Doet me denken aan een scene van Best of best.quote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:50 schreef HappyCharly het volgende:
gesprek over pannen in de keuken, Kenzy wil nieuwe keramische kopen
ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon een stapel plastic spatels kopen...
zo snel hoort een pan niety te beschadigen..
Dat moeten ze inderdaad zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef puzziepie het volgende:
Marciano: Ik denk dat je naar huis toe moet man'
ze hadden die stalen spatels weg moeten gooien zodat die niet toch steeds gepakt wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij snapt het
Die pannen die Jeff had besteld is 1 week goed gegaan
Daarna werden de stalen spatels er weer in gebruikt zoals nu ook
En dan dat lachje van hemquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Maciano, denk dat je naar huis moet man.
Ik schreef hetzelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef puzziepie het volgende:
Marciano: Ik denk dat je naar huis toe moet man'
De plastic spatels heeft iemand laten smeltenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze hadden die stalen spatels weg moeten gooien zodat die niet toch steeds gepakt worden
maar volgens mij hebben ze uberhaupt maar 2 spatels ofzo.. dan gaan mensen dus vorken etc pakken
koop er gewoon 10!
rare keuzes daar *klaag klaag*
Lekker naar Mexxquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat moeten ze inderdaad zeggen
kopen ze nieuwe houten of plastic spatels.. gewoon 743847328942quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
De plastic spatels heeft iemand laten smelten
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
Tiano
Wat is nu je plan
Ga je de hele dag hinkelen
Wat is je plan? Ga je de hele dag hinkelen?quote:
Geen idee, maar hoe dan ook, iemand zal Martin eerst moeten leren luisteren. Die doet doet wat ie zelf stoer vindt of denkt dat het publiek stoer vindt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
Heeft Bern ze nu al leren vallen dan ?
4,25 bij de Jumbo of 2,25 maar dan van houtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:50 schreef HappyCharly het volgende:
gesprek over pannen in de keuken, Kenzy wil nieuwe keramische kopen
ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon een stapel plastic spatels kopen...
zo snel hoort een pan niety te beschadigen..
Misschien moet hij eens aaniedereen vragen of ze hem überhaupt stoer vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoe dan ook, iemand zal Martin eerst moeten leren luisteren. Die doet doet wat ie zelf stoer vindt of denkt dat het publiek stoer vindt.
Kenzi had het nu over 4 pannen voor rond de 200 euro, dus echt wel betere kwlaiteitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
4,25 bij de Jumbo of 2,25 maar dan van hout
Maar ook is de kwaliteit van de pannen bagger voor intensief gebruik voor 25 personen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens aaniedereen vragen of ze hem überhaupt stoer vinden
Bang voor het antwoord zal ie dat denk ik nooit doenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens aaniedereen vragen of ze hem überhaupt stoer vinden
Die van Jeff waren ook duurquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kenzi had het nu over 4 pannen voor rond de 200 euro, dus echt wel betere kwlaiteit
nu de spatels nog en dna ben ik blij
De leukste kamer van de loods, met de meeste lolquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe kamer 1 is geen leuke kamer
Zoe heeft het zo fout
Jeff, Mirthe, Wendy, JW, Moraima, Jasper, vergeet vast nog iemandquote:
door de spatels/ vorken/ mensen/ bewoners die stom doenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van Jeff waren ook duur
Die hebben ze ook verpest
De meesten vonden ze te duur
En nu 3 keer.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
ik kijk 2 minuten naar Martin en heb hem nu al 2 keer voor de spiegel zien staan om zijn haar te doen
Laatste want er zaten zelf nieuwe spatels bijquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
door de spatels/ vorken/ mensen/ bewoners die stom doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |