Is het zo erg?quote:Op zondag 12 februari 2023 04:57 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Daar laat ik me beter niet over uit, ook al zitten we dan in KLB.
Jij bent gewoon jaloers dat je er niet bij wasquote:Op zondag 12 februari 2023 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk overigens dat D de begeleider is van dit stel gehandicapten. De enige die nog een beetje normaal gooit.
Wie denk je dat dat was?quote:Op zondag 12 februari 2023 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk overigens dat D de begeleider is van dit stel gehandicapten. De enige die nog een beetje normaal gooit.
Het beste antwoord is geen antwoord, want hoe ik het ook schrijf, ik heb dit bericht al 4x opnieuw getypt, het antwoord komt niet zo eruit als dat ik wil, maar het viel best wel mee, laten we het daar op houdenquote:
Iedereen moet een hobby hebbenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:48 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Wie denk je dat dat was?*hint* De enige van de groep die zijn eigen bowlingballen van heeft.
Maar ik geef VD wel gelijk, het was driedubbel kut met peren. Ik heb bizar laag gegooid voor mijn doen. Dat kwam mischien door die oudere meneer met lang wit haar en zijn elektrische step. Die bleef maar op de approach staan keuvelen en onnoemelijk in de weg staanMaar het was wel gezellig.
quote:Op zondag 12 februari 2023 11:53 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Het beste antwoord is geen antwoord, want hoe ik het ook schrijf, ik heb dit bericht al 4x opnieuw getypt, het antwoord komt niet zo eruit als dat ik wil, maar het viel best wel mee, laten we het daar op houden
Je bent een leuk persoon. Grappig, aardig, hart op de goede plek en bereid om je laatste cent aan iemand te gevenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]![]()
Kapiteiniglo is de held van de visstick reclame. Dan kan niet meevallen, dat kan alleen maar fantastisch zijn!
Ah kloonaccountje in je PoHi. Leuk.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:48 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Wie denk je dat dat was?*hint* De enige van de groep die zijn eigen bowlingballen van heeft.
Maar ik geef VD wel gelijk, het was driedubbel kut met peren. Ik heb bizar laag gegooid voor mijn doen. Dat kwam mischien door die oudere meneer met lang wit haar en zijn elektrische step. Die bleef maar op de approach staan keuvelen en onnoemelijk in de weg staanMaar het was wel gezellig.
quote:Op zondag 12 februari 2023 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent een leuk persoon. Grappig, aardig, hart op de goede plek en bereid om je laatste cent aan iemand te geven
Al heb ik dat laatste nog niet bij je geprobeerd
Niet de bal wegslaan met je slappe lulquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:05 schreef streamjohan het volgende:
Echte mannen likken aan de bowlingbal zodat deze soepeler over de baan manoeuvreert.
Klinkt dus als in alles jouw tegenpool. Toch wel leuk om zo eens in contact te komen met iemand die in alles anders is dan jij.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent een leuk persoon. Grappig, aardig, hart op de goede plek en bereid om je laatste cent aan iemand te geven
Al heb ik dat laatste nog niet bij je geprobeerd
Oh ja, de wereld is één grote simulatie, incl jijquote:Op zondag 12 februari 2023 19:28 schreef streamjohan het volgende:
Achteraf bleek dat VD daar alleen was, vertoevend in gedachte met al zijn kloons.
En laat ik dat nu precies willen uitstralenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:25 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Klinkt dus als in alles jouw tegenpool. Toch wel leuk om zo eens in contact te komen met iemand die in alles anders is dan jij.
Wat in je wat? Nederlands?quote:Op zondag 12 februari 2023 18:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah kloonaccountje in je PoHi. Leuk.
Vissticks zullen voor mij nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 16:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]![]()
Kapiteiniglo is de held van de visstick reclame. Dan kan niet meevallen, dat kan alleen maar fantastisch zijn!
Kan iemand dat gebral van die maffe boswachter in het nederlands vertalen? Snap er geen moer van. Als jij denkt dat ik een kloon van VD ofzo ben, dan heb je toch echt wat aan je hersenen. Tijd om je pilletjes te nemen. Neem er gelijk een paar extra.quote:
Joa jong voelak, lek mich de tesquote:Op zondag 12 februari 2023 21:28 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Kan iemand dat gebral van die maffe boswachter in het nederlands vertalen? Snap er geen moer van. Als jij denkt dat ik een kloon van VD ofzo ben, dan heb je toch echt wat aan je hersenen. Tijd om je pilletjes te nemen. Neem er gelijk een paar extra.
We hebben naast elkaar gezeten maar goed, denk jij wat je wil, maffe lolliequote:Op zondag 12 februari 2023 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Joa jong voelak, lek mich de tes
Lekker die gleuf van die begeleidster leag lekke hé aaje vitzak.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We hebben naast elkaar gezeten maar goed, denk jij wat je wil, maffe lollie
Is goed met je. Nog gesnoven vandaag?quote:Op zondag 12 februari 2023 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker die gleuf van die begeleidster leag lekke hé aaje vitzak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |