hier gestopt met lezen.
pi_210269780
Gelijk basis tegen Bayern ook en hij deed het goed in de voorbereiding. Zag wel dat hij fysiek echt moet aanpoten. Hele goede keus geweest en enorm goede vervolgstap na een jaar eredivisie.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_210453922
twitter

wtf geeft hij een shirt aan die lul van een max
pi_210454153
bij die jankbaby wegblijven Max, als je slim bent

die hebben Stuttgart waarschijnlijk omgekocht of zo :')
pi_210523999

deze man gaat gewoon door
pi_210526043
Goal en assist…buitencategorie….
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_210526994
Leuk beetje ballen in de keukenkampioendivisie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 4 september 2023 @ 12:12:30 #71
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210529170
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210554044
Deze jongen is echt op weg naar wereldtop. Alle voorgaande talenten zoals Frenkie etc zijn er echt niets bij. Zulke beslissende passes, doelpunten, assists….gewoon ook bij Leipzig dominant blijven in het spel en je stempel drukken alsof je nog in de Mickey-Mouse eredivisie rondwandelt als 20-jarige 🤣
pi_210566365
twitter
pi_210566478
twitter

quote:
Eervolle nominatie voor Simons, die Gavi kan opvolgen als beste jonge speler
6 september - 19:15 Laatste update: 19:18
63

Xavi Simons is woensdag opgenomen in de lijst met genomineerden voor de Kopa Trophy. Dat is een prijs die door France Football wordt uigereikt aan de beste jonge speler. De Oranje-international dankt zijn nominatie aan de prestaties die hij het afgelopen seizoen leverde in het shirt van PSV.
pi_210620980

mafiaway inloggen

Waar Xavi Simons vorig seizoen bij PSV al een uitstekend seizoen beleefde, lijken ze ook in Duitsland snel overtuigd
quote:
te zijn van de kwaliteiten van het twintigjarige toptalent. RB Leipzig huurt de Oranje-international voor een jaar van Paris Saint-Germain, maar kijkt al stiekem verder vooruit. ,,Hij is precies de speler die bij onze manier van voetballen past”, zegt trainer Marco Rose tegen Kicker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')