Die gozer heeft volgens mij ook zo’n (vind ik) krankzinnige loop in t Lingebos gelopen afgelopen herfst, ieder uur 7km tot er niemand meer overeind staat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:07 schreef Noisecontrollers het volgende:
Mooi stukje van RTV Rijnmond!
Eerst een gozer die vorig jaar voor de marathon eerst nog 20 km van z'n huis naar de start liep en na de finish ook nog 20 km naar huis.
Daarna wat sfeerbeelden van de marathon van 1994.
Gaat hier al behoorlijk kriebelen voor 16 april!
Ja, de Marathon-uitzending van Rijnmond is elk jaar weer de beste vier uur televisie van het jaar. Het is fantastisch. Ik vind het bijna jammer dat ik dit jaar niet kijk, omdat ik er zelf loop.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:41 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik ook altijd briljant vind aan die Rijnmond uitzending is dat se altijd enorm chauvinistisch zijn.
Dat is makkelijk toch, die van Amsterdam lijkt me niet zo spannend.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:41 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik ook altijd briljant vind aan die Rijnmond uitzending is dat se altijd enorm chauvinistisch zijn. Er hoeft maar iemand mee te lopen uit Zoetermeer of noordelijker en de 1e vraag is dan steevast of ze dit toch mooier vinden dan Amsterdam
Er staat ook amper publiek in de hoofdstad.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is makkelijk toch, die van Amsterdam lijkt me niet zo spannend.
De HM in Amsterdam blijft de allerstomste loop die ik ooit gelopen heb.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er staat ook amper publiek in de hoofdstad.
Mwa, jawel die staan er wel degelijk. Alleen denk inderdaad dat het in Rotterdam meer leeft en drukker is! Vond het zelf in Amsterdam ook een beetje magertjes, maar ken ook mensen die het geweldige publiek bij de A'dam marathon juist enorm prijzen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er staat ook amper publiek in de hoofdstad.
gewoon de maandag terugkijkenquote:Op woensdag 22 maart 2023 07:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, de Marathon-uitzending van Rijnmond is elk jaar weer de beste vier uur televisie van het jaar. Het is fantastisch. Ik vind het bijna jammer dat ik dit jaar niet kijk, omdat ik er zelf loop.
Mee eensquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:26 schreef SEMTEX het volgende:
Qua publiek zit je ook goed in mijn stadje Eindhoven![]()
Voor de halve wel ja, tijdens de hele is het maar een dode boel.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:26 schreef SEMTEX het volgende:
Qua publiek zit je ook goed in mijn stadje Eindhoven![]()
Ik heb hem twee keer gelopen over het nieuwe parcours (dus High Tech Campus en mijn eigen stadsdeel Stratum erbij) en editie 2022 langs de kant gestaan en ik begrijp echt niet welk deel je bedoelt. Letterlijk overal staan mensen, misschien alleen wat minder op de Oirschotsedijk (het lange fietspad op ongeveer 37/38km van de marathon).quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:13 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Voor de halve wel ja, tijdens de hele is het maar een dode boel.
Afgelopen editie met een maatje meegefietst en vervolgens zelf de halve gelopen en ik vond het een wereld van verschil. Ook in het centrum was het best rustig tijdens de hele, zo stond er op het 18 septemberplein amper iemand bij de hele, terwijl het bij de halve drie rijen dik was.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb hem twee keer gelopen over het nieuwe parcours (dus High Tech Campus en mijn eigen stadsdeel Stratum erbij) en editie 2022 langs de kant gestaan en ik begrijp echt niet welk deel je bedoelt. Letterlijk overal staan mensen, misschien alleen wat minder op de Oirschotsedijk (het lange fietspad op ongeveer 37/38km van de marathon).
Heel vreemd, want ik liep de 40/41km altijd letterlijk met rijendikke mensen achter dranghekken op het 18 septemberplein. Misschien is dat post-corona anders en moet het weer op gang komen. Merk eigenlijk dat men sinds dit jaar pas weer echt relaxed is met grote mensenmassa's.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:22 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Afgelopen editie met een maatje meegefietst en vervolgens zelf de halve gelopen en ik vond het een wereld van verschil. Ook in het centrum was het best rustig tijdens de hele, zo stond er op het 18 septemberplein amper iemand bij de hele, terwijl het bij de halve drie rijen dik was.
Nee sorry, sta in Rotterdamquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:23 schreef Mrmime het volgende:
Iemand nog bij de halve in Enschede op 16 april?
Ja ikquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:23 schreef Mrmime het volgende:
Iemand nog bij de halve in Enschede op 16 april?
Ik ga Zandvoort lopen dit jaar, de 12.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:05 schreef linebear het volgende:
Marathon van Amsterdam is vreselijk. Meer dan 20 km langs de Amstel. Dan door saai industrieterrein.
Begint al de week er voor. In het Parool staan dan routes hoe je de stad uit kan komen. Op AT5 alleen klagende mensen.
Rotterdam is gewoon een feestje.
Leuk die beelden uit 94.
Begint nu wel te kriebelen bij me
Loopt er nog iemand in Zandvoort dit weekend?
Succes! Daarom vond ik de 16 niet zo aantrekkelijk. Alleen een grotere lus op het strand.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:49 schreef linebear het volgende:
Ik de 16, snap nog steeds niet waarom ik over het strand wil rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |