SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff en Kim douchen samen deel 2 - 11 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De groep heeft gekozen voor de manager die ze verdienen dus achteraf dan ook niet gaan lopen zeikenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:57 schreef Judiwi het volgende:
Komt er nog wat anders, of slaapt iedereen al op zaterdagavond.
Wordt steeds saaier. Laat eens een x de toeter afgaan.
Net als het nachtelijk zingen, was echt grappig.
Valt me een beetje tegen dat het zover nog niet is gekomenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, tijd voor een nachtelijke opdracht.
Wat heeft de keuze voor de manager met de opdrachten te maken?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De groep heeft gekozen voor de manager die ze verdienen dus achteraf dan ook niet gaan lopen zeiken
dat horen we zo van onze live reporter Kakaquote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft de keuze voor de manager met de opdrachten te maken?
*afwachtquote:Op zondag 12 februari 2023 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat horen we zo van onze live reporter Kaka
Gaan jullie het lekker over opdrachten hebben dan heb ik het gewoon over die ontiegelijk saaie sfeer daar in die loodsquote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft de keuze voor de manager met de opdrachten te maken?
Nou alsof met JW en assistente Esther het nu een feestavond zou zijn. Pfffdream onquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De groep heeft gekozen voor de manager die ze verdienen dus achteraf dan ook niet gaan lopen zeiken
Opdrachten, sfeer, wat dan ook, ik vind het niet iet wat je de manager kwalijk kunt nemenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gaan jullie het lekker over opdrachten hebben dan heb ik het gewoon over die ontiegelijk saaie sfeer daar in die loods![]()
je kunt niet alles op matin afschuivenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Opdrachten, sfeer, wat dan ook, ik vind het niet iet wat je de manager kwalijk kunt nemen
Ze zijn uit zichzelf saai
En geblesseerd
Al die geforceerde kutevenementen er vliegensvlug doorheen jagen is volkomen waardeloosquote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Opdrachten, sfeer, wat dan ook, ik vind het niet iet wat je de manager kwalijk kunt nemen
Ze zijn uit zichzelf saai
En geblesseerd
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:06 schreef D. het volgende:
Zoe's vader is vandaag jarig, maar Zoe denkt dat het morgen is
Gefeliciteerd vader van Zoe, mocht je meelezen
Het meeste welquote:Op zondag 12 februari 2023 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt niet alles op matin afschuiven
Beter geforceerde evenementen, dan een hele avond kaartende mensenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die geforceerde kutevenementen er vliegensvlug doorheen jagen is volkomen waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |