Aan die cap van vanochtend te zien is hij toch weer bij Wendy gaan slapen. Dat waren namelijk Jasper en Wendy in bed. Lijkt wel alsof hij daar nu iedere avond slaapt. Jammer dat Wendy zich daar voor laat lenen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat was niet de reden dat ze ervan langs kreeg![]()
Als ze geen zin heeft in gesprekken met dronken Jappie moet ze lekker naar bed gaan en hem niet stalken zoals ze deed. Hij lag rustig boven op de kussens, maar ze wou voorkomen dat ie bij de rest zou belanden en het alsnog gezellig zou hebben zonder haar ,plus dat ie misschien bij Wendy zou eindigen, dát was de enige reden dat zij 'ervan langs kreeg '
JW loopt het zelf te voeden, ik had gisterenavond 5 min de streams aan, zie ik Esther heftig JW aaien op z'n schouder... dan denk ik, zeg er dan iets van....quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:02 schreef pingu66 het volgende:
Jw : Esther wil met mij wandeĺen.
Erik: als het maar bij wandelen blijft
JW: Om haar tevreden te houden zal ik het maar doen.
Erik: Nou als je het hebt gedaan kijk je er vast wel tevreden op terug( zoiets zei hij, niet letterlijk)
JW : lacht een beetje ongemakkelijk.
In plaats dat die lamlul nee zegt. Zo komt ie nooit van haar af.
Ja bizar. Hij zei gisteren ook tegen iemand , ach het gaat van zelf over die verliefdheid want het is niet wederzijds.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
JW loopt het zelf te voeden, ik had gisterenavond 5 min de streams aan, zie ik Esther heftig JW aaien op z'n schouder... dan denk ik, zeg er dan iets van....
Hij laat het zich prima aanleunen.Ze doet alles voor hem.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
JW loopt het zelf te voeden, ik had gisterenavond 5 min de streams aan, zie ik Esther heftig JW aaien op z'n schouder... dan denk ik, zeg er dan iets van....
Nou dat gaat op deze manier niet over bij Esther werkt alleen maar averechts...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja bizar. Hij zei gisteren ook tegen iemand , ach het gaat van zelf over die verliefdheid want het is niet wederzijds.
Ja dat vind ik dan weer lullig daar maakt hij op een misselijke manier misbruik van...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij laat het zich prima aanleunen.Ze doet alles voor hem.
superhandig voor hem... iemand die hem voorziet van een natje en droogje, luisterend oor, massage, aandacht..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij laat het zich prima aanleunen.Ze doet alles voor hem.
Eerlijk is eerlijk Wanda is er zelf ook bij , en dan niet over zijn dronkenschap ,maar wel over het lullen over hem , want dat vond ik wel kwalijk. En dat staat compleet los van Jappiequote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Wanda kreeg er hier gisteren van langs.
Maar ik vind het helemaal prima dat ze geen zin heeft in gesprekken met dronken Jap die alles toch weer kwijt is later.
Dit iddquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat was niet de reden dat ze ervan langs kreeg![]()
Als ze geen zin heeft in gesprekken met dronken Jappie moet ze lekker naar bed gaan en hem niet stalken zoals ze deed. Hij lag rustig boven op de kussens, maar ze wou voorkomen dat ie bij de rest zou belanden en het alsnog gezellig zou hebben zonder haar ,plus dat ie misschien bij Wendy zou eindigen, dát was de enige reden dat zij 'ervan langs kreeg '
Ja net Thailandquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
superhandig voor hem... iemand die hem voorziet van een natje en droogje, luisterend oor, massage, aandacht..
zonder er iets voor terug te hoeven geven
Ik vond het best wel leuk om te zien.quote:
Jij post het,ik dacht het.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij heeft weer wat hoor... aandachts.... ventje...
Gelukkig niet gezienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het best wel leuk om te zien.
quote:
Ik zou hem compleet negeren , maar als je hem/zijn gedrag gaat voeden ben je zelf ook verkeerd bezigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:23 schreef pingu66 het volgende:
Hoe hij er ook bij ligt. Als nou iedereen hem een half uurtje negeert. Is hij zo genezen.
echt niet normaal en volgens mij horen ze niet eens van elkaar wat ze zeggen, een samenvatting laten geven zou niet werken. ratelderatelde ratelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:20 schreef pingu66 het volgende:
Babbel en Wanda samen nonstop aan het ratelen.
Ik vind het een prima gesprek.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
echt niet normaal en volgens mij horen ze niet eens van elkaar wat ze zeggen, een samenvatting laten geven zou niet werken. ratelderatelde ratel
echt?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
echt niet normaal en volgens mij horen ze niet eens van elkaar wat ze zeggen, een samenvatting laten geven zou niet werken. ratelderatelde ratel
en waaaarom gaan JW en Erik dan niet eens koken?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
Trio Esther Erik en JW klagen over dat ze weer pannekoeken eten.
Thuis eten ze iedere dag gezond en gevarieerd 365 dagen per jaar
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
Dat babbel alleen met mensen praatte als het slecht met ze ging
Heeft Wanda nooit gehoord
Babs weet dat het van K3 kwam
Kim en Wanda waren degene die dat zeiden
Erik at alleen magnetronmaaltijden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en waaaarom gaan JW en Erik dan niet eens koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |